Volkswagen, можливо, перевершив сам себе. Наче батьки й сини, Дарт Вейдер і «Зоряні війни» не були ідеальною комбінацією для однієї з найпопулярніших рекламних роликів Суперкубка в історії, як щодо собак, які грають персонажів «Зоряних воєн» і гавкають зловісну пісню зі знаменитого фільму?

Минулого року рекламний ролик «Міні Дарт Вейдер» був прямим фаворитом Суперкубка. Він зібрав понад 40 мільйонів переглядів сторінок на YouTube-каналі VW.

Цього року VW підготував відео для свого телевізійного рекламного ролика «The Bark Side». Його транслюватимуть у третій чверті Суперкубка 5 лютого.

Виробник автомобілів замінив дитину, одягнену як Дарт Вейдер, кількома собаками, які безпомилково гавкають на тему Зоряних воєн.

Відео-тизер вже зібрав близько 3,5 мільйонів переглядів сторінок.

Weekly Driver прогнозує, що повний рекламний ролик, який представлятиме одного з майже дюжини автомобільних рекламодавців у Суперкубку, перевершить підсумки минулорічного місця VW.

Що думають читачі TheWeeklyDriver.com?

https://www.youtube.com/watch?v=6ntDYjS0Y3w

Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin