Alphametricx, створення Infovision Inc., штурмом займає моніторинг медіа та аналітику. В ексклюзивному інтерв’ю Раджеш Карі, лідер глобального бізнесу та віце -президент Alphametricx, виявив інноваційну стратегію, з якою платформа виглядала, щоб забезпечити швидші, розумніші та інтуїтивніші медіа -розуміння.
Раджеш, завдяки своєму більш ніж два десятиліття досвіду роботи з глобальними лідерами, такими як Nike та McDonald’s, прийшов до концептуалізації та керування Alphametricx. Важливим прозорливим, що стоїть за прогалинами, було заповнити дуже критичні сфери в галузі, як наслідок того, що Alphametricx є вимогою до реального часу та точного аналізу великої місцевості даних, окрім пояснення «чому» для поточних тенденцій у ЗМІ.
Використовуючи передові технології в AI та глибокому навчанні, Alphametricx включає унікальні інструменти, такі як показник PR-впливу. Це дає абсолютно нову метрику для вимірювання ефективності медіа та того, як конгруентні метрики ЗМІ, що знаходяться в тому, щоб оцінити, наскільки аудиторія сприймає PR -повідомлення. Це дає повний моніторинг від традиційних, цифрових та соціальних медіа, щоб повідомити про всеосяжну картину репутації бренду.
Запитання, що підтримується Infovision, в цифровій трансформації тепер оснащує Alphametricx налаштовуючими інформаційними панелями, прогнозованою аналітикою та автоматизованою інтелектом для PR-команд. Однак із захоплюючими планами на 2025 цифрових джерел даних та безліч нових функцій, які слід додати-це просто революціонує медіа-аналітику та прийняття рішень протягом наступних років.
Ось як Alphametricx входить у агресивний простір для моніторингу медіа. Які певні прогалини він заповнив для себе, коли він насправді задумав його, і чим AMX сильно відрізняється від своїх наявних пропозицій?
Два основні прогалини були заповнені Alphametricx: забезпечуючи точне, швидке розуміння всього ландшафту даних проти простого зразка. Додайте більше: помічаючи, крім того, що подається. Alphametricx розумніший, швидший та інтуїтивний. Нижче наведено його унікальні точки продажу.
Технологія штучного інтелекту наступного покоління подає можливість швидше викорінювати інтелектуальні уявлення. ПРЕдри PR в режимі реального часу забезпечують негайний доступ до тенденцій, дозволяють конкурентоспроможно та допомогти оцінити ефективність стратегії. Зручний для користувачів: Дозволяє легко перекладати дані на розуміння та інформаційні панелі на виконавчих рівнях з дуже невеликим втручанням людини.
Від збору даних до генерування розуміння, моніторинг засобів масової інформації зосереджує увагу на дії. Для чого AMX використовує AI та машинне навчання, щоб запропонувати розуміння, налаштовані на важливість бізнесу?
Alphametricx використовує вдосконалену технологію AI разом із спеціалізованими моделями глибокого навчання, щоб забезпечити своїм клієнтам діючі уявлення, а не необроблені дані. Платформа пропонує рівень розуміння відстеження медіа, що виходить за рамки звичайного з даними в режимі реального часу про тенденції, аналіз конкурентів, видимість бренду, ефективність кампанії, охоплення та аналіз настроїв.
Крім того, поглиблені інформаційні панелі, включаючи показник впливу PR, метрику конгруентності повідомлень та аналіз впливу автора, дозволяють Alphametricx вимірювати ефективність PR-стратегій. Вони виходять за рамки простих заходів, щоб забезпечити систематичний огляд стратегій компанії, з яких проводяться розуміння, які дають чудові та перевірені результати.
Метрика конгруентності Alphametricx PR. Чому важливо виміряти, як історії PR підходять із сприйняттям аудиторії, і як працює функціональність?
Конгруентність PR -повідомлення — це неоціненна оцінка в корпоративних комунікаціях, що дозволяє резонансувати повідомлення в цільовій аудиторії. Метрика охоплює всі аспекти вирівнювання розповіді з голосом бренду, цілями компанії та залученням аудиторії. Він може бути використаний для оцінки послідовності повідомлень, вимірювання впливу на розповідь, аналізу закономірностей залучення та сприяння позиціонуванню на ринку.
Забігаючи наперед, які інші вдосконалення чи функції очікують користувачі, оскільки Alphametricx продовжує зростати в найближчі роки?
Наступні роки є перспективними та захоплюючими для Alphametricx, маючи на увазі історичний план на 2025 рік. Розширення його домену шляхом об’єднання різних джерел даних дозволить глибше зрозуміти. Серед дуже вражаючих нових функцій буде провідна ринкова провідна здатність аналітики, щоб компанія правильно проектувала тенденції та результати.
Ще один важливий стрибок, який розміщує роль медіа-аналітики у прийнятті рішень, також відбудеться у 2025 році. Це дуже важливий рік для Alphametricx, і команда дуже рада поділитися всім цим з вами.