Chrysler щойно анонсував нову високошвидкісну бездротову систему виклику Uconnect. Це дозволить водіям отримувати доступ до Інтернету на світлофорі, а інші пасажири одночасно використовуватимуть інші функції високошвидкісного Інтернету.
Це може звучати як інновація, і це може катапультувати автомобільний світ у нірвану «гарячої точки».
Але для мене це схоже на автомобільний апокаліпсис. Чи потрібно водіям більше відволікатися?
Представник Chrysler прокоментував: «Ми бачимо великий потенціал для цього».
Потенціал для чого? Більше розсіяних водіїв? Більше лобових зіткнень? Підвищена лють на дорогах?
Встановлена дилером система, офіційно названа UConnect Web, буде додатком до інформаційно-розважальних систем UConnect Chrysler.
Бездротовий маршрутизатор і стільниковий веб-з’єднання обслуговуватимуть ноутбуки з підтримкою Wi-Fi, iPhone та інші смартфони, розважальні системи та інші персональні пристрої.
UConnect Web буде пропонуватися в більшості автомобілів Chrysler, Dodge і Jeep 2009 року, починаючи з серпня. Автомобільний роутер коштуватиме 449 доларів США, плюс встановлення – до 50 доларів. Мобільний доступ до Інтернету для цього вимагатиме передплати в розмірі 29 доларів США на місяць після 35 доларів США за активацію через постачальника Autonet Mobile.
Chrysler вважає, що найбільша перевага системи, ймовірно, буде як відео та ігрові розваги для дітей на задньому сидінні. Але дорослі також виграють, кажуть керівники Chrysler.
Я кажу, що його найбільшою перевагою може бути економічний стимул. . . буде працевлаштовано більше водіїв швидкої допомоги, і знадобиться збільшити штат відділень невідкладної допомоги. І вони стоятимуть у чергах у похоронних бюро.
Останнє оновлення статті: 27 червня 2008 р.
- Про автора
- Останні дописи

Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.