Содержание
У цьому винятковому інтерв’ю Hiroshi Nishijima, генеральний директор компанії Zoomcar Holdings, Inc. (NASDAQ: ZCAR), ділиться цінними уявленнями про свою лідерську подорож, свої стратегічні цілі та прогрес прем’єр-платформи для обміну автомобілями Індії. Nishijima розпочався в Zoomcar як COO в 2022 році, взявся за мантію генерального директора в 2024 році. Він має понад 25 -річний досвід роботи в глобальному автомобільному просторі, а робіт висвітлювався в компанії Grab Holdings Ltd., через Mobility Japan та Boston Consulting Group — як основна. Він закінчив університет Кейо та навчався в бізнес -школі Aoyama.
Під його меценатством прожектор поступово переходив від тимчасового зростання, орієнтованого на маркетинг, до сталого розвитку, орієнтованого на замовника в Zoomcar. Організація використовує AI та аналітику даних для збагачення досвіду користувачів, забезпечення транзакцій та згладжування логістики обміну автомобілями. Ця можливість відрізняється від старої форми послуг з прокату автомобілів, тому з господарями, які орендують свої транспортні засоби, вона стає для них джерелом для отримання грошей, в той час як для гостей це дешевший спосіб володіти автомобілем.
З іншого боку, Nishijima передбачає постійно зростаючу лінію оренди самостійного керування зі збільшенням витрат на водії та альтернативи на мобільність. Скористайтеся перевагою першої переваги, підходом, орієнтованим на технологію, та збільшенням співпраці, а Zoomcar очолить долю постійно розвиваючої сцени обміну автомобілями в Індії.
Найбільші стратегічні зрушення Хіросі реалізували з моменту прийняття керма на посаді генерального директора в 2024 році
Він є завзятим автомобільним ентузіастом з 25 -річним досвідом у глобальному автомобільному секторі. Протягом останнього десятиліття він зосереджувався на ринку мобільності. Він став директором Hoomcar Holdings у 2022 році та перейшов до генерального директора в червні 2024 року. Найбільш вагомі стратегічні зміни включали переоцінку їх підходу до зростання. Раніше віра полягала в тому, що зростання може бути розроблено за допомогою маркетингових інвестицій та незначних вдосконалень продуктів.
Однак була розроблена нова довгострокова стратегія для сприяння стійкому зростанню шляхом визначення пріоритетного досвіду клієнтів та вкладення більш істотних інвестицій, а не покладаючись на невеликі вдосконалення, які дали лише тимчасові результати.
Що робить Zoomcar відрізняється від традиційних послуг прокату автомобілів
Багато власників транспортних засобів в першу чергу використовують свої машини для роботи на роботу, виконуючи доручення або насолоджуючись сімейними виїздами у вихідні дні, залишаючи свої машини невикористаними протягом більшої частини тижня. Zoomcar надає господарям можливість отримати додатковий дохід у цей режим очікування. Потенційні фінансові вигоди для господарів можуть бути суттєвими, часто призвело до значного збільшення їх прибутку порівняно з їх регулярними роботами. Перелічуючи свої транспортні засоби на платформі Zoomcar, хости часто бачать додаткове збільшення доходів 15-20%, після обліку витрат на обслуговування та страхування.
Таким чином, багато підприємців відкривають малий бізнес через лізинг у стилі Zoomcar у декількох автомобілях. Але потім в Індії гості стикаються з питанням доступності автомобіля. Suzuki Swift, найпопулярніший автомобіль в Індії, коштує близько 10 000 доларів США, що майже в 3 — 4 рази перевищує середньорічний дохід у розмірі 2700 доларів США. У США середня ціна, оплачена автомобілем, становить лише в 0,7 рази, ніж у ВВП на душу населення, що свідчить про невідповідність рівня власності на транспортні засоби, лише 1 з 10 домогосподарств, що володіють транспортним засобом в Індії, проти 2 або більше на домогосподарство США.
Незважаючи на більшу власність та експлуатаційні витрати, в Індії бажання насолодитися власністю на автомобілі, є дуже сильним, оскільки водіння розглядається як дуже престижна діяльність. Zoomcar відрізняється від традиційних компаній з прокату автомобілів, працюючи як інтернет -ринок, оскільки він насправді не володіє жодним із транспортних засобів, перелічених на своїй платформі; Таким чином, господарі мають досить унікальну можливість доповнити свої доходи. Жодна з інших компаній з прокату автомобілів не може похвалитися таким величезним інвентарем та асортиментом автомобілів, як Zoomcar, особливо в децентралізованих місцях.
Просто вивезти свій транспортний засіб недостатньо, особливо якщо це EV. Щоб правильно його підтримувати, ми повинні знати, як вибрати найкращий зарядний пристрій EV для наших потреб.