То як би було їсти Дорітос, роблячи стрибок віри в крила? Насправді це був би відвертий досвід, який лише деякі мають кишки, але у віртуальній реальності це може бути легше. Це капсула Doritos, яка є проектом, куратором для династії PepsiCo та Pong, що змушує вас поступати доріто, переживаючи політ вільного падіння в крилах. Сама капсула — це невеликий стручок з різко розробленими лініями, і коли користувач заходить всередину, є гарнітура VR, готова переїхати вас у занурюючий світ.

З усіма вашими п’ятьма почуттами, що приходять у рух, надаючи вашому мозку стимул стрибків крил, ви їсте дорітос, коли ви вільні від неба, що кидається до землі. Щоб додати до сенсорного входу, реальний вітер дме у ваше обличчя, оскільки вам подобається Freefall VR Free Flod на гарнітурі VR Oculus Rift, яка встановлена ​​всередині 3D-шолома, виготовленого на замовлення 3D, який носить користувач.

Ця кампанія з побудови бренду, безумовно, вказує на сміливу, безстрашну тему. Очевидно, Дорітос — центр фокусування, оскільки люди заходять всередину стручка і переживають хвилювання.

Capsule Doritos також підкреслює можливість віртуальної реальності, доповненої реальністю, щоб випустити досвід, якого користувачі раніше не мали. Безумовно, унікальний спосіб для PepsiCo сміливо рекламувати свій бренд.



Зображення: Андрій
Зображення: Андрій
Зображення: Андрій
Зображення: Андрій

Джерело: Андрій/Полатті

Слідкуйте за Homecrux у Google News!