Боже, рекламна кампанія вартістю 100 мільйонів доларів має тобі щось принести. І зробили це для Chevrolet Malibu.
Новий Malibu, який широко рекламувався до глобальної телевізійної трансляції World Series у жовтні минулого року, був обраний як автомобіль 2008 року в Північній Америці. Оголошення принесло General Motors Corp. найвищу нагороду другий рік поспіль.
Malibu був обраний цьогорічним медіа-журі з 15 автомобілів і 13 вантажівок. Автомобілі GM посіли чотири з останніх шести претендентів на нагороди.
Malibu, який Chevrolet сподівається конкурувати за нагороди сімейного седана з Honda Accord і Toyota Camry, домінував у голосуванні, отримавши 190 балів. Друге місце посіли Cadillac CTS (165 балів) і Honda Accord (95).
Вантажівкою року стала Mazda CX-9. Його 201 бал перевершив Chevrolet Tahoe Hybrid (140 балів).
Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи

Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.