Шанувальники Mercedes-Benz S Class зазвичай не асоціюють історично розкішну поїздку з показниками продуктивності, що конкурують із суперкарами. Але це те, що дає нещодавно дебютований S63 E Performance.

Mercedes S63 наступного покоління оснащений майже 800 кінськими силами, чотиризначними показниками крутного моменту та складною гібридною технологією. Усі вони є першими для S-класу AMG. S63 також зберіг турбо V8, синонім вищого рівня AMG моделі на відміну від нещодавно випущеного чотирициліндрового C63 E Performance.

Mercedes-AMG дебютує в найпотужнішому S-класі. Усі зображення надано Mercedes-Benz

The Mercedes-AMG досяг 3,2-секундного старту 0-60 і обмеженої максимальної швидкості 180 миль/год. S63 і його відомий 4,0-літровий двигун V8 із подвійним турбонаддувом потужністю 603 кінські сили та крутним моментом 664 фунт/фут.

Ці цифри збільшуються до 791 і 1055 відповідно, якщо врахувати встановлений ззаду електричний постійно синхронний двигун (PSM) і 13,1 кВт-год, 400-вольтовий акумулятор. Лише електродвигун видає 188 кінських сил протягом 10 секунд або 94 кінські сили безперервно.

Дві трансмісії передають потужність на всі чотири колеса. Двигун внутрішнього згоряння має власну дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач, а електромотор із частотою обертання 13 500 обертів на хвилину має двошвидкісну автоматику, яка перемикає передачі на швидкості 85 миль/год. Щоб зупинити цей великий Mercedes, AMG оснастила S63 шестипоршневими високоефективними композитними гальмами.


Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 1Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 1

Європейська специфікація S63 важить 5720 фунтів, що на 800 фунтів більше, ніж у попереднього покоління. Mercedes не уточнив, скільки буде важити американська модель.

Новий S63 доступний із широким набором режимів водіння для різноманітних вражень від водіння. Потужність може подаватись відповідно до вибраного режиму водіння: Індивідуальний дозволяє водієві налаштувати параметри щодо динаміки руху, а Електричний використовує виключно електроенергію, включаючи запуск.

Коли батарея починає розряджатися, S63 перемикається в режим комфорту, який збалансовує використання двигуна та електромотора для руху. Коли заряд батареї стає низьким, спрацьовує Battery Hold. Акумулятор підтримує свій заряд і оптимізований для використання з низьким енергоспоживанням, використовуючи як двигун, так і мотор. Sport і Sport+ призначені для максимального прискорення та ходових характеристик, а Slippery вирівнює криву крутного моменту та усуває водіння лише на електроприводі.


Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 2Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 2

Цей набір ходових характеристик стає можливим завдяки пневматичній підвісці з адаптивними амортизаторами, системі підвіски AMG Ride Control+, активній стабілізації крену, активним кріпленням двигуна та стандартному кермуванню задньої осі.

Незалежно від дорожніх умов, на яких перебуває S63, ці функції надають водієві або розкішну наземну яхту, або спритний суперспортивний седан.

Mercedes не змінив різко естетику S63 у порівнянні зі стандартними аналогами та Maybach. Більшість усіх ліній кузова залишаються вірними, за винятком вертикальної планки, ексклюзивної решітки радіатора AMG і збільшених передніх вентиляційних отворів для максимального споживання повітря з «дизайном реактивного крила». Ковані 21-дюймові колеса AMG красуються поруч із великими вихлопними трубами.


Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 3Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 3

Погляд всередину нагадує покупцям, що S63 – це розкішний автомобіль. Ексклюзивний вибір кольорів, навколишнє освітлення та шкіряна оббивка Nappa з розмаїттям фірмових знаків AMG присутні на додачу до продуктивного керма з набором кнопок.

Великі екрани домінують над кількома фізичними кнопками, які залишилися. Панель приладів і центральна консоль відображають інформацію про продуктивність, включаючи температуру та налаштування підвіски та трансмісії.


Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 4Mercedes-AMG дебютує з найпотужнішим S Class 4

Системи безпеки були вдосконалені, оскільки Mercedes тепер пропонує систему Drive Pilot SAE Level 3, де керування керуванням передається транспортному засобу (наразі ексклюзивно для Німеччини). Швидкість уникнення зіткнень із нерухомими об’єктами була збільшена з 37 миль/год до 62 миль/год, а виявлення смуги руху та усвідомлення дорожніх знаків покращилися порівняно з попередніми S-класами.

Інформація про ціни ще не опублікована. Ціна поточного S-класу починається від 111 000 доларів США, а враховуючи його передові характеристики та розкішні системи, мало хто здивується, якщо стартова ціна S63 E Performance наближається до позначки 200 000 доларів.

Мейсон Блум є репортером TheWeeklyDriver.com. Коли він не пише про галузеві новини, огляди нових автомобілів і не висвітлює події автоспорту в прямому ефірі, він навчається на другому курсі середньої школи Аптос на центральному узбережжі Каліфорнії.

Останнє оновлення статті: 10 червня 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin