У травні 2020 року латвієць Айгарс Лаузіс випустив прототипи транспортного засобу, який можна було б використовувати як крихітний будинок (не буквальний), кемпер або фургон, якщо бути точним. На загальний подив, він навіть функціонував як човен і трицикл, даючи користувачам свободу подорожувати по суші та воді. У той час продукт отримав назву «Z-Triton».

Через два роки Aigars випустила готову для ринку ітерацію кемпера-амфібії та назвала її Z-Triton 2.0. Вартістю близько 15 990 доларів США, триколісний транспортний засіб/човен із вбудованими житловими приміщеннями пропонував запас ходу понад 50 км по суші та 20+ км по воді. Для Айгарів усе йшло як на руку, поки Європа не була заплутана військовим конфліктом.

У результаті як компанія, так і продукт змінили свою назву з Z-Triton на BeTriton, щоб видалити літеру Z з ідентифікації компанії, щоб продемонструвати свою підтримку народу України та рішуче засудити російське вторгнення в Україну. Протягом багатьох років народжувався BeTriton V3.0 і було випущено кілька партій.

«Після проведення попереднього тестування та збору відгуків про оренду повної версії BeTriton 3.0 минулого літа наша команда вирішила зосередитися на човнах і запропонувати спрощену та практичну трейлерну версію того самого продукту», — розповідає мені Айгарс. Остання версія «кемперного човна» під назвою BeTriton Trailer поставляється без вбудованого велосипеда. Це було зроблено, щоб зробити продукт більш доступним для людей, які вже мають електровелосипед, щоб буксирувати його.



Корпус і кузов човна такі ж, як і в попередньому варіанті, інтер’єр і електронна система підйому для мотора. Були додаткові зміни в кабіні, яка тепер має просте лобове скло замість закритих приміщень. Однак компанія також відкрита для налаштування.

Стандартна версія BeTriton пропонує заряд акумулятора 1 x 1,44 кВт/год і максимальну швидкість буксирування по суші 45 км/год. Стандартний діапазон становить 12,5 км. Інші особливості включають чотири внутрішні точкові світильники, кілька надувних понтонів і USB-порти для зарядки типів A і C.

За винятком інтегрованого велосипеда, усі функції залишаються; від катання на човні до кемпінгу залишаються недоторканими. «Включено простіший варіант кабіни, щоб зробити її легшою, в іншому вона функціонує так само», – повідомляє Айгарс. Все сказано і зроблено, тепер компанія випустила абсолютно нову версію BeTriton за ціною 10 826 доларів США.

«Версія трейлера готова до виробництва та доставки по всьому світу, де комфортно можуть спати двоє дорослих. Він ідеально підходить як для кінцевих клієнтів, так і для компаній з прокату, які вже надають напрокат спорядження для активного відпочинку, наприклад електровелосипеди», — зазначає Айгарс. Коли його запитали про проблеми з транспірацією, Айгарс уточнив: «Причіп розроблено для самостійної збірки за допомогою простих інструментів». Подібно до крихітних наборів для будинків, доступних в Інтернеті, можна збирати різні одиниці, щоб надати форму BeTRITON – Trailer Version.

Причіп для електровелосипеда BeTriton Camper
Зображення: BeTRITON
Причіп для електровелосипеда BeTriton CamperПричіп для електровелосипеда BeTriton Camper
Зображення: BeTRITON
Причіп для електровелосипеда BeTriton CamperПричіп для електровелосипеда BeTriton Camper
Зображення: BeTRITON
Причіп для електровелосипеда BeTriton CamperПричіп для електровелосипеда BeTriton Camper
Зображення: BeTRITON
Причіп для електровелосипеда BeTriton CamperПричіп для електровелосипеда BeTriton Camper
Зображення: BeTRITON
Причіп для електровелосипеда BeTriton CamperПричіп для електровелосипеда BeTriton Camper
Зображення: BeTRITON
Причіп для електровелосипеда BeTriton CamperПричіп для електровелосипеда BeTriton Camper
Зображення: BeTRITON

Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!