Якщо ви шанувальник Bugatti і задавалися питанням про наступника Chiron після злиття виробника з хорватським виробником електромобілів Rimac, більше не дивуйтеся.

Мате Рімак, засновник і генеральний директор Rimac Automobili, сказав в інтерв’ю з Авто Експрес наступник Chiron буде «гіперкаром, переобладнаним як гібрид», і що двигун, який його приводить в дію, вже розробляється. Це буде перший раз, коли Rimac використовуватиме потужність згоряння та гібридну технологію Bugatti.

Мате Римак (на фото) очолює Bugatti-Rimac після злиття у 2021 році. Кредит зображення: Rimac.

Не хвилюйтеся для тих, хто не продався ідеєю електроенергії. Про це розповів Rimac, який веде розробку гіперкара після Chiron Авто Експрес автомобіль буде «повним божевілом» і що «всі будуть вражені, коли побачать, що ми зробили».

Майбутній автомобіль стане піснею покупки Rimac у 2021 році Bugatti від Volkswagen Group, а Porsche отримує 45 відсотків акцій бренду Bugatti-Rimac. Він також дебютує після того, як Bugatti оголосила про те, що більше не випускатиме W16 з чотирма турбонаддувами, які приводили в рух так багато його найшвидших автомобілів.


Двигун Bugatti W16 приводить в дію Chiron Super Sport — найшвидший дорожній автомобіль марки на сьогоднішній день. Кредит зображення: BugattiДвигун Bugatti W16 приводить в дію Chiron Super Sport — найшвидший дорожній автомобіль марки на сьогоднішній день. Кредит зображення: Bugatti

Rimac почав розробляти двигун внутрішнього згоряння ще до злиття з наступником Chiron. Bugatti мав на увазі інший шлях, оскільки наступник представив можливість електричного кросовера. Rimac «негайно зупинив» цю пропозицію. Виробляючи високу продуктивність, дводверний більш точно представляє цінності обох автовиробників.

Поєднання ідей і технологій між двома брендами дозволить створити унікальний автомобіль з усіма новими компонентами. Bugatti і Rimac хочуть, щоб автовиробники не стали взаємозамінними. Мате Рімак планує розширити свій бренд, створивши «доступні» чотиримісні та чотиридверні автомобілі на противагу фокусу Bugatti на елітності, ексклюзивності та відповідно вищій ціновій категорії.

«Це абсолютно нове, тому немає жодної деталі, перенесеної з будь-якого автомобіля; нічого не перенесено з Хіроннічого не перенесено з Невери. Все з нуля», – сказав Римак.

Гібридний гіперкар Bugatti-Rimac буде «повним божевілом» 1Гібридний гіперкар Bugatti-Rimac буде «повним божевілом» 1
Rimac Nevera тримає 1/4 милі за 8,58 секунди. Кредит зображення: Rimac.

Rimac передбачає, що Bugatti здебільшого використовує механічну силу для створення «красивіших» транспортних засобів за допомогою «аналогових інструментів, такого роду речі для виготовлення годинників». Rimac, однак, буде дотримуватися «абсолютно божевільного, божевільного, повністю електричного — дрейфувати зі швидкістю 60 км/год (37 миль/год) із гігантською хмарою диму позаду, автономні режими дрейфу, футуристичні речі».

Кажуть, що новий гіперкар Bugatti-Rimac знаходиться на завершальній стадії випробувань і має дебютувати наступного року. Виробництво, однак, розпочнеться набагато пізніше. Компанія Bugatti завершила виробництво останньої версії Chiron і всі 99 Mistral також очікують на розгляд.

Мейсон Блум є репортером TheWeeklyDriver.com. Коли він не пише про галузеві новини, огляди нових автомобілів і не висвітлює події автоспорту в прямому ефірі, він навчається на другому курсі середньої школи Аптос на центральному узбережжі Каліфорнії.

Останнє оновлення статті: 10 червня 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin