БЕВЕРЛІ-ГІЛЗ. У вівторок, 23 січня, акторка Зазі Бітц і актор Джек Куейд оголосили номінантів на премію «Оскар» 2024 року, яку ми всі знаємо як «Оскар», через театр Семюела Голдвіна. Домінував би «Оппенгеймер» чи «Барбі»? Відповідь може вас здивувати. «Оппенгеймер» лідирує з 13 номінаціями. Далі йдуть «Бідолахи» з 11 номінаціями, «Барбі» з 8 номінаціями та «Маестро» з 7 номінаціями. Які були сюрпризи та/або зневаги?
Америка Феррера за найкращу жіночу роль другого плану, оскільки я не очікував, що вона зайняла місце у Сандри Халлер «Зона інтересів» або, можливо, Джуліанни Мур у «Травневому грудні». Номінація Стерлінга К. Брауна в категорії «Актор другого плану» означала, що Віллем Дефо, якого багато хто вважав замком для «Бідолашних», пропустив уріз, як і Чарльз Мелтон, якому багато хто передбачав на початку сезону нагород, що буде претендентом на «Травень-грудень». » Немає любові з боку Академії до «Фіолетового кольору», який заслужив лише сольну реакцію на Даніель Брукс, яка була неймовірною у фільмі.
Аннет Бенінг стала невеликим сюрпризом у змаганні за найкращу жіночу роль, зайнявши місце, яке багато хто очікував, що Марго Роббі заслужить репутацію за блокбастер «Барбі». Однак найбільше потрясіння принесло змагання за найкращу режисуру. Я маю на увазі, що Олександр Пейн був відсутній у фільмі «The Holdovers», так само як і Грета Гервіг у фільмі «Барбі», двох кандидатів, на яких багато хто сподівався отримати кивки.
Однак це була хороша новина для Жюстін Трієт, яка отримала номінацію за «Анатомію падіння». Іншим напів-сюрпризом став Джонатан Глейзер для «Зони інтересів». Ось чому я люблю «Оскара», тому що вони завжди створюють криві, які люди ніколи не очікують, коли сезон вручення нагород потрясає, що робить речі менш передбачуваними.
Також була велика любов до «Американської фантастики», тож чи може цей імпульс перетворитися на любов до Оскара? Нижче наведено повний список цьогорічних номінантів:
Найкращий фільм
— «Оппенгеймер»
— «Барбі»
— «Пережитки»
— «Вбивці квіткового місяця»
— «Маестро»
— «Бідні»
— «Американська фантастика»
— «Анатомія падіння»
— «Минулі життя»
— «Зона інтересів»
Кращий режисер
— Крістофер Нолан «Оппенгеймер»
— Йоргос Лантімос «Бідні»
— Джонатан Глейзер «Зона інтересів»
— Мартін Скорсезе «Вбивці квіткового місяця»
— Жюстін Тріє «Анатомія падіння»
Кращий актор
-Пол Джаматті «The Holdovers»
— Кілліан Мерфі «Оппенгеймер»
— Бредлі Купер «Маестро»
-Колман Домінго «Растін»
— Джеффрі Райт «Американська фантастика»
Найкраща жіноча роль
-Аннет Бенінг «Nyad»
— Лілі Гладстон «Вбивці квіткового місяця»
-Емма Стоун «Бідні»
— Кері Малліган «Маестро»
— Сандра Халлер «Анатомія падіння»
Найкраща актриса другого плану
-Da’Vine Джой Рендольф «The Holdovers»
— Даніель Брукс «Фіолетовий колір»
— Емілі Блант «Оппенгеймер»
— Джоді Фостер «Nyad»
— Америка Феррера «Барбі»
Кращий актор другого плану
-Стерлінг К. Браун «Американська фантастика»
— Роберт Дауні мол. «Оппенгеймер»
— Роберт Де Ніро «Вбивці квіткового місяця»
— Райан Гослінг «Барбі»
-Марк Руффало «Бідні»
Найкращий оригінальний сценарій
— Девід Хемінгсон «The Holdovers»
-Селін Сонг «Минулі життя»
-Артур Харарі та Жюстін Трієт «Анатомія падіння»
— Бредлі Купер і Джош Сінгер «Маестро»
— Семі Берч «Травневий грудень»
Кращий адаптований сценарій
— Крістофер Нолан «Оппенгеймер»
-Грета Гервіг і Ной Баумбах «Барбі»
— Тоні Макнамара «Бідні»
— Джонатан Глейзер «Зона інтересів»
— Корд Джефферсон «Американська фантастика»
Найкращий міжнародний фільм
— «Io Capitano» (Італія)
-«The Zone of Interest» (Великобританія)
-«Товариство снігу» (Іспанія)
— «Ідеальні дні» (Японія)
-“The Teacher’s Lounge” (Німеччина)
-«20 днів у Маріуполі» (Україна)
Кращий повнометражний анімаційний фільм
-«Людина-павук: Через Всесвіт»
— «Хлопчик і чапля»
— «Німона»
— «Елементарний»
— «Мрії роботів»
Найкращий монтаж фільму
— «Оппенгеймер»
— «Бідні»
— «Вбивці квіткового місяця»
— «Пережитки»
— «Анатомія падіння»
Найкраща операторська робота
— «Оппенгеймер»
— «Вбивці квіткового місяця»
— «Бідні»
— «Маестро»
— «Ель Конде»
Кращий повнометражний документальний фільм
-«Бобі Вайн: народний президент»
— «Вічна пам’ять»
— «Чотири доньки»
— «Убити тигра»
«20 днів у Маріуполі»
Кращий дизайн костюмів
— «Барбі»
— «Бідні»
— «Вбивці квіткового місяця»
— «Наполеон»
— «Оппенгеймер»
Найкращий макіяж і зачіска
— «Маестро»
— «Бідні»
— «Товариство снігу»
— «Оппенгеймер»
— «Голда»
Найкраща оригінальна пісня
— Біллі Айліш і Фіннеас «Для чого я був створений?» від «Барбі»
-Марк Ронсон і Ендрю Ваятт «Я просто Кен» із «Барбі»
— Дайан Воррен «The Fire Inside» із «Flamin’ Hot»
— «It Never Went Away» з «American Symphony»
-«Вахжаже (Пісня для мого народу)» з «Вбивці квіткового місяця»
Найкраща оригінальна музика
-Людвіг Горанссон «Оппенгеймер»
— Боббі Робертсон «Вбивці квіткового місяця»
-Джерскін Фендрікс «Бідні»
-Лора Карпман «Американська фантастика»
Джон Вільямс «Індіана Джонс і циферблат долі»
Найкращий звук
— «Оппенгеймер»
— «Маестро»
— «Зона інтересів»
— «Місія нездійсненна: Розплата мертвих – Частина I»
— «Творець»
Найкращі візуальні ефекти
— «Наполеон»
— «Вартові галактики, том. 3”
— «Творець»
— «Місія нездійсненна – Розплата мертвих – Частина I»
— «Годзілла мінус один»
Кращий постановочний дизайн
— «Барбі»
— «Оппенгеймер»
— «Вбивці квіткового місяця»
— «Бідні»
— «Наполеон»
Найкращий короткометражний документальний фільм
— «Азбука заборони книг»
— «Останній ремонт»
— «Цирульник з Літл-Року»
— «Острів поміж»
-«Най Най і Вай По»
Найкращий короткометражний фільм у прямому ефірі
— «Чудова історія Генрі Шугар»
— «Після»
— «Непереможний»
— «Лицар удачі»
— «Червоне, біле і синє»
Найкращий короткометражний анімаційний фільм
— «Непереможний»
— «Війна закінчилася! Натхненний музикою Джона та Йоко”
— «Дев’яносто п’ять почуттів»
«Лист до свині»
— «Наша форма»
— «Пахідерме»
96тис У неділю, 10 березня, відбудеться вручення щорічних нагород Американської кіноакадемії. Ведучим церемонії знову стане Джиммі Кіммел у знаменитому театрі Долбі в Голлівуді. Церемонія транслюватиметься в прямому ефірі на ABC о 7 вечора за східним стандартним часом, що є відмінністю від останніх років, коли церемонія завжди транслювалася о 20:00. Мушу сказати, цікава зміна.