Автомобільна промисловість зосереджена на середніх показниках витрати бензину, ефективності викидів та альтернативних видах палива, які одного дня можуть зробити двигуни внутрішнього згоряння винятковими. Все гаразд.
А до тих пір — відкрита дорога та повнорозмірні розкішні седани, представлені шестирічним Genesis G90.
Audi, BMW, Lexus, Mercedes-Benz і Volvo — старі лідери, які мають лояльних покупців. Genesis — впевнений новачок, комфортний для пасажирів і впевнений у транспортуванні.
Це молодий автомобільний спортсмен на витривалість, який поважає своїх європейських старших, але цілком здатний очолити зграю, якщо випаде нагода.
Genesis 2023 року, який пропонується як 3,5T і 3,5T E-Supercharger, оснащений восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. Базова комплектація V6 має 375 кінських сил і 391 фунт-фут крутного моменту. Комплектація E-Supercharger додає електричний нагнітач для підвищення потужності на 409 кінських сил і 405 фунт-фут. Останній прийшов на зміну 5,0-літровому V8. Прискорення — це більш потужний трім — сегмент-швидкий від 0 до 60 миль на годину за 5,2 секунди. Орієнтовна витрата бензину становить 17 миль на галон під час їзди містом і 24 милі на галон на шосе.

Перший рік другого покоління автомобіля покращує репутацію седана, яка швидко зростає. Натомість це зіркова альтернатива Audi A8, BMW 7 серії, Lexus LS, Mercedes-Benz S-Class і Volvo S90.
Незважаючи на те, що Genesis був самостійним брендом майже десять років, деякі покупці автомобілів все ще не знають. Genesis був колишнім седаном топ-класу для Hyundai, який перевершив лише малопроданий і також неіснуючий Equus. Останній став Genesis G90 і дебютував із появою бренду в 2015 році як допоміжний продукт топ-лінії. GH80 і G890 дебютували в США в 2016 році як моделі 2017 року. Зараз автовиробник має вісім моделей.
З новим поколінням і безліччю нових речей Genesis G90 також має нові ціни. Початкова сума на 13 500 доларів більше, ніж у версії 2022 року. Це переміщує повний вибір із початкової MSRP у $88 400 до шестизначного плато. Це може стати перешкодою для покупців, які розглядають можливість змінити бренд.

Тим не менш, є багато про що варто подумати. Що визначає розкіш? GH90 мав плюшеві сидіння зі шкіри Nappa з гарними контурами, які підкреслювали інтер’єр. Деякі функції підігріву та масажу є стандартними. Поворотне і телескопічне кермо має підігрів. Комфорт і зручність Furtger забезпечують тризонний клімат-контроль, електроприводні сонцезахисні зонти, УФ-санітарна камера для телефонів, преміальна звукова система Bang and Olufsen із 15 динаміками, настроюване навколишнє освітлення та ароматизатори.
Для тих, хто потребує подальшого балування, у Genesis є «куратор настрою». Він змінює навколишнє освітлення, налаштування клімату, елементи керування сидіннями та рівні звуку відповідно до бажаного настрою. Оновлена комплектація e-Supercharged додає функцію масажу до другого ряду з регульованими сидіннями, що відкидаються, аудіосистемою з 26 динаміками та дверима з електроприводом, які закриваються кнопкою. (Відкривання сидінь вимагає взаємодії людини після того, як двері частково відкриються.)
Основні організації з оцінки автомобільної безпеки вихваляли Genesis протягом усього часу його короткого перебування. Це гарантовано. Набір систем допомоги водієві включає попередження про лобове зіткнення, попередження про сліпі зони, адаптивний круїз-контроль із функцією зупинки та руху, допомогу в утриманні в смузі руху, камеру заднього виду та адаптивний круїз-контроль. Попередження про перешкоди на парковці, моніторинг водія, автоматичне дальнє світло, попередження про поперечний рух позаду та допомога при безпечному виїзді також включені.
Задні пасажири мають індивідуальні елементи керування клімат-контролем та сидіннями з невеликим сенсорним інтерфейсом, а також можливість змінювати радіостанції та регулювати гучність.
З усіма своїми вражаючими зручностями, присутність Genesis на дорозі в усій лінійці – це те, що ще більше забезпечило Genesis його зростаючий статус. G90 визначає привабливість. Він великий, гладкий, стильний і дає притулок в автомобільних джунглях.
Останнє оновлення статті: 10 грудня 2023 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.