Арджун Бхатнагар, співзасновник та генеральний директор, тягне за собою інтерес до цифрового суверенітету та захисту персональних даних для фізичних осіб проти компаній. Арджун виступає за ідею надання можливості людям повернути свою особисту інформацію, змінюючи всю концепцію того, як галузі мають справу з даними.
У недавньому інтерв’ю Арджун розповідає про мотивацію компанії, яка припільна, яка виникла з глибокої реалізації загроз, пов’язаних з обміном даними з великими технологічними компаніями. Разом зі своїм братом та співзасновником Абхіджай Бхатнагар вони встановили плацит, який забезпечує легко доступні та дуже безпечні рішення, засновані на віртуальній ідентичності, шифруванні в кінці та величезних інструментах видалення даних.
Закладений спрямований на створення майбутнього, де конфіденційність — це номер один, де люди вирішують обмін та використання своїх даних, а не корпорацій. Він заявив, що прибирає проблеми штучного інтелекту, поява посередників даних та нагальної потреби в правилах конфіденційності. Існує велика потреба в бізнесі, новаторах та законодавцях, щоб зібратися разом, щоб створити безпечний та довірений цифровий простір.
Тому завдяки своєму інновації Clean -Clapped розраховує на відновлення довіри громадськості, порушення статусу та наполягання на конфіденційності як основного права. Закрика має намір змінити статус -кво стосовно того, як суспільство буде переглядати особисті дані; заохочувати користувачів повернути контроль над своїми даними; і працювати над підмітанням коригування стандартів конфіденційності. Це інтерв’ю пояснило, як плащає нова світанок цифрової свободи у швидкому мінливому технологічному ландшафті.
Бійка, що охоплює, є радикальною для прийняття загальних припущень щодо великих даних. Історія, що стоїть за налаштуванням, має великий особистий досвід, що впливає на мислення про конфіденційність та розширення можливостей цифрової ідентичності.
У 2020 році засновник зрозумів наслідки обміну персональними даними, коли він створив вікно даних AI для консолідації своєї інформації, включаючи дані фінансової, охорони здоров’я та обміну повідомленнями. Цей інструмент почав надавати розуміння його звичок, наприклад, коли вправлятись або скоротити витрати. Однак під час обіду стався ключовий момент, коли ШІ брав участь у розмові з другом без його відома. Цей інцидент спричинив усвідомлення того, що довіряти великим технологічним компаніям особистими даними нерозумно, що спонукало його вжити заходів. Він зарахував свого брата та співзасновника Абхіджая Бхатнагара, з яким він заснував компанію.
Високо замовлений і майже сюрреалістичний змія з тієї далекої землі, кожен чоловік і жінка могли отримати свою конфіденційність через унікальні риси. За винятком створення переважно безпечного середовища з шифруванням кінця до кінця, архітектурою нульового знання та зберіганням, що дозволяє здійснювати бази даних одноразового користувача, Clacked ставить важливий пріоритет на зручність використання своєї платформи.
Інструменти та функції, які він надає, не містять боргу для вбудовування конфіденційності у повсякденне життя та технологічні взаємодії своїх користувачів. Користувачі можуть майже миттєво генерувати віртуальні номери телефонів або електронні листи, у Spur моменту генерувати захищені паролі або дозволити клацаним виконувати видалення даних із сайтів брокера даних. Такий простий процес, що охоплює процес, спонукає рекламу для виховання нової поведінки, що надає конфіденційність.
Одне з питань полягала в тому, чи було б плащатися дуже зацікавлений у тому, які сподівання та амбіції впливати на царство конфіденційності протягом наступних п’яти років. Як плаща передбачає, що очолює зміни в програмах конфіденційності в суспільстві та в різних галузях?
На що Арджун Бхатнагар відповів, зараз, брокери даних та величезні корпорації здебільшого з контролю, збору, використання та продажу особистої інформації з дуже малою прозорістю та підзвітністю. Наша місія — перевернути це.
Це перетворюється на права суб’єктів даних, щоб нарешті вирішити, як їх персональні дані повинні бути оброблені, і, отже, ми повинні надати їм інструментарій для відновлення контролю, обмінюючись тим, яку інформацію вони хочуть, коли і з ким.
Наша мета в цьому починанні — змінити парадигму для інноваторів, підприємств, великих технологічних компаній та розробників політики щодо даних, які вони зберігають. Ми хочемо сприяти переходу до нової парадигми, орієнтованої на споживача, для особистої інформації, яка надає пріоритетній безпеці та поважає основне право на конфіденційність.