61вул До випуску Salone del Mobile залишилося менше місяця, і ми не можемо бути більш схвильованими. Запланований на 18-23 квітня 2023 року на Fiera Milano Rho в Італії Salone del Mobile, також відомий як Міланський меблевий ярмарок, готується вивести дизайн на міжнародну арену, поєднуючи культуру та інноваційні меблі. Цього року основною темою заходу є «легкий» з помітним акцентом на темах циркулярної економіки, повторного використання, стійкості процесів і матеріалів, переробки, більш вдосконаленого досвіду торгових виставок і вражаючого культурного компоненту.
Відтворюючи експериментальний вимір дизайну, випуск 2023 року проллє світло на інноваційні матеріали та відродження міст, пропонуючи амбітні бачення майбутнього з відчутністю. Зірками шоу, як завжди, стануть шість великих подій: Salone Internazionale del Mobile, Міжнародна виставка аксесуарів для меблів, Workplace3.0, S.Project, Euroluce і SaloneSatellite.
У Міланському меблевому ярмарку візьмуть участь 1962 експоненти, понад 550 молодих талантів віком до 35 років і 27 шкіл дизайну, які пропонують нові аспекти та ідеї дизайну. З нетерпінням чекаючи на метаморфозу Salone del Mobile 2023, ми очікуємо побачити ці п’ять ключових елементів протягом тижневої події, яка ознаменує майбутнє дизайну.
Стійкість бере факел
Екологічність стала провідною тенденцією останнім часом із зміною ландшафту дизайну, оскільки як творці, так і споживачі стають все більш екологічно свідомими. Повторне використання, переробка, регенерація та сталість, орієнтованість на планету та енергозбереження, будучи центром виставки, Salone та його експоненти продемонстрували конкретну відданість екології.

Згідно з цією згодою, Salone не лише представлятиме виставки продуктів, виготовлених із екологічно чистих матеріалів і методів, але й шукатиме перероблені, перероблені або повторно використані матеріали для виготовлення загальних частин, регенерації та поглинання ресурсів, які використовуються під час заходу. Крім того, на виставці будуть обрані інституційні партнери зі стратегіями, орієнтованими на справжню турботу про планету.
Під час заходу 2023 року компанії будуть екологічно свідомими щодо структури та матеріалів для виставкової зони, мінімізують відходи та збільшать енергоспоживання, скоротять кількість упаковок або використовують упаковку, що використовується повторно або повторно.
Крім того, багато брендів і дизайнерів готові запропонувати екологічні меблі та аксесуари для екологічно чистих рішень для дому в мінливому сценарії дизайну.
Сировина з морських екосистем
Дизайнери досліджують новий потенціал біоматеріалу, отриманого з океану. При певному сприятливому впливі на навколишнє середовище плитка, виготовлена з риб’ячої луски та черепашок, упаковка, тканини та меблі, виготовлені на морських водоростях, будуть сировиною морського походження. Морська екосистема наповнюється дивовижною сировиною, лише якщо можна побачити потенціал.
Хоча океан забруднено пластиком та іншими викинутими предметами, відходи можна відновити та перетворити на серію продуктів, які відродять і розширять плідну економіку узбережжя. Цього року кілька брендів привезуть на Салон продукти, створені з матеріалів, отриманих з морських екосистем або перероблених океанічних відходів.
Французька компанія Scale присвятила себе створенню безпечного для океану матеріалу, який біологічно розкладається та переробляється, отриманого з відновлюваних ресурсів океану. Провідний продукт фірми SCALITE — це панель з комбінованого матеріалу з риб’ячої луски. SCALITE не залежить від енергоємного процесу виробництва і не виділяє шкідливих летючих органічних речовин.


Інша невелика французька компанія, Ostrea, заснована чотирма устричними фермерами, виробляє подібний підхід за допомогою облицювальних матеріалів для будівництва з мушль устриць і черепашок. Мабуть, у Франції щороку спалюють 250 000 тонн устриць і черепашок. Фірма бере відходи і перетворює їх на облицювальний матеріал, який сяє завдяки ефекту перламутру, який міститься в перероблених мушлях.
Італійська компанія Oltremateria – лауреат нагороди ADI Design Index Innovation Award 2022 – створила A Mare, матеріал, розроблений зі смолистої поверхні, що складається на 60 відсотків із черепашок, змішаних із полімерами нового покоління, отриманими із соняшникової олії, для створення низькоенергетичного та низького — слідовий матеріал.
Усі ці фірми, разом із багатьма іншими, взяли на себе зобов’язання щодо сталого розвитку та збереження навколишнього середовища.
Читайте також: Інтерв’ю з Марією Порро, президентом Salone del Mobile
Зверніть увагу на технічне освітлення
З «світлом» як основною та загальною темою Salone del Mobile 2023 буде зосереджено на технічному освітленні з урахуванням екологічності та енергоефективності. 31вул видання торгової ярмарки, що проводиться раз на два роки, Euroluce повертається із суворістю. Міжнародна виставка освітлення включає в себе новітні пристрої для зовнішнього, внутрішнього та промислового освітлення, а також освітлення для шоу та заходів, освітлення для лікарень, домашню автоматизацію та системи освітлення.
Розмітка виставки для цьогорічної Euroluce натхненна планами вулиць традиційних італійських міст, щоб підвищити видимість експонентів. Оскільки головною концепцією є «Місто вогнів», Euroluce має намір зосередитися на технологічних особливостях світла, які раніше були менш помітними. Ця світлова революція стане комунікативним засобом для підвищення цінності архітектури.
Зосередження уваги на технічному освітленні має вирішальне значення для компаній, які постачають важливі нові продукти для якісного професійного архітектурного освітлення. Він також проллє світло на обрану сировину та водонепроникний сектор електротехнічних матеріалів, щоб покращити ринок зовнішнього освітлення, виробляючи світильники для озеленення, будинків, промисловості та міських районів.


Виставки включатимуть роботу сучасного фотографа Елен Біне, яка досліджує взаємозв’язок між природним світлом та архітектурою, Мартіну Санзарелло, яка віддає данину поваги старовинній лампочці розжарювання, і демонстрацію штучних зірок Маттео Піроли. На виставці Мікеле Казавари будуть представлені зображення інтер’єрів зі штучним освітленням.
Приділяючи значну увагу освітленню, технологіям і стійкості, Salone представить міждисциплінарні та емпіричні інсталяції, що досліджують основну тему. Також відбудуться дискусії щодо штучного освітлення, технічного освітлення та імерсивного освітлення за участю провідних імен у галузі, зокрема Шигеру Бана, Маріуса Мікінга з Snøhetta, Нао Тамура та Андреа Д’Антрассі з MAD, а також Кетіл Тредал Торсен.
Круговий і безвідходний дизайн
Salone del Mobile 2023 здійснює плавний, цілісний перехід до економіки замкнутого циклу, незалежно від того, чи йдеться про оформлення виставок, дизайн продукту чи виставкові бренди. На цьогорічному міланському меблевому ярмарку трендом стали екологічні практики та безвідходний дизайн.
Salone працював у тісному тандемі з Formafantasma та Lombardini22 над створенням модульних структур для Euroluce, одночасно забезпечуючи безперервність проекту в інших місцях за допомогою центральної інсталяції Cucinella під назвою Design with Nature. Численні бренди також продемонстрували свою обіцянку щодо круглого та безвідходного дизайну.
Salone del Mobile 2023 також докладе зусиль для «регенерації споживаних ресурсів і поглинання вироблених відходів, вибираючи інституційних партнерів, чиї стратегії побудовані навколо справжньої турботи про людей і планету, і конкретизуючи керівні принципи для стійких виставкових установок, поширених серед компаній-учасників минулого року».


Міланський стартап Krill Design перетворює харчові відходи на дизайнерські об’єкти. Лампа фірми Ohmie увійшла до короткого списку індексу ADI 2022. Концепція Krill Design полягає в капілярному розподілі хабів до виробництва та кінцевого споживача.
Бренд використовує органічні відходи, відходи рослин і харчові відходи, які містять крохмаль, цукор, целюлозу або лігнін і волокна. Завдяки принципу «нуль відходів» продукцію Krill Design можна утилізувати разом з органічними відходами або повернути бренду для повторного використання.
Культурна складова
Ще одним головним трендом цьогорічної виставки стане культурна складова. Культурний компонент, який зазвичай розвивається під час традиційних подій у місті, буде найкраще виражений у просторах Euroluce, охоплюючи від архітектури до мистецтва з виставками, бесідами, майстер-класами та спеціальними інсталяціями.
Концепція «Місто вогнів» також стане основною темою культурної програми цього року. Включно з багатогранним вмістом, куратором якого є Беппе Фінессі, а також великою площею та ареною «Аврор», розробленими для бієнале, і стане місцем для різноманітних захоплюючих і споглядальних вражень.


Finessi створив простір усередині павільйонів для нової культурної програми, яка об’єднає архітектуру, мистецтво та фотографію в одному корпусі. Ще одним осередком культури стане бібліотека дизайну, мистецтва та ілюстрації. У цій бібліотеці будуть розміщені літературні твори, які досліджують ідею світла в численних формах.
Крім того, бістро та вишуканий ресторан були розроблені П’єро Ліссоні в просторі Euroluce, щоб завершити культурний компонент автентичності. Планування всієї арени навіяно історичними центрами італійського міста, що робить його корисним досвідом, просоченим мистецтвом, архітектурою, дизайном і культурою.
Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!