Дженерал Моторс вибрав кемпінговий такт у своєму рекламному ролику Супер Боула, рекламуючи Chevy Silverado 2012 року.
Темою хіт-сингла Баррі Манілоу «Looks Like We Made It» 1976 року чоловік керує своїм Chevy Silverado через апокаліптичний світ, передбачений календарем майя.
Група друзів, які є власниками Сільверадо, прямує до призначеного місця зустрічі, але помічає, що один із їхніх друзів відсутній. Один із тих, хто вижив, пропонує водієві Chevy Silverado Twinkie після його прибуття.
60-секундна реклама називається «2012» і транслюватиметься в першій чверті Super Bowl 46 між New York Giants і New England Patriots.
На жаль, не всі доходять до місця зустрічі. Хлопець, який цього не зробив, Дейв, як нам сказали, «їздив на Форді».
https://www.youtube.com/watch?v=XxFYYP8040A
Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи

Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.