Skoda подовжує офіційну угоду про продаж автомобілів Tour de France до 2011 року 1Щоденна хода автомобілів, вантажівок, автобудинків і велосипедів на Тур де Франс досягла точки насичення. Сотні офіційних автомобілів, командних транспортних засобів, медіа-автомобілів і мотоциклів фотографів відправляються з кожного етапу перегонів у грандіозній і часто шаленій церемонії, складнішій за виїзд велосипедистів.

Але «Тур де Франс» — це не що інше, як рухома грошова машина, тому одним із найважливіших спонсорів є офіційний автомобіль перегонів.

Виробник буде обслуговувати цю потужність, про яку було оголошено напередодні маршруту перегонів у 2008 році, коли Skoda домовилася з організаторами перегонів про продовження поточного спонсорства до 2011 року.

АВТОМОБІЛЬНІ РЕСУРСИ

Ціни на автодоставку, Фінансування автомобіля, Котирування на страхування автомобіля, Автокредити, Інтернет-страхування автомобіля, Оренда автомобілів, Уживані автомобілі

Імідж професійного велоспорту не найкращий, але це не завадило чеському виробнику погодитися тримати свій бренд у центрі уваги гонок.

Skoda подовжує офіційну угоду про продаж автомобілів Tour de France до 2011 року 2Skoda подовжує офіційну угоду про продаж автомобілів Tour de France до 2011 року 2

Автомобілі Skoda недоступні в Сполучених Штатах, але бренд поширюється майже в 40 країнах — і це достатня причина, щоб взяти участь у найбільшій велосипедній події.

Фінансові умови не розголошуються. Але було укладено новий контракт зі спортивною організацією Amaury (ASO), організатором Тур де Франс та інших міжнародних велогонок, таких як Париж-Рубе.

«Цим кроком ми хочемо допомогти організаторам очистити велоспорт», — сказав представник Skoda Ярослав Черні Associated Press. «Ми хочемо підтримати їх як у хороші, так і в погані часи».

Skoda, яка також підтримує Giro d’Italia з 2006 року, надає понад 200 автомобілів для Туру. Компанія почала спонсорувати змагання в 2004 році. Skoda також є спонсором хокею.

«Наша безперервна участь у велоспорті та особливо партнерство з Тур де Франс є частиною нашої довгострокової стратегії об’єднання з найкращими та, таким чином, підвищення впізнаваності та видимості бренду з одного боку, одночасно демонструючи першокласну якість нашої продукції на інший», – сказав Мартін Лауер, представник Skoda.

«Велоспорт — це всесвітнє явище, спорт, яким займаються мільйони людей різного віку та професій. Ми хочемо бути там, де є наші існуючі та потенційні клієнти, і в той же час підтримувати цей чудовий вид спорту».

Останнє оновлення статті: 24 жовтня 2007 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin