Боже, рекламна кампанія вартістю 100 мільйонів доларів має тобі щось принести. І зробили це для Chevrolet Malibu.

Новий Malibu, який широко рекламувався до глобальної телевізійної трансляції World Series у жовтні минулого року, був обраний як автомобіль 2008 року в Північній Америці. Оголошення принесло General Motors Corp. найвищу нагороду другий рік поспіль.

Malibu був обраний цьогорічним медіа-журі з 15 автомобілів і 13 вантажівок. Автомобілі GM посіли чотири з останніх шести претендентів на нагороди.

Malibu, який Chevrolet сподівається конкурувати за нагороди сімейного седана з Honda Accord і Toyota Camry, домінував у голосуванні, отримавши 190 балів. Друге місце посіли Cadillac CTS (165 балів) і Honda Accord (95).

Вантажівкою року стала Mazda CX-9. Його 201 бал перевершив Chevrolet Tahoe Hybrid (140 балів).

Останнє оновлення статті: 10 лютого 2024 р.

Поділитися на:
FacebookLinkedInКопіяЕлектронна поштаSMSПоділіться

От admin