Honda Pilot дебютувала 21 рік тому як найбільший позашляховик японського автовиробника. Він швидко досяг успіху як альтернатива своєму сім років старшому та меншому братові Honda CR-V. Honda HR-V, найменша четвірка позашляховиків, прибула в Північну Америку в 2015 році. Honda Passport, розташована між HR-V і Pilot, дебютувала в 1993 році.
Без винятку, транспортні засоби пропонують клієнтам Honda найкраще: вартість, надійність і сильні знаки перепродажу. Але інші виробники проникли на ринок, що робить Honda Pilot 2023 року не таким лідером, як колись. Kia, Hyundai і Mazda, серед інших виробників, пропонують величезну конкуренцію.
Тим не менш, Honda Pilot, нещодавно розроблена для 2023 року, далеко не ледар. Це надійний вибір з багатьох причин.
П’ятидверний кросовер із трьома рядами сидінь, він має спільну платформу з Acura MDX, а також зі своїм стабільним побратимом, мінівеном Odyssey. Pilot має конструкцію unibody і незалежну підвіску, і це змішана порода. Він їздить подібно до автомобіля, але також має силу для буксирування та легкого використання бездоріжжям.
Щоб ще більше розширити свої позашляхові можливості, TrailSport приєднався до попередніх чотирьох рівнів комплектації — Sport, EX-L, Touring і Elite. З наближенням конкурентів Honda змінила Pilot у кількох сферах. Він має оновлений двигун V6 і нову 10-ступінчасту автоматичну коробку передач. Модель 2023 року довша, ширша та жорсткіша за попередні пропозиції, а повний привід доступний у всіх комплектаціях.

Усі комплектації оснащені 3,5-літровим двигуном V6 потужністю 285 кінських сил. Передній привід є стандартним, а повний привід є опціональним — за винятком комплектацій TrailSport і Elite, для яких повний привід є стандартним.
Незважаючи на загальну якість, Pilot має невтішну паливну ефективність. Оцінки EPA варіюються від 20 миль на галон разом у TrailSport, орієнтованому на бездоріжжя, до 22 миль на галон разом у комплектаціях Sport, EX-L і Touring з переднім приводом. Деякі конкуренти виходять краще.
Репутація Honda в усьому асортименті сильна і бездоганна. Але виробник залишився непохитним із гарантією від бампера до бампера 3 роки та 36 000 миль. Однією з давніх переваг південнокорейських виробників є 10-річна гарантія на 100 000 миль.
Під назвою TrailSport компанія Honda зробила багато для дебюту третього покоління автомобіля. Це перший раз, коли автовиробник запропонував всюдихідні шини в стандартній комплектації. Автомобіль оснащено шинами Continental TerrainContact A/T розміром 265/60R18 і 18-дюймовими колесами TrailSport із вставними спицями для захисту від більшості доріг і бордюрів.
Ще більше підкреслюючи знання про бездоріжжя, Pilot TrailSport 2023 включає систему контролю спуску під горою. Це допомагає підтримувати низьку швидкість під час спуску без необхідності гальмувати. Система тримає швидкість від 2 до 12 миль на годину та працює на семи або більше відсотках.
Інтер’єр Honda Pilot задовільний, але далекий від інновацій. Він пропонує комфорт і місткість для пасажирів на передніх сидіннях, а опціональні крісла капітана другого ряду однаково приємні. Як і у деяких конкурентів, можна використовувати сидіння третього ряду, і все. Всі ряди мають вентильовані сидіння. Незважаючи на те, що сидіння третього ряду, розділені у співвідношенні 50/50, не дуже великі, легко маневрувати.
Pilot також пропонує задовільну їзду, хоч і не тиху або завжди плавну. Великі нерівності дороги викликають сильні поштовхи навіть на низьких швидкостях, а загальний рівень шуму в салоні не впорається з зусиллями інших виробників щодо зменшення шуму.
Технологічні функції є стандартними, а дев’ятидюймовий екран інформаційно-розважальної системи – нижчий. Він занадто малий для великого подарунка позашляховика. Honda Accord має 12,3-дюймовий екран.
Переважають варіанти зарядки, включаючи бездротову зарядну панель, поєднання одного порту USB-C і кількох портів USB-A. Допомога у дотриманні смуги руху та адаптивний круїз є одними з стандартних пропозицій галузі.
Оцінена Honda Pilot TrailSport коштує 50 500 доларів. Це міцний автомобіль, який, ймовірно, збереже сильну репутацію автовиробника. Але кілька конкурентів є кращим вибором.
Останнє оновлення статті: 23 січня 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.