На автосалоні в Лос-Анджелесі багато яскравих вогнів і блиску, концепт-карів і кастомізованих крейсерів минулих років. Це перша щорічна велика галузева виставка, яка проводиться наприкінці календарного року.
Глобальні дебюти новітніх Aston Martin, Hummer і Porsche — це добре. Концептуальні автомобілі чудові, хоча багато з них ніколи не будуть створені для споживачів. Останні електромобілі – це майбутнє галузі. Але з Bollinger, Byton, Canoo та Elio було зроблено багато, але жодного не було виготовлено.
115-й автосалон в Лос-Анджелесі пройде 18-26 листопада в конференц-центрі Лос-Анджелеса. Alfa Romeo, Aston Martin, Charge Cars, Chevrolet, Chrysler, Dodge, ElectraMeccanica, Fiat, Genesis, GMC, Hummer, Hyundai, INDI EV, Jaguar, Kia, Land Rover, Lexus, Lincoln, Mazda, Porsche, Subaru, Supernal (Advanced) Air Mobility), VinFast, Volkswagen і Volvo матимуть усі виставки.
Але, мабуть, щороку представлені найкращі варіанти, найпослідовніші автомобілі для кожної людини. Будуть представлені нові моделі з топ-10 найбільш продаваних автомобілів 2021 року.
Ford продовжив своє домінування з пікапами F-серії, що склали 726 004 продажів. Пікап Ram (569 388), Chevrolet Silverado (519 774), Toyota RAV-4 (407 739), Honda CR-V (361 271), Toyota Camry (313 795), Nissan Rogue (285 602), Jeep Cherokee (264 444), Toyota Highlander ( 264 128) і Honda Civic (263 787) завершили топ-10.


Незважаючи на постійний дефіцит мікросхем і наслідки COVID-19, лише Chevrolet Silverado (зниження на 13 відсотків), пікапи Ford F-Series (8 відсотків) і Toyota RAV4 (5 відсотків) мали нижчі показники продажів у 2021 році, ніж у 2020 році.
Виробники не зобов’язані вказувати деталі, які транспортні засоби будуть показані на автосалоні в Лос-Анджелесі. Деякі нові пропозиції було оголошено, інші будуть оприлюднені наприкінці тижня шоу.
Нещодавно компанія Honda оголосила про доступність 315-сильного Civic Type R 2023 року випуску. Це найпотужніший серійний автомобіль, який коли-небудь продавав виробник, і його стартова роздрібна ціна становитиме 42 895 доларів.


Toyota виключила V6 Highlander, замінивши 2-23 на 2,4-літровий чотирициліндровий. Нова модель також буде оснащена новими мультимедійними екранами на панелі приладів і новою фарбою екстер’єру Cypress Green.
Charge cars — нове доповнення до шоу. Він перетворить 500 моделей Ford Mustang 1967 року випуску фастбек. Відновлення та електрифікація включатиме електричну трансмісію, що складається з чотирьох двигунів, що виробляють 536 кінських сил і 1120 фунт-фут крутного моменту.
Спеціалізовані Mustangs рекламуються для прискорення від 0 до 60 менш ніж за чотири секунди та мають максимальну швидкість 150 миль на годину. За прогнозами, запас ходу на електротягі становить 150 миль/год.


Один цікавий концепт, виробники якого «обіцяють» відкрити доступ до 2023 року, — це Ram Revolution. Нові повнорозмірні вантажівки матимуть довжину від 220 до 244 дюймів і акумуляторні батареї ємністю 159-200+ кВт/год для приблизно 500 миль запасу ходу.
VinFast, рекламований як перший в’єтнамський виробник, який пропонує автомобілі в Сполучених Штатах, дебютував минулого року на виставці з розкішною презентацією та великими планами. Він повернеться, оскільки компанія продовжить свої фінансові та виробничі плани.
Відповідно до його маркетингу, VinFast в’єтнамською означає «Стиль, Безпека, Творчість, Піонер». Він рекламує свої транспортні засоби як «продукт нашого натхнення створити особливий автомобільний бренд світового класу разом із В’єтнамом і демонструє здатність в’єтнамців уміло впроваджувати передові технології».
На автосалоні в Лос-Анджелесі відбудуться публічні тест-драйви та проїзди нових автомобілів у приміщенні та на вулиці. Крім автомобілів і вантажівок, також будуть представлені міські аеромобільні засоби, електричні скутери та електричні велосипеди.
Квитки будуть безготівковими, різноманітні індивідуальні, сімейні, групові, військові, служби швидкого реагування та VIP-пакети доступні онлайн та в кіосках на місці. Для отримання додаткової інформації відвідайте: www.laautoshow.com.
Останнє оновлення статті: 21 листопада 2023 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.