Японська антимонопольна служба заявила в понеділок, що пошуковий гігант Google повинен виправити обмеження на пошук реклами, накладені на Yahoo в Японії. Комісія JFTC (Японська комісія з справедливої ​​торгівлі) заявила, що згідно з їх дослідженнями практики Google, Google підриває чесну конкуренцію на ринку реклами в Японії.

У Google прокоментували, що вони повністю виконали розслідування комісії і на той момент не виявили жодних порушень. Він також пообіцяв, що виконає всі директиви JFTC, щоб надати японським користувачам і рекламодавцям можливість використовувати функції пошуку в рекламній програмі.

Питання про монополію Google виникло близько десяти років тому і відтоді триває. Google Японія тепер буде під суворим контролем JFTC, щоб переконатися, що він внесе зміни, як зазначено комісією.

Цей крок комісії є продовженням чергової невдачі для Google у Японії, оскільки лише минулого тижня багато японських лікарів подали цивільний позов, заявивши, що Google дозволив розміщувати наклепницькі та неправдиві коментарі в розділі оглядів Google Maps щодо їхнього бізнесу.

Google пообіцяв, що буде цілодобово стежити за тим, щоб будь-яка неправдива, оманлива або образлива інформація не була опублікована на її платформі.

От admin