Інститут безпеки дорожнього руху обрав одержувачів нагороди за 2008 рік Top Safety Pick, і автовиробники більш ніж подвоїли кількість автомобілів, які відповідають критеріям. Нагорода відзначає транспортні засоби, які найкраще захищають людей під час зіткнень спереду, збоку та ззаду на основі рейтингів у тестах Інституту.
Переможці також повинні бути оснащені електронним контролем стійкості (ESC), який, як показують дослідження, може значно знизити ризик аварії.
На початку 2007 модельного року кваліфіковано 13 моделей, але оскільки виробники внесли зміни та запровадили нові та безпечніші конструкції транспортних засобів, протягом року кваліфіковано 10 додаткових автомобілів. Зараз ще 11 автомобілів додаються до списку на 2008 рік. Визначення переможців на основі тестів полегшує споживачам ідентифікацію транспортних засобів, які забезпечують найкращий загальний захист, не переглядаючи багаторазові набори результатів порівняльних краш-тестів.
Вісім автомобілів від Ford та його дочірньої компанії Volvo увійшли до списку переможців 2008 року. Сім переможців – від Honda та її дочірньої компанії Acura.
Пікапи вперше приймаються: пікапи не мали права виграти Top Safety Pick досі, оскільки Інститут не розпочав їх тестування. Toyota Tundra першою пройшла кваліфікацію. Пікапи не мають такої ймовірності, як автомобілі чи позашляховики, мають бічні подушки безпеки або ESC, і Toyota зробила ці функції стандартними для Tundra.
Захист від зіткнень ззаду покращується: Краш-тести призвели до значних удосконалень у конструкціях усіх типів і розмірів легкових транспортних засобів.
Інститут розпочав фронтальні краш-тести для отримання інформації споживачам у 1995 році. Бокові тести були додані у 2003 році, а ззаду – у 2004 році. Зараз більшість транспортних засобів отримують хороші оцінки у фронтальному тесті, але все ще помітні значні відмінності в характеристиках автомобіля під час бічних і задніх тестів.
Оцінки Інституту на лобову ударостійкість базуються на результатах фронтальних краш-тестів на швидкості 40 миль/год. Загальна оцінка кожного транспортного засобу ґрунтується на вимірюванні вторгнення в салон пасажира, показниках травм від манекена Hybrid III на сидінні водія та аналізі уповільненого фільму, щоб оцінити, наскільки добре система безпеки контролювала рух манекена під час випробування.
Загальна бокова оцінка кожного транспортного засобу базується на продуктивності під час краш-тесту, під час якого бічна сторона автомобіля вдаряється об бар’єр, який рухається зі швидкістю 31 миль/год і представляє передню частину пікапа чи позашляховика. Оцінки відображають показники травм, зафіксовані на двох манекенах SID-II з приладами, оцінку контрзаходів захисту голови та характеристики конструкції автомобіля під час зіткнення. відсік.
Захист від зіткнення ззаду оцінюється за двоетапною процедурою. Відправними точками для складання рейтингів є вимірювання геометрії підголівника — висота тримача та його горизонтальна відстань за потилицею людини середнього зросту. Сидіння з хорошою або прийнятною геометрією обмеження динамічно випробовуються за допомогою манекена, який вимірює сили на шию. Цей тест імітує зіткнення, під час якого нерухомий транспортний засіб вдаряється ззаду на швидкості 20 миль/год.
Ось 34 лауреати нагороди Top Safety Pick:
Великі автомобілі
Audi A6, Ford Taurus (з додатковим електронним контролем стійкості), Mercury Sable (з додатковим електронним контролем стійкості), Volvo S80.
Автомобілі середнього розміру
Audi A3, A4, Honda Accord, Saab 9-3, Subaru Legacy (з додатковим електронним контролем стійкості).
Кабріолети середнього розміру
Saab 9-3, Volvo C70.
Маленькі автомобілі
Subaru Impreza (з додатковим електронним контролем стійкості).
Мінівени
Honda Odyssey, Hyundai Entourage, Kia Sedona.
Позашляховики середнього розміру
Acura MDX, RDX, BMW X3, X5, Ford Edge, Taurus X, Honda Pilot, Hyundai Santa Fe, Hyundai Veracruz (побудований після серпня 2007), Lincoln MKX, Mercedes M class, Saturn VUE (побудований після грудня 2007), Subaru Tribeca , Toyota Highlander, Volvo XC90.
Маленькі позашляховики
Honda CR-V, Element, Subaru Forester (з додатковим електронним контролем стійкості).
Великий пікап
Тойота Тундра.
ХОРОШІ ОЦІНКИ
Двадцять три транспортні засоби отримали хороші оцінки в тестах на переднє та бокове зіткнення. Вони мають ESC, стандартні або додаткові. Вони були б переможцями Top Safety Pick 2008, якби їхні сидіння/підголівники також отримали хороші оцінки:
Acura RL/TL, BMW 3 серії, Chrysler Sebring (кабріолет), Infiniti M35/M45, Kia Amanti, Lexus IS 250/350, ES 350, GS 350/460, Nissan Pathfinder, Xterra (обидва з додатковими бічними подушками безпеки) та квест; Toyota Avalon, Camry, FJ Cruiser, 4Runner, Prius, RAV4 і Sienna; Volkswagen Eos, Jetta, Passat, Rabbit.
Останнє оновлення статті: 17 березня 2008 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.