На нещодавно завершеному автосалоні в Лос-Анджелесі 2022 року була представлена щорічна серія нових автомобілів із новими кольорами та великою кількістю інновацій, оскільки галузь рухається до повністю електричних мандатів.
Як завжди, були автомобільні сюрпризи — одні хороші, інші жахливі.
Менше шоу приймало ЗМІ та публіку протягом 10 днів у конференц-центрі Лос-Анджелеса.
Відсутність нещодавніх опор, наприклад Rivian і Tesla, була частиною меншого масштабу шоу. Виробники мали більше місця для показу своїх нових видань.

Subaru представила свою звичну лінійку утилітарних повнопривідних седанів і позашляховиків. І виробник, який продає свої транспортні засоби для власників, які мають собак, знову створив обстановку типу національного парку з кількома собаками на місці, щоб залучити потенційних покупців.

VinFast, перший в’єтнамський виробник, який продавав автомобілі в Сполучених Штатах, зробив свій другий показ на LA Auto Show. У компанії були представлені нові моделі позашляховиків, і компанія оголосила, що продовжує замовляти один із повністю електричних транспортних засобів. Перші поставки тільки починаються в районі Лос-Анджелеса.
Genesis, нині самостійний бренд, а також назва колишнього топового седана від Hyundaiмав вражаючу присутність. Його концептуальний седан із фарами, що обертаються, привернув багато уваги.

Нові вантажівки. Нові седани. Десяток понять. Кілька старовинних автомобілів. Електромобілі. Індивідуальний бренд Charge Car із приголомшливою реконструкцією Fastback 67 року. Це було все, від економічних колес до висококласних круїзерів.
Джон Берг, автомобільний редактор для Alameda Post і новий друг, був там, знімаючи історію для своєї публікації. Я теж був на виставі, мабуть, 10-й рік. Я також зробив кілька фотографій.

Ось добірка фотографій від нас із Бергом. Це огляд назад на автосалон у Лос-Анджелесі 2022 року, а шоу наступного року вже є очікуваною подією.
Останнє оновлення статті: 11 грудня 2023 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.