Mercedes-Benz EQB 250+ 2023 року — це новий і найменш дорогий електричний позашляховик у лінійці німецького виробника. Він приєднується до EQB 300 4Matic EQB і 350 4Matic, оскільки бренд розширює свою спрямованість на електромобілі.

Усі моделі мають рівні комплектації Premium, Exclusive і Pinnacle, відкриваючи конфігурації для ширшої аудиторії, зокрема з дебютом EQB 250. Це фінансово привабливий спосіб вийти на ринок електромобілів разом із довгостроковим автовиробником.

EQB 250+ має потужність 188 кінських сил і приводиться в дію одним переднім електродвигуном. Разом із потужнішими родичами, EQB 250 використовує акумуляторну батарею ємністю 70 кВт/год. Виробник рекламує заряд акумулятора від 10 до 80 відсотків за 32 хвилини за допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму, який забезпечує потужність 100 кВт. За допомогою домашньої зарядної станції потужністю 9,6 кВт і напругою 240 вольт EQB повністю заряджається протягом ночі приблизно за вісім годин.

У той час як базовий (преміум) EQB включає передній привід, два вищих варіанти оснащені двомоторними електричними трансмісіями та повним приводом.

Mercedes-Benz щедро запасає свої автомобілі. Комплектація EQB 250+ Premium включає 18-дюймові колеса, світлодіодні фари, склоочисники з датчиком дощу, зовнішні дзеркала з підігрівом, що складаються з електроприводом, рейлінги на даху, двері підйомника з електроприводом, дзеркала заднього виду з автозатемненням водія та безключове запалювання.


2023 Mercedes-Benz EV SUV: нові, але не культові найкращі 2 автовиробника
Mercedes-Benz EQB 250+ 2023 року має чистий, стильний, але не шикарний салон

Інтер’єр простий і стильно оформлений, але не шикарний. У комплектацію входить 10,25-дюймова цифрова панель приладів, двозонний автоматичний клімат-контроль з дистанційним попереднім кондиціонуванням, електрорегулювання передніх сидінь, оббивка з синтетичної шкіри, датчики паркування та автоматизована система паркування.

Навколишнє внутрішнє освітлення, помічник із голосовим керуванням, інтеграція зі смартфоном Apple CarPlay і Android Auto, навігаційна система, адаптована для використання в електромобілі, і наші порти USB-C.

Функцій допомоги водієві багато, але є так багато попереджень, а деякі з них настільки чутливі, що перевантаження безпеки є проблемою. Що визначає забагато хорошої речі? Точніше, скільки функцій необхідно?

Зверніть увагу: попередження про увагу водія спрацьовує, якщо його датчики визначають, що водій автомобіля втомився. Функція пом’якшення лобового зіткнення попереджає про загрозу зіткнення та застосовує гальма в певних ситуаціях. Система попередження про сліпу зону попереджає водія автомобіля, який рухається на сусідній смузі, про те, що він знаходиться у вашій сліпій зоні. Система безпечного виходу для задніх пасажирів запобігає відкриванню дверей перед транспортними засобами, що наближаються ззаду.

Окремі опції включають: 19-дюймові колеса, панорамний люк, шкіряні сидіння, передні сидіння з підігрівом і вентиляцією, кермо з підігрівом, подушки безпеки другого ряду від бічних зіткнень і сидіння третього ряду, а також двері підйомника з електроприводом, які регулюються руками.

EQB пропонує 22 кубічних футів вантажного простору за сидіннями другого ряду та 62 кубічних футів зі складеними сидіннями. Додатковий третій ряд сидінь зменшує вантажне приміщення до 10,7 кубічних футів, що навряд чи гідно SUV.

Це повинно бути достатньо місця для перенесення продуктів і ручної поклажі, а також випадкових великих речей. Просто майте на увазі, що додаткове сидіння третього ряду обмежує вантажний простір до нікчемних 10,7 кубічних футів під час використання. Варто також зазначити, що EQB не має переднього багажника або багажника, на відміну від інших електромобілів. Підйомні двері з електроприводом входять у стандартну комплектацію

Mercedes-Benz колись був оплотом на ринку завдяки своїй характерній гордовитій якості їзди. Але сегмент електромобілів, що розширюється, переповнений конкуренцією. EQE, особливо за його початковою ціною в $52 750, не є вигідною угодою. Це просто найдешевший вибір автовиробника.

З урахуванням встановлених опцій і податків на перевірений автомобіль сума становить 61 160 доларів. Початкові роздрібні ціни конкурентів включають Tesla Model Y (45 380 доларів), Audi Q4 e-tron (54 500 доларів), Volvo XC40 Recharge (54 645 доларів) і Genesis GV60 (60 415 доларів).

Діапазон є найслабшою категорією EQB 250. Його оцінка EPA становить 245, а MPGe – 105, причому 113 у міській їзді та 97 на шосе. Audi, Genesis, Volvo та Tesla мають кращий запас ходу. Новий позашляховик Mercedes-Benz EV також погано справляється з конкурентами у стандартній швидкості від 0 до 60 миль на годину, показуючи 8,0 секунди.

Купівля EQB 250 – непоганий вибір. Це просто не найкращий вибір.

Останнє оновлення статті: 25 лютого 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin