Усі ми постійно отримуємо ідеї продуктів; Під час прийому сміттєзвалища, під душем або під час зібрання з друзями після пінти пива. Більшість із цих ідей залишаються похованими в серцях, оскільки немає економічно вигідного способу оцінки, якщо ідея має потенціал та/або теоретично достовірна бізнес. Можливо, навіть творці опиняються в цьому виправленні. Чи слід йти вперед з певною ідеєю, чи відпустити її повністю.
Процес традиційно визначення пристосування до ринку продукту чи розуміння, якщо переслідування ідеї буде лише енергією та фінансово осушуватися, громіздким і дорогим. До цього, Інтернет -веб -сайт, який може допомогти оцінити попит на ринок ідеї та визначити його стратегію ціноутворення, перш ніж його можна запустити як продукт на ринку, допомагає творцям. Це дозволяє їм зменшити потенційні збої та сприяти прийняттю життєво важливих рішень, що стосуються інвестицій та розвитку продукту.
За лініями платформ краудфандингу, які стали сучасним способом перевірки продуктів для більшості творців, навіть усталених підприємств з цього приводу; Ця спеціалізована платформа для перевірки ринку під назвою PrelaUnt вийшла на перший план. Перед запуск — це те, що підказує назва; Платформа, призначена для творців, щоб перевірити свої нові продукти, що не враховуються, перед запуском. Це допомагає їм оцінювати, чи ідея підходить на існуючий ринок, дозволяючи потенційним клієнтам розміщувати невеликі депозити та/або вирішити проблему споживачів, перш ніж інвестувати в її НДДКР.

На платформі є понад 1000 компаній, які використовують її, включаючи кілька брендів Fortune 500. Зараз він представляє воронку валідації ідеї, яка дозволяє подати та перевірити ідею за п’ять хвилин, перш ніж вона буде готована для запуску на Indiegogo, Kickstarter або будь-яку іншу платформу електронної комерції. Що стосується відмінностей між двома категоріями, творці повинні готові до початкової версії продукту перед запуском на Kickstarter або Indiegogo, а потім зачекати, чи дасть це величезний успіх чи призведе до повної невдачі.
З іншого боку, попереднє запуск вимагає, щоб творці мали ідею та готовність експериментувати та повторювати концепцію на основі відгуків потенційних клієнтів. Це здійснюється за допомогою AI, і це працює так:
- Опишіть свою ідею та за допомогою AI, буде створена сторінка продукту
- Поділіться ним зі своєю мережею або передпомовою з 200 м людей
- Отримайте відгуки та дізнайтеся, як його вдосконалити.


Після завершення процесу перевірки творці отримують неоціненну інформацію на веб-сайті, яка в кінцевому підсумку може забезпечити впевненість запуск електронної комерції, яка має на меті досягти успіху в більшій мірі.
Функція перевірки ідеї попереднього запуску дозволяє творцям представити свої концепції величезній спільноті з понад 200 мільйонів осіб. Просто описавши свою ідею та окреслюючи її особливості та потенційні специфікації, творці можуть вибрати з різноманітного масиву понад 50 заздалегідь розроблених шаблонів для створення чуйної цільової сторінки. Процес перевірки ідеї безперешкодно автоматизовано: опишіть свою ідею та за сприяння технології AI, кожен елемент, від презентації продукту до копірайтингу та дизайну, генерується автоматично.
Тоді творці можуть сидіти і чекати цінних відгуків від спільноти, допомагаючи виміряти реальні наміри покупки та налаштувати ідею відповідно до бажаного ринку. Ця послуга на ринку продукту на ринку на сьогоднішній день надається безкоштовно на веб-сайті Prelaunch.com.




Слідкуйте за Homecrux у Google News!