Volkswagen, можливо, перевершив сам себе. Наче батьки й сини, Дарт Вейдер і «Зоряні війни» не були ідеальною комбінацією для однієї з найпопулярніших рекламних роликів Суперкубка в історії, як щодо собак, які грають персонажів «Зоряних воєн» і гавкають зловісну пісню зі знаменитого фільму?
Минулого року рекламний ролик «Міні Дарт Вейдер» був прямим фаворитом Суперкубка. Він зібрав понад 40 мільйонів переглядів сторінок на YouTube-каналі VW.
Цього року VW підготував відео для свого телевізійного рекламного ролика «The Bark Side». Його транслюватимуть у третій чверті Суперкубка 5 лютого.
Виробник автомобілів замінив дитину, одягнену як Дарт Вейдер, кількома собаками, які безпомилково гавкають на тему Зоряних воєн.
Відео-тизер вже зібрав близько 3,5 мільйонів переглядів сторінок.
Weekly Driver прогнозує, що повний рекламний ролик, який представлятиме одного з майже дюжини автомобільних рекламодавців у Суперкубку, перевершить підсумки минулорічного місця VW.
Що думають читачі TheWeeklyDriver.com?
https://www.youtube.com/watch?v=6ntDYjS0Y3w
Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи

Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.