Mercedes-Benz зробив великий крок назад у майбутнє, представивши концепт Vision One-Eleven.

Німецький автовиробник віддає перевагу попередньому культовому дизайну, зокрема концепту C111 1969 року, з появою Vision One-Eleven. Дизайнери Mercedes не стали радикально відходити від вінтажних ліній С11. Були збережені два великі контрастні ковші капота, бічні вентиляційні отвори та, що найважливіше, двері типу «крило чайки», які зробили C111 таким культовим.

Концепт Mercedes C111 позує поруч із нещодавно випущеним сучасним побратимом. Усі зображення: Mercedes-Benz.

Однак минуле закінчується, а майбутнє починається з можливостями доповненої реальності Vision One-Eleven. Mercedes інтегрував гарнітуру доповненої реальності, яка може використовуватися пасажирами для покращення користувацького досвіду, поєднуючи фізичний салон автомобіля з цифровим інтерфейсом.

Наприклад, AR робить передні стійки та капот прозорими, тим самим покращуючи лінію видимості для водіїв Vision One Eleven. 3D-іконки високої роздільної здатності та навігаційна система відображаються поруч із повністю розширеною панеллю приладів і кермом, що забезпечує те, що Mercedes називає «прозорливим користувальницьким досвідом».

Можливо, не такі яскраві, але, можливо, набагато корисніші вдосконалені двигуни з осьовим потоком Vision One Eleven, які також використовуються у високопродуктивних гібридах від Ferrari та Koenigsegg. У Mercedes кажуть, що ці двигуни з осьовим потоком мають «незрівнянну щільність потужності, що набагато перевищує порівняні радіальні двигуни» та є більш ефективними. Вони також легші, важать одну третину настільки ж потужного двигуна з радіальним потоком, який зазвичай використовується в більшості сучасних електромобілів. Вони також займають лише одну третину простору двигуна з радіальним потоком.


Mercedes Vision One Eleven переосмислює ікону 2
Дизайн Vision One Eleven такий же сучасний, як і технологія, яка його використовує.

Технологія акумуляторної батареї Vision One Eleven настільки ж передова, що Mercedes бере приклад з акумуляторів, які використовуються в її успішних гібридних гоночних автомобілях Формули-1. Mercedes називає склад акумуляторів «циліндричними осередками з рідинним охолодженням і новою хімічною структурою», які теоретично повинні забезпечити більшу ефективність і запас ходу.

Водії, які бажають скористатися великою вихідною потужністю Vision One-Eleven, можуть увімкнути режим «гонки» та змінити салон, щоб використовувати вертикальне положення сидіння. У цьому режимі водієві доступне прямокутне кермо, на якому розташовані різноманітні елементи керування на додаток до сріблястих педалей.


Mercedes Vision One Eleven переосмислює ікону 3Mercedes Vision One Eleven переосмислює ікону 3
Більше – менше для дизайнерів інтер’єру Mercedes, два екрани домінують у салоні.

Поруч із коліщатком розташований світлодіодний дисплей на повний зріст, що характеризується піксельним виглядом, який генерує QR-коди у стилі перших новин. Ці коди відображають мистецтво та важливі функції користувача на іншому округлому дисплеї поруч із кермом.

Почуваєтеся трохи виснаженими всією цією новою технологією? Не соромтеся відпочити в кабіні Vision One-Eleven. Якщо ви можете в це повірити, він виконує функцію кімнати відпочинку. Привертають увагу сидіння з алмазним оздобленням, призначені для керування Vision One-Eleven, але також можуть повністю відкидатися в простір у задній частині автомобіля, перетворюючи традиційне сидіння в салоні в єдину зону відпочинку.


Mercedes Vision One Eleven переосмислює ікону 4Mercedes Vision One Eleven переосмислює ікону 4
Шкіра, якою покриті панелі Vision One-Eleven, набуває кольору лушпиння кавових зерен — унікальний підхід до екологічності.

Зовні Vision One-Eleven також не надто пошарпаний з яскравим помаранчевим відтінком, який підкреслює плавні, плавні лінії та вигнуті крила концепту. Краплеподібні форми кузова нагадують C111, але також нагадують поточні електромобілі Mercedes EQ, акуратно поєднуючи минуле, сьогодення та футуристичність одним махом.

Певні аспекти стилю Vision One-Eleven відрізняються від C111, наприклад, відсутність підпірних опор і фар на капоті. Крім того, цей концепт відрізняється гострою аеродинамікою, що проходить по носовій частині концепту та бічним порогам, закінчуючись жахливим заднім дифузором, який оголює задні шини. Ці колеса здаються набагато більшими, ніж колеса будь-якого серійного Mercedes, і мають заплутаний візерунок, подібний до малюнка електродвигуна.

Це не дивно, що встановлені на капоті фари були опущені, але додавання овальної панелі з нерівним світлодіодним дисплеєм на передній бампер не очікувалося. Протитуманні фари від C111 піксельні та з’являються на цій панелі та служать фарами концепту. Подібну овальну панель можна побачити над дифузором ззаду.


Mercedes Vision One Eleven переосмислює ікону 5Mercedes Vision One Eleven переосмислює ікону 5
Аеродинаміка, як у гіперавтомобіля, поєднується з обтічним кузовом у задній частині.

Рідко безмежні концептуальні автомобілі, такі як Vision One-Eleven, сходять на конвеєр. Цілком ймовірно, що Mercedes задумав цю концепцію, щоб передати нові технології та мову дизайну, такі як осьові двигуни та інтер’єр салону, на майбутні серійні автомобілі.

Мейсон Блум є репортером TheWeeklyDriver.com. Коли він не пише про новини галузі, огляди нових автомобілів і не висвітлює події автоспорту в прямому ефірі, він навчається у середній школі Аптос на центральному узбережжі Каліфорнії.

Останнє оновлення статті: 10 червня 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin