Дженерал Моторс вибрав кемпінговий такт у своєму рекламному ролику Супер Боула, рекламуючи Chevy Silverado 2012 року.

Темою хіт-сингла Баррі Манілоу «Looks Like We Made It» 1976 року чоловік керує своїм Chevy Silverado через апокаліптичний світ, передбачений календарем майя.

Група друзів, які є власниками Сільверадо, прямує до призначеного місця зустрічі, але помічає, що один із їхніх друзів відсутній. Один із тих, хто вижив, пропонує водієві Chevy Silverado Twinkie після його прибуття.

60-секундна реклама називається «2012» і транслюватиметься в першій чверті Super Bowl 46 між New York Giants і New England Patriots.

На жаль, не всі доходять до місця зустрічі. Хлопець, який цього не зробив, Дейв, як нам сказали, «їздив на Форді».

https://www.youtube.com/watch?v=XxFYYP8040A

Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin