Chevy Volt зробив серйозний крок до публічного виставкового залу, коли офіційні особи General Motors нещодавно оголосили про схвалення виробництва електромобіля з розширеним діапазоном.
Фінансування для розвитку виробництва та інструментів показує, що GM вважає, що технологія для Volt, включаючи його літій-іонні батареї, буде готова до масового виробництва за графіком.
«Chevy Volt є готовим», — сказав генеральний директор Рік Вагонер. «Ми вважаємо, що це найбільший крок у відході нашої галузі від нашої історичної, практично повної залежності від нафти для приводу транспортних засобів».
«Ми маємо намір показати серійну версію Chevy Volt))> публічно в найближчому майбутньому, і ми як і раніше зосереджені на нашій меті отримати Volt в салонах Chevrolet до кінця 2010 року», — сказав Вагонер.
Попередні плани полягають у тому, щоб виробляти Volt у складальному центрі GM у Детройті-Хемтрамку за умови успішних обговорень з державними та місцевими урядами.
Таким чином, Volt більше не є лише чутками.
За словами GM, він відрізнятиметься від будь-якого попереднього електромобіля, оскільки він використовуватиме літій-іонну батарею з різноманітними вбудованими джерелами живлення, що збільшують радіус дії, включаючи газ і, у деяких транспортних засобах, етанол E85 для підзарядки батареї під час руху.
Volt буде розроблено для використання звичайної побутової розетки на 110 вольт. Для тих, хто проїжджає менше 40 миль на день, Chevy Volt не витрачатиме бензин і не вироблятиме нульових викидів.
Для більш тривалих подорожей джерело живлення Chevy Volt із збільшенням діапазону заряджає літій-іонну акумуляторну батарею за потреби з прогнозованим запасом ходу 640 миль.
Останнє оновлення статті: 4 червня 2008 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.