Зростання цін на газ і «зелені» автомобілі – найбільш обговорювані теми в автомобільній промисловості. Але є не менш важливе питання для автовласників. Це визначальний фактор для деяких покупців нових/вживаних автомобілів, тоді як інші споживачі купують бренди незалежно від вартості перепродажу та вартості експлуатації. Найдорожчим в ремонті є Dodge Viper.
Forbes.com робить багато ретельних звітів про автомобільну промисловість, і його останні зусилля не є винятком. Це список найдорожчих автомобілів для ремонту.
Використовуючи оцінки ремонту 2008 року, розраховані за п’ятирічний період і зведені в таблиці Vincentric, зробили дослідження. Згідно з Forbes.com, це компанія з аналізу даних автомобільної промисловості, яка вивчає вартість претензій із розширеною гарантією без відрахування від бампера до бампера, щоб обчислити середню вартість, яку власники можуть очікувати заплатити. Витрати на технічне обслуговування є частиною іншого аналізу.
Найрозкішніші та нерозкішні дорогі автомобілі для ремонту після закінчення терміну гарантії та середні п’ятирічні витрати на ремонт:
Розкіш
Audi A8 (1640$), Mercedes-Benz C (1640$), Jaguar XK (1629$), Land Rover (1600$), Range Rover (1600$), Mercedes-Benz C Class (1540$).
Нелюкс
Hummer 2 (1484$), Dodge Ram 3500 (1282$), Hummer 3 (1244$), Ford Mustang (1201$), Chevrolet Silverado (1094$), Mini-Cooper Convertible (1093$), Subaru Imprezza (1006$), GMC Yukon (970$) , Chrysler Pacifica ($970).
Був також один автомобіль, який не належав ні до розкішних, ні до нерозкішних категорій, Dodge Viper.
Згідно зі звітом, представник Dodge сказав, що бренд виробляє лише 1500 Viper на рік із початковою ціною 84 460 доларів. Viper має низько висить передній спойлер, який легко пошкодити. Його заміна коштує 1800 доларів.
Таким чином, Viper має найвищу вартість ремонту серед усіх автомобілів за п’ятирічний період – 1641 долар.
Останнє оновлення статті: 7 травня 2008 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.