Hyundai приєднається до більш ніж дюжини інших виробників автомобілів і пов’язаних з автомобілем компаній, які рекламують дорогу рекламу в Суперкубку. У 30-секундному рекламному ролику «Think Fast», запланованому на четверту чверть гри між New York Giants і New England Patriots, представлений персонаж Боб.

У рекламному ролику молодий професіонал везе свого боса Боба, досвідченого професіонала бізнесу, на своєму Genesis Coupe R-Spec.

Боб збирався подарувати «перлину мудрості», коли впав без свідомості. Молодий водій різко натискає на гальма, а потім кілька разів запускає свій Genesis Coupe, створюючи достатньо сили, щоб оживити Боба.

Потім бізнесмен дає свою пораду, не звертаючи уваги на його очевидний страх здоров’я.

У своєму YouTube-описі до відео Hyundai говорить: «З 348 кінськими силами Genesis Coupe надає нового значення фразі «Серцебиття».

https://www.youtube.com/watch?v=Vd_IqOb7pW8

Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin