Зображення стали важливою частиною мережі. Зображення вважаються важливим типом онлайн-контенту. Користувачі віддають перевагу пошуку зображень, щоб зрозуміти релевантність вмісту. Компанії також прагнуть підвищити впізнаваність свого бренду та рекламувати свої продукти за допомогою зображень.
Згідно з приблизними підрахунками, у 2022 році в базі даних Google, найбільш використовуваної пошукової платформи, буде понад 316 мільярдів зображень.
Кількість зображень в мережі з кожним днем збільшується. Підприємства, які хочуть отримати більше доступу до Інтернету, збільшити відвідуваність веб-сайту, залучити споживачів і змусити їх робити покупки, повинні використовувати зображення та максимально використовувати їх. Є кілька причин, чому зображення можуть допомогти компаніям і брендам стати свідками безпрецедентного зростання, якщо використовувати їх тактично.
Основною причиною ключової ролі фотографій у розвитку бізнесу є поява методу зворотного пошуку зображень. Цей метод використовує алгоритм на основі штучного інтелекту, який називається CBIR (Content-Based Image Retrieval), щоб знайти візуально подібні зображення в Інтернеті. Підприємства, які прагнуть значного зростання прибутку, можуть скористатися цим і повідомити цільовій аудиторії про свій бренд і продукти.
Ця стаття проливає світло на важливість пошуку зображень для вашого бізнесу та брендів. Читайте далі, щоб дізнатися більше.
-
Зміст
Покращене виявлення продукту
Як згадувалося раніше, пошук зображень може допомогти підприємствам покращити пошук продуктів, які вони пропонують. Більшість онлайн-покупців, особливо молодих і технічно підкованих, включаючи міленіалів і Zoomers (належать до Gen-Z), використовують пошук по зображенню спосіб знайти бажаний товар в Інтернеті. Це явище пояснюється тим, що вони вважають це простим і зручним способом, оскільки все, що їм потрібно зробити, це завантажити зображення продукту та знайти необхідний товар. Це допомагає їм уникнути клопоту з нескінченними результатами. Це явище також допомагає їм залучати попередньо кваліфікованих потенційних клієнтів на свої веб-сайти та полегшувати конверсії.
-
Простіші перетворення
Метод зворотного пошуку зображень полегшує клієнтам пошук бажаних товарів і швидкий пошук потрібного продавця. Те саме неможливо за допомогою звичайних методів, оскільки споживачі повинні думати про правильні ключові слова для пошуку продуктів, які вони хочуть купити в Інтернеті. Таким чином, метод зворотного пошуку зображення робить шлях від пошуку до відкриття продукту коротшим і легшим. Цей простіший і коротший процес також допомагає компаніям перетворювати попередньо кваліфікованих потенційних клієнтів у конверсії. Таким чином, генерувати продажі стає легше для брендів. Статистика також показує, що продукти, знайдені за допомогою методу зворотного пошуку зображень, мали приблизно на 30% більше конверсій.
-
Здатність виділитися
Ми всі знаємо, що ринок електронної комерції дуже насичений, мільйони онлайн-магазинів конкурують один з одним за продаж своїх товарів. Цей шум електронної комерції може стати величезною перешкодою між споживачами та продавцями. Звичайний веб-пошук для пошуку певного продукту призводить до сотень веб-сторінок із пропозицією подібних продуктів, що може відволікти споживачів, які в кінцевому підсумку можуть придбати товари, схожі на товари іншого продавця. Однак зв’язування вашого продукту з пошуком зображень може допомогти вам виділитися та зменшити шум електронної комерції. Це явище допомагає споживачам прийняти рішення про покупку, не заплутавшись в інших подібних продуктах.
-
Здатність підвищити лояльність клієнтів
Як тільки споживач знаходить ваш продукт в Інтернеті, виконуючи зворотний пошук зображень, він купує його. Вам буде простіше забезпечити утримання клієнтів, залучаючи споживачів. Ви можете закликати їх підписатися на вашу електронну розсилку, щоб отримувати сповіщення про ваші нові пропозиції. Це дозволить будь-якій компанії повідомляти споживачів, коли вони запускають новий продукт. Крім того, підвищена довіра може бути ідеальним способом забезпечення лояльності клієнтів. Візуальне відкриття спонукає користувачів створити надійний зв’язок із певною компанією та повернутися до покупки знову. Ці довірливі відносини допоможуть вам подолати численні проблеми, як-от чутливість до ціни та шум електронної комерції.
-
Можливість відстежувати успіх
Ефективність пошуку зображень може бути важливим показником для вимірювання та відстеження успіху компаній. Легше стежити за транзакціями, здійсненими споживачами, які знайшли товари компанії, виконавши пошук за зображенням. Підприємства можуть легко відстежувати це без спеціальних інструментів або пошукова система. Більше того, знати час, коли споживач натиснув результати пошуку та різні стилі, через які окремі покупці пройшли й зробили покупку, не є складним для компаній, якщо в процес включено метод зворотного пошуку зображень. Це також може допомогти компаніям визначити продукти та категорії та отримати більше конверсій за допомогою пошуку зображень.
-
Безпрецедентне зростання доходу
Найважливішою перевагою методу зворотного пошуку зображень є безпрецедентне зростання доходів підприємств, які використовують зображення для підвищення впізнаваності бренду та просування продуктів. Статистика, зібрана в 2020 році, показала, що дохід, отриманий різними підприємствами за допомогою візуального пошуку, становив близько 6700 мільйонів доларів. Очікується, що до 2031 року цей дохід зросте до 28 000 мільйонів доларів США. Тому компаніям важливо тактично використовувати зображення та максимально використовувати візуальний пошук, щоб забезпечити безпрецедентне зростання своїх доходів і отримати значний чистий прибуток.
В кінці
Метод зворотного пошуку зображень корисний не лише для споживачів, але й для різних компаній і брендів. Підприємства повинні знати про переваги, які вони можуть отримати від візуального пошуку, і намагатися максимально використати його. Ми обговорили тут кілька видатних переваг, щоб допомогти компаніям і брендам зрозуміти важливість пошуку зображень. Сподіваємося, вам це стане в нагоді!