Покупці Subaru покладаються на вартість, універсальність і надійність. Його фургони та позашляховики призначені для активних сімей із обладнанням для відпочинку (і, можливо, собакою) для буксирування. Subaru Ascent розширює можливості перевезення речей або тварин.
Представлений наприкінці 2018 року, середньорозмірний кросовер SUV є єдиним трирядним автомобілем автовиробника. Він продовжує репутацію бренду, включаючи його стандартний повний привід.
Доступні в базовій версії, Premium, Onyx Edition, Onyx Edition Limited, Limited і Touring, усі Ascent оснащені 2,4-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом. Усі варіанти також мають потужність 260 кінських сил у поєднанні з безступінчастою коробкою передач.
Середня витрата бензину становить 21 милю на галон під час їзди містом, 25 миль на галон на шосе. Низькі показники є основним недоліком автомобіля та незадовільною характеристикою сегмента трирядних позашляховиків. Прискорення від 0 до 60 миль на годину займає 6,9 секунди, що не допомагає, коли потрібно швидко обійти потенційну дорожню дилему.
Фірмові пам’ятки бренду залишаються. Ascent робить все правильно і без екстравагантності. Але в цьому криється потенційна проблема. Як опора стриманості позашляховик у коробці є частиною одного з найбільш конкурентоспроможних сегментів.
Не дивлячись на вартість, Ascent 2024 року є пережитком торішньої оновленої моделі та продовженням шестирічного першого покоління автомобіля. Лідери сегменту, включаючи Kia Telluride і нещодавно визнану Mazda CX-90, влили розкіш у трирядні позашляховики середнього розміру.
Telluride і CX-90 коштують дорожче і можуть зрівнятися з Subaru у багатьох сферах. Honda Pilot була видатним сегментом протягом багатьох років, перш ніж перейти до статус-кво. Але Pilot також отримав зміни до 2024 року. Nissan Pathfinder, Toyota Highlander, Ford Explorer і Hyundai Palisade були оновлені або запропоновані в новому поколінні.
Хоча симетрична система повного приводу Subaru є фірмовою рисою автовиробника, безпека автомобіля є її найсильнішою рисою. Усі моделі стандартно оснащені довгим списком розширених функцій безпеки. Вищі комплектації мають додаткові покращення безпеки. У своїх оцінках NHTSA присудила йому п’ять зірок із п’яти; IIHS назвав Ascent 2023 Top Safety Pick+, найвищий рейтинг.

Незважаючи на те, що Ascent не є найпросторішим середньорозмірним трирядним позашляховиком, у Ascent є сильні сторони для вантажів і людей. Завдяки дорожньому просвіту 8,7 дюйма екскурсії по бездоріжжю справляються краще, ніж більшість конкурентів. Є місця для семи чи восьми, а об’єм багажника становить 75,6 кубічних футів. Буксирувальна здатність становить 5000 фунтів. Nissan Pathfinder має максимум 6000 фунтів, а Ford Explorer може тягнути 5600 фунтів.
Як і деякі автовиробники, конструкція третього сидіння Subaru є проблематичною. Зона обмежена для дорослих пасажирів, тому для входу та виходу потрібні базові навички йоги.
У версіях Onyx і Onyx Limited багато оновлень. Перший включає в себе 20-дюймові легкосплавні диски з чорним покриттям, панорамний люк, двері підйому з електроприводом і оббивку з водовідштовхувальної синтетичної шкіри. Розглянута лімітована версія отримала більшість характеристик своїх близьких родичів. Зате є функція пам’яті водійського сидіння та додаткові регулювання, підігрів сидінь другого ряду та система внутрішнього зв’язку Cabin Connect.
Інформаційно-розважальний центр функціональний і простий. Функції включають Apple CarPlay, Android Auto та точку доступу Wi-Fi. Стандартний 11,6-дюймовий сенсорний екран має прості у використанні великі значки на екрані. Вони працюють лише за допомогою дотику, що збільшує потенціал відволікання від керування.
З такими опціями Subaru Ascent Onyx Edition Limited 2024 року коштує трохи менше 49 000. Декілька суперників перевищили планку в 50 000 доларів. Серйозна конкуренція в сегменті тримає виробників напоготові. У Ascent є багато чого, але його конкуренти, хоч і значно дорожчі, пришвидшили темп. Subaru краще взяти на замітку.
Останнє оновлення статті: 31 травня 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, співведучий The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.