Завдяки значному тестуванню технології, яка цілком може стати зміною ігор у виробництві доходів YouTubers, Podcasters, видавців та інших творців на платформі. YouTube поступово створює фірму на медіа -пейзажі.

Функція, що розробляється платформою, призначена для того, щоб дозволити динамічне вставлення та заміну рекламних роликів, що читають хост у конкретних відеороликах YouTube, як і те, що можна зробити на подкасті Spotify та Apple.

Хоча загальний глядач, швидше за все, не помітив різниці, для багатьох він представить оновлення в типах гнучкості реклами на YouTube. Це, можливо, створює більш широку можливість для рекламних доходів для подкастерів.

Однак через заяву представника, однак, жодних деталей щодо майбутніх випробувань не можна було, але вони надіслали Semafor публічний лист від головного виконавчого директора YouTube Ніла Мохана, який встановлює бачення та цілі платформи на 2025 рік. Він зазначив: «Цього року ми розгорнемо більше інструментів, щоб допомогти Podcasters, монетизують творців краще та полегшують відкриття Podcossasts».

Ця нова ініціатива для тестування-це відповідь на привабливі скарги з великої кількості YouTubers та Podcasters із зростаючою торгівлею шоу-аудіо-чатів. YouTube платить своїм рекламодавцям за допомогою програмної реклами для всіх відео, а дохід розділений між творцями, подкастерами та видавцями.

В іншому випадку, наприклад, на Apple Podcasts та на Spotify, більшість Podcasters попередньо розпродали свої реклами для читання хостів, які вони іноді вважають заміною після досягнення певного порогу завантаження. Це забезпечує відмінну актуальність для реклами, яка має слухачів, налаштованих на старі епізоди та дозволяє Podcaster стягувати трохи більше грошей за розміщення реклами.

Однак це продовжує залишатися найбільш значущим місцем для споживання подкастів в Інтернеті, але це не дозволяє вбудувати відеорекламу для читання хостів. Отже, всі реклами, прочитані хостом подкастів у відео YouTube, буде постійно залишатися з відео.

От admin