Одним клацанням пальця Танос знищив половину життя у Всесвіті. Однак Джеффу Безосу та його колегам-акціонерам не потрібно було кидатися, у них було достатньо грошей у кишенях, щоб знищити спадщину вашого улюбленого робота-пилососа Roomba за одну зустріч. Що ж, ви, напевно, вже чули це, але для тих, хто живе під каменем, найбільша технічна новина місяця – Amazon придбала виробника Roomba iRobot, і більшість із нас не знають, як на це реагувати.
Homecrux покриває Roomba протягом кількох років, і ви користуєтеся його послугами, ймовірно, набагато довше. Але ні ви, ні ми не підозрювали, що одного дня Amazon витратить 1,7 мільярда доларів на iRobot (виробників Roomba) і придбає компанію, як малюк купує цукерки в сусідньому магазині.
Придбання
Чи є Roomba цукеркою для Amazon? Цифри свідчать про це! Гігант електронної комерції — це акула, яка не є чужим у придбанні малого бізнесу. У 2017 році Amazon уклав угоду з Whole Foods на колосальні 13,7 мільярда доларів. Як можна забути грандіозну угоду з MGM, коли минулого року лідер електронного комерування придбав легендарну американську кіностудію за 8,45 мільярда доларів? Для компанії, чий оборот у 2021 році становив близько 470 мільярдів доларів, продаж 1,7 мільярда доларів справді схожий на те, що маленька дитина скидає кілька центів на цукерки.
Якщо ви думали, що Amazon просто зацікавлений у поєднанні технологій і Голлівуду, вони вразили нас угодою One Medical минулого місяця на суму 3,9 мільярда доларів, що також викликало їх інтерес до охорони здоров’я. Якщо ви подивіться на суму грошей, яку викидають, угода з iRobot виглядає похмуро в порівнянні. Тим не менш, це все ще четверте за величиною придбання Amazon в історії компанії.
Намір
Виникає головне питання: який інтерес Amazon у прибиранні вашого будинку? Чи був iRobot запеклим конкурентом чи можливим суперником гігантів електронної комерції в майбутньому? Я так не думаю. У компанії з Сіетла є власний робот, схожий на Wall-E, під назвою Astro, який не тільки наносить карту вашого будинку, але й захищає його від потенційних грабіжників, надсилаючи миттєві сповіщення, якщо хтось намагається вдертися. Але CNET вірить, і ми, по-друге, це мило, але не варто!

У Astro було все, крім можливості пилососити. Це причина, чому Amazon збожеволів через iRobot? Я не вірю в таку логіку. Amazon не буде наплювати на прибирання вашого будинку, але вони дбають про те, щоб заробляти гроші та витягувати дані для цього з усіх можливих місць, і ваш дім є найважливішим місцем. Amazon хотіла знайти спосіб проникнути у ваш дім, і людей не вразив милий на вигляд робот із трьома камерами, що блукає з однієї кімнати в іншу.
Отже, Amazon готується до чогось великого. Якщо ви витрачаєте 1,7 мільярда доларів, ви хочете отримати віддачу від своїх грошей, і Roomba вам це допоможе. Ви були б дурнем, якщо б не повірили, що Amazon хоче проникнути у ваш дім, і саме в цьому Roomba від iRobot має досвід. Він наносить на карту ваш будинок і знайомий з кожним куточком; він навіть уникає перешкод на своєму шляху. З Alexa є його ляльковим майстром і Astro як його помічником; Roomba піде та прибере, де ви хочете. До цього моменту все виглядає добре, якщо ви не бачите зворотний бік історії.
The Verge нещодавно повідомило, що кожен підключений пилосос Roomba iRobot займається процесом відображення та переналаштування просторів. Одна з їхніх моделей, iRobot j7+, оснащена передньою камерою на основі штучного інтелекту, яка виявила понад 43 мільйони об’єктів у будинках людей. Отже, що ви з цього розумієте?


Окрім прибирання вашого будинку, робот-пилосос також накопичує важливу інформацію про те, яку плитку ви використовуєте, який у вас мармур і який у вас диван. До цього часу ми вважали, що iRobot має всю цю інформацію, але тепер, коли в кадрі є Amazon, ви справді не знаєте, чого очікувати. Уся ця інформація вартує діамантів, особливо для такого гіганта електронної комерції, як Amazon.
Заключна думка
У мене немає особистих упереджень щодо Amazon, і я також не маю фаворитизму щодо Roomba. Будучи новим керівником бренду роботів-пилососів Amazon, безсумнівно, підніме деякі брови, особливо в цей час, коли дані є цифровим золотом і компанії будь-якими мірками намагатимуться подивитися на те, що відбувається у вашому та моєму домі.
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!