Будинки з привидами зазвичай є найпопулярнішими атракціонами на Хеллоуїн, але цього року все трохи інакше. Пандемія Covid-19 змусила людей обмежити свої плани виходу на вулицю, що призвело до зменшення кількості відвідувачів на Хеллоуїн. Японська компанія з виробництва фільмів жахів Kowagarasetai, що приблизно перекладається японською як «загін страхів», винайшла спосіб відродити свій бізнес на цьому вирішальному етапі.

Компанія пропонує атракціон із будинком з привидами, який пропонує жахливий досвід, дотримуючись суворих правил соціального дистанціювання. Відвідувачі залишаються в автомобілях у темному місці з парою динаміків, які відтворюють заплутану історію про заїзд, а потім починається страшна гра з зомбі!

Відвідувачів раптово оточують закривавлені упирі та страшні зомбі, які перебувають у режимі вбивства. Вони починають котитися по машині, ніби готові вдертися в неї. Все це робиться професійними акторами лише для того, щоб налякати відвідувачів і змусити їх кричати від страху!

Читайте також: 20+ унікальних ідей для натхнення у дворі на Хелловін у 2020 році



Концепція Kowagarasetai полягає в тому, щоб змусити клієнтів кричати в замкнутому просторі (автомобілі), щоб вони могли висловити всі свої страхи від коронавірусу чи будь-чого іншого!

Автомобіль залишився вся в крові після гострих відчуттів. Транспортні засоби протирають спиртом після кожної гри, а також покривають пластиком для безпеки. Цей досвід роботи в будинку з привидами набуває все більшої популярності в Японії.

Засновник Kowagarasetai Кента Івана розповіла CNN, що будинок із привидами для автомобілей почався лише влітку в липні. Його квитки були розпродані в день їх надходження в продаж.

Японська компанія пропонує досвід роботи в будинку з привидами
Зображення: AFP-JIJI/JapanTimes

Слідкуйте за Homecrux у Новинах Google!