Залиште це акторові Крістоферу Уокену використовувати шкарпетки як ручні ляльки, його унікальний час і не менш унікальні характеристики голосу, а також розумну версію свого прізвища для продажу Автомобілі Kia під час Super Bowl 50.
60-секундна реклама «Walken Closet» дебютує в четвертому кварталі. На ньому лауреат премії «Оскар» використовує барвисту, стильну шкарпетку та тьмяну пару бежевих шкарпеток. Walken демонструє, як наступне покоління Optima виділяється як седан середнього розміру серед інших, які виглядають і їздять однаково — як бежеві шкарпетки.
Мультиплатформена кампанія Kia приверне увагу Kia Optima 2016 року — це серія рекламних роликів та інших маркетингових кампаній. За словами південнокорейського виробника, це альтернатива «для тих, хто шукає більше в сегменті автомобілів, ознаками якого є базові, нудні та не надихаючі».
Kia представляє варіант для нудних автомобілів, носки
Як пояснює Уокен у ролику: «У цьому світі є два типи людей. Ті, хто задоволений тим, що змішується. . . потім є ті, хто очікує більшого. Вони захоплюючі. У них шикарно».
«Ніхто не є крутішим або таким миттєво впізнаваним, як Крістофер Уокен, і на найбільшій рекламній сцені Kia прагне показати світові, що абсолютно нова Optima забезпечує рівень вишуканості та витонченості, який не схожий ні на що інше в сегменті середнього розміру», – сказав Майкл Спраг, операційний директор та EVP, КМА.
«2016 рік знаменує собою сьому участь Kia в Суперкубку, і щороку наша мета — створити щось оптимістичне, веселе та незабутнє, що відповідає перспективному баченню Kia», — сказав Спраг.
Kia Optima 2016 року, найбільш продаваний автомобіль автовиробника, доступний з трьома варіантами двигуна. Новинка — 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, який працює в парі з семиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням (DCT).
Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи

Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.