Hyundai приєднається до більш ніж дюжини інших виробників автомобілів і пов’язаних з автомобілем компаній, які рекламують дорогу рекламу в Суперкубку. У 30-секундному рекламному ролику «Think Fast», запланованому на четверту чверть гри між New York Giants і New England Patriots, представлений персонаж Боб.
У рекламному ролику молодий професіонал везе свого боса Боба, досвідченого професіонала бізнесу, на своєму Genesis Coupe R-Spec.
Боб збирався подарувати «перлину мудрості», коли впав без свідомості. Молодий водій різко натискає на гальма, а потім кілька разів запускає свій Genesis Coupe, створюючи достатньо сили, щоб оживити Боба.
Потім бізнесмен дає свою пораду, не звертаючи уваги на його очевидний страх здоров’я.
У своєму YouTube-описі до відео Hyundai говорить: «З 348 кінськими силами Genesis Coupe надає нового значення фразі «Серцебиття».
https://www.youtube.com/watch?v=Vd_IqOb7pW8
Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи

Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.