General Motors, Каліфорнійське агентство з охорони навколишнього середовища (Cal/EPA) і Каліфорнійська інтегрована рада з управління відходами (CIWMB) оголосили про об’єднання зусиль, щоб спонукати водіїв дотримуватися рекомендацій виробників транспортних засобів щодо заміни масла.
А для мільйонів автомобілів GM це може означати заміну масла з набагато довшою тривалістю, ніж десятиліттями встановлений стандарт кожні 3000 миль.
General Motors підтримає зусилля Cal/EPA та CIWMB, спрямовані на роз’яснення громадськості, щоб допомогти автомобілістам зрозуміти, як часто їм потрібно міняти моторне масло та як це робити.
Традиційна рекомендація щодо заміни масла через 3000 миль базувалася на минулих технологіях двигуна та масла.
Сучасні двигуни створені з дотриманням суворих допусків із застосуванням передових технологій, що зменшує або усуває забруднення, які можуть потрапити в двигун. Вбудовані в автомобіль технології, як-от система GM Oil Life System, також можуть зменшити частоту заміни масла, визначаючи «термін служби масла» кожного двигуна.
«Умови водіння відрізняються від одного водія до іншого», — сказав Пітер Лорд, виконавчий директор GM Service Operations. «Система GM Oil Life System — це складна технологія, яка визначає ідеальний час для заміни оливи. Водій, чий паливний бак все ще наполовину заповнений, не спустошить бак просто для того, щоб наповнити його. Ця ж логіка стосується і заміни масла. Ми не повинні витрачати моторне масло, яке ще живе».
Американський інститут нафти стверджує, що щороку в США продається понад 1 мільярд галонів моторної оливи. За оцінками Агентства з охорони навколишнього середовища США, близько 185 мільйонів галонів відпрацьованої моторної оливи щороку утилізується неналежним чином – скидається в землю, викидається в сміття або вилито в каналізацію.
Відповідно до досліджень, проведених для штату Каліфорнія, потреба в скороченні відпрацьованого масла є значною. «Сьогодні Каліфорнія виробляє понад 150 мільйонів галонів відпрацьованого масла. Якщо цю нафту не переробляти, вона може потрапити в наші озера, струмки та океани», – сказала голова CIWMB Марго Рейд Браун. «І лише один галон нафти може забруднити мільйон галонів питної води».
Хоча автомобілісти не можуть вирішити цю проблему самостійно, вони можуть допомогти запобігти непотрібному використанню моторної оливи, дотримуючись рекомендацій автовиробника щодо інтервалів заміни оливи. Для водіїв автомобілів GM, обладнаних системою GM Oil Life System, ваш автомобіль або вантажівка можуть підказати вам, коли настав час замінити масло.
Система GM Oil Life System може значно подовжити інтервали заміни масла порівняно з попередніми рекомендаціями пробігу 3000 миль залежно від комбінації транспортного засобу/двигуна та інших факторів. Система заснована на складному алгоритмі, який вимірює ключові функції двигуна, щоб визначити ідеальний час для заміни масла. Оскільки люди їздять по-різному та за різних умов експлуатації, швидкість розпаду масла буде відрізнятися від автомобіля до автомобіля.
Тільки в Каліфорнії понад 2,5 мільйона автомобілів GM обладнано системою GM Oil Life System.
Оснащений системою GM Oil Life System, середній автомобіль GM зазвичай потребує заміни масла вдвічі рідше, ніж рекомендовано 3000 миль. Виходячи з проїзду 15 000 миль на рік, це може означати від двох до трьох менших змін масла на рік. Якщо використовувати за призначенням усіма водіями автомобілів GM, обладнаних цією системою, у штаті Каліфорнія, це буде дорівнює більш ніж 8 мільйонам галонів менше моторної оливи щорічно споживалося б порівняно з інтервалом у 3000 миль.
Автомобілістам слід ознайомитися з інструкціями з експлуатації щодо конкретних рекомендацій щодо заміни масла та переробки відпрацьованого масла.
Прес-реліз люб’язно наданий General Motors Corp.
Останнє оновлення статті: 10 червня 2008 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.