Кореневий канал і оперізувальний лишай можуть бути гіршими. Але поїздка в автосалон, на відміну від покупки автомобіля онлайн, часто займає перше місце в списку неприємних подій. Це не універсально погано. Але є ще багато способів продажу, підвищення продажів та інших переконливих способів, як дилери автомобілів можуть отримати максимум від кожного покупця.
З Джимом Дікстрою (www.vinadvisor.net) і Жаклін Троп (www.jaclyntrop.com) і Джеймс Рая (www.theweeklydriver.com) подивіться 6 найкращих речей, які дилери роблять, щоб ускладнити покупку автомобіля, у тексті та відповідному відео.
Зміст
Автодилери Ціна Люди
Джим Дікстра, Vinadvisor
«Як дилери ускладнюють покупку автомобіля? Вони оцінюють людей, а не продукти. Ви не можете просто зайти в дилерський центр і сказати: «Скільки коштує ця машина?» Вони подивляться на машину, поглянуть на вас, а потім зададуть вам кілька дефлективних запитань, поговорять про знижки, заміну, ваших дітей. Важко отримати пряму відповідь, тому що їхня мета полягає в тому, щоб ви сіли, розслабилися, а потім визначили, як вони отримають найбільший прибуток від продажу нового автомобіля, обміну, фінансування та будь-яких вторинних продуктів. У цьому немає нічого поганого, крім того, що це надзвичайно неефективно у світі, де все купується в Інтернеті, а ефективність покращилася. Отже, час змінити цю парадигму».
Реклама автосалону
Жаклін Троп
«Реклама дилерів завжди вводить в оману. Вони рекламуватимуть фіксовану щомісячну ціну, скажімо, 199 доларів США, але не враховуватимуть вартість початкового внеску та не скажуть вам, скільки ви можете розраховувати заплатити за податки, ліцензію та інші опції. Іншими словами, ціни, яку вони рекламують, насправді навіть не існує. Це змушує споживача, в основному, починати все спочатку, коли вони потрапляють до дилерського центру».
Автодилери продають автомобілі
Джеймс Рая
«Покупці автомобілів іноді забувають, що продавці в автосалонах є продавцями. Вони зроблять майже все, щоб продати вам машину. Вони залучать інших співробітників, іноді вони намагаються заплутати громадськість, тому що у них так багато людей, що вони намагаються втомити клієнтів. Так чому б не протистояти цьому? Чому б не взяти з собою адвоката або двох, коли ви розглядаєте купівлю автомобіля? Сила завжди в кількості, чи не так?»
Прозорість ціни на автомобіль
Джим Дікстра
«То як ще автодилери ускладнюють покупку автомобіля? Зрозумійте, вони цінують людей, а не продукти. Найбільша проблема полягає в тому, що вони намагаються отримати різну ціну за той самий продукт від кожної людини, яка проходить через двері. Якщо ви зайшли в McDonald’s і четверо людей підійшли до черги одночасно, і кожен із них сказав: «Я хочу страву номер два», уявіть, як розчаровує та забирає багато часу, якби кожен із цих чотирьох реєстраторів спробував розраховувати людей по-різному, різні ціни на кожну страву номер два».
«Тож найважливіше, що потрібно зрозуміти, щоб забрати це у дилера, а потім повернути контроль у свої руки, – це підготуватися. Майте уявлення про те, якою є справедлива ринкова ціна угоди для автомобіля, який ви купуєте, нового чи вживаного, і для обміну. Ви можете знайти це в Інтернеті: Kelley Blue Book, vinadvisor.net, Edmunds. А потім, головне, бути готовим. Будьте готові зробити першу пропозицію. Переговори з автодилером дуже схожі на гру в хрестики-нулики. Гравець, який піде першим, не має значення X чи O, має 71 відсоток шансів виграти чи нічию. Готуйтеся, зробіть першу пропозицію».
Тиск автодилера
Жаклін Троп
«Потрапивши в дилерський центр, продавці дуже зосереджені на тому, щоб ви сказали «так». «Не чекайте, — скажуть вам, — ви втратите гроші». Правда полягає в тому, що пропозиція більшості нових автомобілів надлишкова, а стимули, які вам пропонують, не зникають, коли ви залишаєте автосалон. Їхній ентузіазм змусити вас прийняти рішення лише ускладнює споживачам сказати «так».
Оформлення документів для автосалону
Джеймс Рая
«В автосалонах завжди багато паперової роботи. Вони приносять всілякі пропозиції щодо розширених гарантій, або інших рекламних акцій, або різних видів фарби з доплатою, або того чи іншого. Тому, коли ви йдете в автосалон, майте на увазі свою ціну. Безумовно, автосалони знають, який їхній прибуток, і якщо ви йдете зі своїм прибутком, усе, що вам потрібно зробити, це дочекатися цього».
Останнє оновлення статті: 24 січня 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи

Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.