Уявіть, що ви досліджуєте мальовничі кемпінги, неприборкані гори та віддалену сільську місцевість, не залишаючи за собою сліду шуму та забруднення. Переобладнаний електричний кемпер переносить суть кемпінгу на цю підбадьорливу висоту, пропонуючи туристам шанс відновити зв’язок із природою в її найчистішому вигляді.
«Якщо ви можете зробити фургон екологічно чистим, ви зможете зробити життєздатним будь-яку галузь», — сказав Тай Адамс New York Times після того, як рік подорожував 25 штатами США на фургоні, що працює на біодизелі. З тих пір ми пройшли довгий шлях, і галузь фактично перебуває на етапі безшумного переходу на електрику, керованого кліматичними цілями та ефективним і сталим життям.
Електричне майбутнє
Оскільки електричні транспортні засоби набувають популярності в повсякденних подорожах, ринок автофургонів охоплює екологічну революцію, спостерігаючи швидкий сплеск електричних кемперів, будинків на колесах і трейлерів, призначених для туризму та відпочинку.
Поєднання екологічного та безвикидного кемпінгу з невикористаним гострим відчуттям пригод; електричні транспортні засоби для відпочинку (e-RV) змушують авантюристів охопити майбутнє відкритих розвідок. Ось чому відомі бренди, такі як Mercedes і Ford, уже анонсували електричні версії своїх повнорозмірних кемперів (Mercedes Sprinter і Ford Transit), сигналізуючи про багатообіцяючий перехід до екологічних дорожніх поїздок. У цій лізі також на горизонті захоплюючі розробки від стартапів.
Нова хвиля інновацій сприяє переобладнанню електрофургонів своїми руками. Це стало трендом серед екологічно свідомих туристів. Ентузіасти модернізують звичайні фургони або фургони електричними силовими агрегатами та сонячними батареями, створюючи власні електричні кемпери.
Виробники E-RV (у своїх ексклюзивних можливостях) використовують стійкі матеріали та полегшені конструкції, щоб зменшити загальну вагу транспортного засобу, що може мати позитивний вплив на енергоефективність і запас ходу. У певному сенсі це обов’язково, оскільки головною проблемою e-RV є хвилювання про запас ходу, особливо коли вирушаєте у віддалені райони з обмеженою кількістю зарядних станцій.
Використання електричних кемперів не тільки обіцяє покращений досвід кемпінгу, але й сприяє більш екологічному та доступному майбутньому. Це робить E-RVs потенційним джерелом для відновлення кемпінгів від шумних генераторів і повернення їх до безтурботної тиші природи.
Окрім переваг для навколишнього середовища, електричні кемпери також можуть похвалитися нижчими витратами на технічне обслуговування порівняно зі своїми традиційними аналогами. Не потребуючи регулярної заміни масла чи повітряного фільтра, власники можуть насолоджуватися безпроблемними подорожами. Однак важливо враховувати, що додаткова вага електромобіля може призвести до більш частої заміни шин. Незважаючи на це, кемпери набирають популярності завдяки своїй універсальності та компактним розмірам, що робить їх привабливим варіантом для електричного переобладнання.
Небезпека передчасного переходу
Перехід на електричні транспортні засоби для відпочинку може бути не без ризиків. За даними Green Car Reports, електромобілі важчі, ніж їхні аналоги з двигунами внутрішнього згоряння. Це через громіздкі акумулятори. Хоча ці більш важкі електромобілі пропонують швидше та тихіше прискорення, вони також викликають занепокоєння щодо запасу ходу та безпеки на дорозі.
З переходом на e-RVs, що включає нові технології акумуляторів, відкривається світ можливостей дизайну. Але вага все ще під сумнівними параметрами. Нові батареї дозволяють зберігати під підлогою та можливості повністю електричних силових агрегатів, зосереджених на задній осі, щоб звільнити простір спереду, дозволяючи дизайнерам переосмислити зовнішній вигляд і компонування кемперів.
Основне занепокоєння, пов’язане з переходом на електричні кемпери, все ще викликає тривогу щодо запасу ходу. Це страх, що батарея вашого електромобіля розрядиться до того, як він прибуде до місця призначення, і пасажири залишаться в безвиході. Незважаючи на те, що виробники електромобілів домагаються успіхів у вирішенні цієї проблеми, наразі вона залишається проблемою для тих, хто хоче піти з второваних шляхів.
Фактичний запас ходу e-RV залежить від його швидкості, ваги та звичок водіння. В ідеальному сценарії існують електричні фургони, які мають запас ходу 150 миль, перш ніж вимагати заряджання, тоді як деякі, які досягають позначки 200 миль, знаходяться в роботі. Незважаючи на те, що обмеження запасу ходу залишаються проблемою для тих, хто планує тривалі подорожі, захоплюючі інновації, що відбуваються в галузі виробництва електричних кемперів, роблять огляд місцевих визначних пам’яток і короткі кемпінги поза мережею частими.
Електричні фургони на колесах
Кілька електричних кемперів уже доступні на ринку, тоді як кілька інших зараз знаходяться на стадії розробки. Крім того, деякі залишаються концептуальними ідеями, які ще належить повністю реалізувати та втілити в життя за межами креслярської дошки. Компанії дуже схильні будувати електричні кемпери, оскільки на даний момент працювати над більшими будинками на колесах складніше. Якщо вас переконала ідея електричного автокемпера, ось кілька, на які ви можете скласти гроші:
Заземлений G1

Детройтська компанія Grounded RVs, заснована колишніми інженерами SpaceX і Tesla, випустила перший у світі розумний електричний кемпер Grounded G1, який повністю настроюється. Він побудований на платформі Ford E-Transit і його можна забронювати вже зараз. G1 коштує 125 000 доларів США, і це не тільки безшумний автофургон з нульовими викидами, але завдяки вражаючій сонячній ємності на даху потужністю 650 Вт і електричній трансмісії.
G1 має модульний дизайн інтер’єру, який покупці можуть персоналізувати для екологічної подорожі своєї мрії. G1 має високий дах для забезпечення простору над головою та об’єму та має пробіг приблизно 108 миль. Grounded вирішує цю проблему, створивши новий кемпер G2, який матиме вражаючий запас ходу в 250 миль, перш ніж потребуватиме зарядки.
Winnebago e-RV


Winnebago e-RV — це повністю електричний кемпер, розроблений для американського ринку. Цей інноваційний кемпер заснований на платформі Ford Transit і може похвалитися повним планом поверху для повністю переосмисленого кемпінгу. Він живиться від бортової батареї ємністю 86 кВт/год і забезпечує орієнтовний запас ходу 125 миль.
Winnebago досягла важливої віхи з e-RV. Це було визнано найдовшою безперервною поїздкою на сьогоднішній день з електричним автофургоном, яка подолала понад 1000 миль за одну поїздку. Цей подвиг став першою відомою поїздкою на електричних автофургонах такого масштабу в Сполучених Штатах. Не зупиняючись на лаврах, Winnebago активно розробляє e-RV2, наступну ітерацію свого повністю електричного автофургону, який зараз знаходиться на завершальній стадії прототипування та вже виходить на дороги.
Sussex Campervans e-NV200


У сфері кемперів компанія Sussex Campervans досягла надзвичайного результату, створивши одну з рідкісних повністю електричних моделей Великобританії, використовуючи фургон Nissan e-NV200 як основу. Цей кемпер використовує базові моделі автомобілів Acenta та Tekna та має вдосконалені функції, які задовольняють потреби вимогливого ринку.
Завдяки акумуляторній батареї e-NV ємністю 40 кВт-год цей кемпер пропонує скромний, але надійний запас ходу в 124 милі. Починаючи з приблизно 67 995 фунтів стерлінгів (приблизно 85 000 доларів США), e-NV200 постає як повноцінний повністю електричний міні-кемпер, що пропонує справді неперевершені екологічні та невикопні види подорожей.
Найкращі базові моделі для переобладнання фургонів
Ford e-Transit


Протягом багатьох років ентузіасти активного відпочинку та заповзятливі компанії перетворювали фургони Ford Transit на компактні кемпери. Дивно, але запуск e-Transit у 2022 році дав нові крила ринку конверсії. Ford e-Transit стає ідеальним кандидатом на роль електричного кемпера, пропонуючи універсальність завдяки трьом висотам даху та трьом довжинам кузова в моделях Chassis Cab, Cutaway і Cargo Van.
Говорячи про запас ходу, вантажний фургон із низьким дахом демонструє продемонстрований запас ходу в 126 миль, тоді як вантажний фургон із середнім дахом може похвалитися прогнозованим запасом ходу в 116 миль, а вантажний фургон з високим дахом вражає прогнозованим запасом ходу в 108 миль. Примітно, що в цих фургонах вдалося інтегрувати батарею під кузов, спритно зберігаючи вантажний простір без шкоди перевагам електричної трансмісії. Завдяки потужній батареї ємністю 68 кВт/год фургон Ford e-Transit коштує від 45 995 доларів США, що робить його чудовим вибором для любителів пригод, які шукають захоплюючої подорожі на природі на електроприводі.
Mercedes eSprinter


Фургон Mercedes Sprinter був основним вибором для переобладнання фургонів, але з eSprinter, абсолютно новою повністю електричною версією від Mercedes, ринок електричних кемперів набуває поштовху. eSprinter вперше був представлений в Європі в 2019 році з обмеженим діапазоном. Нова версія, яка незабаром вийде на берег США, з більшим запасом ходу до 300 миль на одному заряді, буде величезною.
Mercedes-Benz пропонує eSprinter з корисною ємністю акумулятора до 113 кВт-год, і клієнти можуть вибирати між двома рівнями потужності: 100 або 150 кВт. Це означає, що eSprinter готовий підвищити стійкість ринку конверсії в США завдяки своїй конструкції без викидів і живленню від батареї.
Volkswagen ID. Buzz


Volkswagen має багату історію інновацій у кемперах, яка сягає, ймовірно, найдавніших проектів, включаючи культовий Volkswagen Microbus. У середині 2022 року Volkswagen розкрив можливості переобладнання кемперів у електричну раму, представивши в Європі ID.Buzz. Відображаючи зовнішній вигляд старої школи з найсучаснішими функціями, безвикидний базовий автомобіль для кемперів, ймовірно, потрапить у США у 2024 році.
ID.Buzz відкриє ринок кемперів середньої цінової категорії з орієнтовною стартовою ціною 55 000 доларів. Його вражаючий діапазон оцінюється приблизно в 264 милі, потенційно навіть досягаючи понад 300 миль на одному заряді (реальні можливості цього ще належить побачити). Volkswagen планує запропонувати варіанти як із заднім, так і з повним приводом, щоб зробити речі захоплюючими для завзятих мандрівників.
Це гарний час для зміни?
Майбутнє електричних транспортних засобів для відпочинку обіцяє бути захоплюючим і кардинальним. Якщо ви готові вирушити в більш екологічний і приємний кемпінг з новим поколінням електричних кемперів, це хороше рішення вже зараз. Розгляд таких факторів, як радіус дії, зарядна інфраструктура та бюджет, має вирішальне значення для переходу, коли ви зупинилися на бажаній моделі.
Майте на увазі, що електричні кемпери все ще можуть бути відносно дорожчими за традиційні. Проте посилення конкуренції на ринку може призвести до зниження цін, оскільки найближчим часом з’явиться більше моделей і вдосконалених технологій акумуляторів (які пропонують покращений радіус дії та ефективність).
Перехід на електричний фургон узгоджується з екологічними цілями, оскільки значно зменшує ваш вуглецевий слід. Якщо ви віддаєте пріоритет екологічності та маєте доступ до відповідної моделі, зараз настав правильний час, щоб прийняти екологічніші та приємніші враження від кемпінгу, які пропонують електрофургони.
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!