Мічиган, штат, який історично став синонімом автомобільних інновацій, відкриває ще один новаторський проект: перший у світі спеціалізований автономний транспортний коридор (AV) на міжштатній автомагістралі 94. Ця амбітна ініціатива, яку очолює Cavnue у партнерстві з Департаментом транспорту Мічигану, спрямована на створення 25-мильну ділянку «розумного» шосе між Детройтом і Енн-Арбор.
Цей коридор являє собою значний крок вперед в інтеграції підключених і автоматизованих транспортних технологій, потенційно революціонізуючи транспортну інфраструктуру в регіоні.
Зміст
Бачення AV коридору
Коли коридор буде завершений, він сприятиме розгортанню та інтеграції AV за рахунок включення розширеної інфраструктури, призначеної для підтримки зв’язку «від автомобіля до всього» (V2X). Ця технологія дозволяє транспортним засобам взаємодіяти один з одним та навколишньою інфраструктурою, підвищуючи безпеку та ефективність.
Пілотна фаза, яка наразі триває, охоплює три милі між дорогами Бельвіль і Роусонвіль, показуючи швидкісну смугу, обладнану новітньою технологією AV.
Інфраструктура та впровадження
Покращення інфраструктури проекту передбачає встановлення датчиків, камер та інших комунікаційних пристроїв уздовж коридору. Ці технології мають вирішальне значення для обміну даними в реальному часі, дозволяючи AV безпечно та ефективно орієнтуватися.


Експрес-смуги будуть розділені в непікові години, забезпечуючи контрольоване середовище для тестування та розгортання AV.
Cavnue надаватиме транспортним засобам ключову інформацію про дорогу за милю-дві попереду, за межами прямої видимості їхніх датчиків.
Система Cavnue спрямована на підвищення безпеки дорожнього руху, надаючи транспортним засобам інформацію в режимі реального часу за межами діапазону датчиків. Удосконалена придорожня технологія забезпечить важливу ситуаційну обізнаність як для автоматизованих, так і для напівавтоматичних транспортних засобів, потенційно зменшуючи затори та підвищуючи ефективність.
Генеральний директор Cavnue Тайлер Дюваль наголошує, що така підвищена обізнаність може прискорити розгортання безпілотних автомобілів.
Ключова інфраструктура включає технологічні опори кожні 200 метрів, обладнані модулями датчиків, обчислювальними модулями та комунікаційним обладнанням. Спочатку система використовувала камери, а в майбутньому система може містити радар.
Ці камери передають алгоритми штучного інтелекту та машинного навчання, щоб виявляти та сповіщати підключені транспортні засоби та Мічиганський департамент транспорту (MDOT) про потенційні небезпеки на дорозі.
Економічний і екологічний вплив
Економічні наслідки цього проекту значні. Сприяючи розвитку AV-технологій, Мічиган прагне залучити подальші інвестиції в автомобільні дослідження та розробки, зміцнюючи свій статус глобального автомобільного лідера.
З точки зору навколишнього середовища проект обіцяє скоротити викиди за рахунок покращення транспортного потоку та заохочення впровадження електричних AV.
Виклики та перспективи на майбутнє
Хоча потенційні вигоди є значними, проект стикається з проблемами, зокрема забезпеченням кібербезпеки, управлінням перехідним періодом, коли AV та традиційні транспортні засоби ділять дорогу, а також вирішення проблем громадськості щодо безпеки та переміщення робочих місць.
Довгострокове бачення включає розширення коридору на інші ключові маршрути в штаті, зрештою створюючи всеосяжну мережу розумних магістралей.
Що далі


Проект автотранспортного коридору I-94 у штаті Мічиган — це сміливий крок до майбутнього транспорту. Інтегруючи передові технології у свою інфраструктуру, держава не лише покращує свою автомобільну спадщину, але й прокладає шлях для безпечніших, ефективніших та екологічно чистих подорожей.
Ця ініціатива підкреслює прихильність Мічигану до інновацій та його ключову роль у формуванні майбутнього мобільності.
Щоб отримати додаткові відомості, ви можете відвідати офіційний сайт Департаменту транспорту штату Мічиган на пілотному проекті підключених і автоматизованих транспортних засобів I-94, а також нещодавні статті на Axios про ініціативу розумного шосе.
Джерела:
https://www.michiganpublic.org/transportation-infrastructure/2024-07-03/smart-highway-pilot-begins-on-i-94-between-ann-arbor-and-detroit
Останнє оновлення статті: 3 липня 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи


Майкл Кан є видавцем Щотижневий водій, працюючи як письменник, фотограф і творець контенту. З гострим поглядом на оповідання і пристрастю до пригод він спеціалізується на розкритті історій та досвіду автомобільних ентузіастів. Робота Майкла надихнута його любов’ю до подорожей бездоріжжям, дослідженням світу та прагненням до виняткових кулінарних вражень, усе це зображено через об’єктив мандрівника та ентузіаста автомобілів.