Представлення Porsche нового третього покоління Panamera говорить про привіт новому зовнішньому вигляду та інженерії та прощання з моделями-універсалами Sport Turismo.

У онлайн-дебюті нового седана вийшли оновлені Panamera та Panamera 4, а також поточний флагман Turbo E-Hybrid. Жодної моделі Sport Turismo не було, оскільки низькі продажі та лише незначне збільшення практичності порівняно з седаном змусили автовиробника припинити виробництво.

На перший погляд, найсуттєвішою зміною Panamera є її зовнішній вигляд. Нова передня частина використовує збільшені повітрозабірники та загострений профіль, але в іншому зберігає оригінальний гладкий стиль попереднього покоління. Колеса з центральним блокуванням, вперше для чотирьохдверних Porsche, і світлова панель на всю довжину розрізняють задню частину.

Основні зміни в дизайні передньої частини набувають набагато виразнішого вигляду. Зображення: Porsche.

Новий зовнішній вигляд приходить разом із новою продуктивністю та технологіями. Базові Panamera та Panamera 4 були представлені з 2,9-літровим V6 з подвійним турбонаддувом, який видає 348 кінських сил і 368 фунтів/фут крутного моменту, що на 23 і 37 фунтів відповідно більше, ніж у минулих аналогів. Більше потужності забезпечує прискорення від 0 до 60 миль на годину на 5,0 і 4,7 секунди.

Топовий випуск Panamera, гібридний Turbo, може похвалитися більш чоловічою потужністю 670 кінських сил від свого 4,0-літрового V8. У V8 є перероблені поршні та перероблений клапанний механізм, а також більший тиск від системи прямого вприскування. Його два турбокомпресори тепер мають одинарну прокрутку з чудовими електронними перепускними клапанами.

Серйозні шанувальники Porsche помітять, що потужність Turbo E-Hybrid у 670 кінських сил нижча, ніж у флагмана 680 попереднього покоління. Porsche зазначив, що модельний ряд буде розширено, щоб запропонувати більше, ніж лише поточні базові моделі, 4 і Turbo E-Hybrid; нова найкраща собака буде гібридизованим Turbo S, що розвиває близько 700 коней. Нові версії дебютують приблизно в той час, коли в дилерських центрах з’являться інші нові моделі. Це включатиме чотири гібриди, усі з більшою батареєю на 25,9 кВт-год (з 17,9).

Кожна нова Panamera також матиме нову восьмиступінчасту трансмісію PDK. Перевагами цього є перероблена коробка передач, яка оптимізує електродвигун гібридних моделей потужністю 187 кінських сил. Завдяки розміщенню електродвигуна в корпусі коробки передач попередні обмеження щодо розміру двигуна були усунені.


Привіт, до побачення: представлено наступне покоління Porsche Panamera 2
Показані колеса з центральним блокуванням раніше були лише на спортивних автомобілях найвищого рівня Porsche. Зображення: Porsche.

Очікуйте більш плавної їзди Panamera навіть на найкрутіших дорогах. Усі, включно з початковими моделями, тепер їздять на двокамерних пневматичних ресорах з адаптивними амортизаторами замість традиційних котушок. Додаткове рульове керування задніми колесами лише підкреслює маневреність, як і система Porsche Active Ride моделі E-Hybrid. Porsche Active Ride використовує мотопомпу на кожному куті автомобіля, щоб нагнітати рідину в амортизатор і викачувати його для рівної їзди.

Три режими підвіски — Hybrid, Sport і Sport Plus — пропонують різні враження від водіння. Гібрид у поєднанні з активною підвіскою Porsche має налаштування для значного зменшення кута (рух вперед і назад) і крену (бічний рух) під час прискорення, гальмування та поворотів. Panamera може навіть м’яко нахилятися в поворотах, наче це мотоцикл. Але ця функція недоступна в режимах Sport і Sport Plus. Ці два параметри все ще мінімізують коригування тангажа та крену, але в меншій мірі, щоб забезпечити більш природне, спортивне відчуття.

У салоні водіїв зустрічають знайомим поглядом. Кабіна, орієнтована на водія, схожа на електричний Taycan із вигнутим 12,6-дюймовим дисплеєм електричної панелі приладів і двома 10,9-дюймовими екранами інформаційно-розважальної системи. Нова Panamera наслідує приклад Taycan, оскільки селектор коробки передач розташований між панелью приладів і центральним екраном.


Привіт, до побачення: представлено наступне покоління Porsche Panamera 3
У салоні Panamera використано більше технологій, ніж будь-коли. Зображення: Porsche.

Деталі щодо цін і майбутніх моделей Panamera обмежені. Porsche дійсно підтвердив початкову ціну в 101 550 доларів США за базову версію та 108 550 доларів США за 4, але нічого не стосується Turbo E-Hybrid. Покупці можуть замовляти та налаштовувати моделі на веб-сайті Porsche, поставки починаються з весни 2024 року.

Останнє оновлення статті: 4 грудня 2023 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin