Найбільш бажана та найдорожча рекламна платформа, Super Bowl, розпродана. А для автоіндустрії, що означає вітати Volkswagen, GM, Toyota, Hyundai та Kia-серед інших спонсорів, пов’язаних з авто.

Згідно з повідомленням у США сьогоднівсі 30-секундні слоти, які коштували рекордні 3,5 мільйона доларів кожен, були придбані до кінця листопада.

Сет Вінтер, старший віце -президент з продажу та маркетингу в спортивній групі NBC, сказав газеті: «Ми розбили будь -які останні історії про доходи щодо Суперкубка».

Минулого року Volkswagen мав дві найпопулярніші рекламні ролики Super Bowl, включаючи місце Дарт Вейдера, в якому хлопчик в одязі Супер лиходія вважає, що він може розпочати VW Passat у 2011 році з «силою». З моменту дебюту близько року тому рекламний ролик має близько 48 мільйонів переглядів сторінок на YouTube.

Volkswagen сприятиме Жучку 2012 року у своєму рекламному ролику в цьогорічному Суперкубку, запланованому в неділю, 5 лютого, на стадіоні Лукаса нафти в Індіанаполісі, на 60-секундному місці.

За словами прес -секретаря, GM матиме п’ять рекламних роликів, включаючи чотири для Chevy та один для Cadillac.

Lexus вперше стане рекламодавцем Super Bowl і сприятиме його нещодавно розробленій лінійці 2012 року.

Godaddy.com, пов’язаний з автомобілями, (на веб-сайті, що займається хостингом та спонсором гоночних автомобілів) знову представить Danica Patrick та оголошення Bridgestone Tyres, що демонструють колишні зірки футболу, також повернуться.

Стаття Останнє оновлення: 11 жовтня 2024 року.

Поділитися:
FacebookLinkedInКопіюватиЕлектронна поштаSMSРозподіляти

От admin