Коли ви працюєте в магазині Magento, дуже очевидно, що деякі або більшість ваших продуктів мають варіації. Наприклад, деякі продукти можуть мати колір, розмір тощо. Через це управління магазином продуктів Magento, особливо в частині інвентарю, стає дещо складним.

Як власник електронної комерції ви вже знаєте, що розглядати варіант продукту як окремі пропозиції неможливо. І ось тут на сцену виходить настроюваний продукт Magento 2. Додавши функцію конфігурованого продукту разом із методами керування магазином Magento, ви зможете легко керувати варіаціями продукту. Крім того, інвестування в керований хостинг Magento може значно підвищити вашу операційну ефективність.

Вам більше не доведеться перераховувати варіанти як окремі продукти, що заощадить багато часу, а клієнти отримають список доступних варіантів на одній сторінці продукту. Але навіть сортування всіх варіацій може забрати певний досвід і час від вашої операційної практики.

Тому краще найняти VA менеджерів магазину Magento щоб допомогти вам створити конфігуровані продукти для вашого магазину Magento 2. Оскільки VA мають досвід ефективного керування завданнями електронної комерції Magento та за коротший проміжок часу, ваші конфігуровані продукти будуть запущені миттєво.

Зміст

Що таке конфігуровані продукти Magento 2?

Перш ніж коротко розповісти про кроки, які VA компанії Magento рекомендують для створення конфігурованих продуктів, ви повинні отримати уявлення про те, що вони насправді являють собою.

Конфігуровані продукти Magento 2 називаються окремою категорією продуктів, яка дозволяє клієнтам вибирати різні атрибути та параметри для налаштування своєї покупки.

Це одна з технік керування магазином Magento, яку ви можете застосувати, щоб пропонувати різноманітні варіації продуктів без необхідності створювати розрізнений перелік кожної комбінації. Кожна опція, яку ви надаєте в меню, відповідатиме іншому окремому продукту, який матиме унікальний SKU.

Таким чином, це допоможе Вашим VA менеджерам магазинів Magento легко стежити за запасами та керувати рівнем запасів для кожного варіанту продукту.

Які кроки для створення конфігурованих продуктів на Magento 2?

Коли ви плануєте віртуальний помічник для Amazon FBAShopify або Magento, ви очікуєте, що вони запропонують найкращі способи оптимізації операцій електронної комерції. чи не так?

Що ж, коли ви наймете VA, щоб запропонувати вам послуги з керування магазином Magento, вони порекомендують вам створити продукти, які можна конфігурувати, як частину вашої цілі з оптимізованого управління запасами.

Ви завжди можете попросити своїх віртуальних помічників полегшити завдання та взяти на себе відповідальність за створення та сортування конфігурованих продуктів для вашого магазину Magento. Але, для ознайомлення, ось кроки, які професіонали рекомендують вам, щоб легко створити конфігуровані продукти Magento:

Крок 1: Створіть конфігурований продукт

  • Доступ до робочої області продукту:

На серверній частині вашого магазину Magento є вкладка «Продукти». Перейдіть до розділу «Каталог», де ви побачите кнопку помаранчевого кольору. Коли ви клацнете на ньому, з’явиться спливаюче меню, і ви повинні вибрати опцію «Продукт, який можна налаштувати».

  • Створіть продукти:

Вам буде запропоновано заповнити деяку інформацію як відомості про продукт, де буде три обов’язкових поля. Після того, як ви заповните ці дані, ви можете вибрати опцію «Створити конфігурації».

Крок 2: Налаштуйте атрибути

  • Налаштуйте атрибути конфігурованих продуктів:

На цьому кроці вам потрібно буде вибрати атрибути продукту, які ви хочете додати до спеціальної сторінки. Наприклад, розмір і колір — це основні атрибути, які ви будете додавати до одягу та взуття. Якщо ви не знайдете необхідні атрибути для продуктів у списку, ви можете відобразити їх, вибравши опцію «Створити новий атрибут».

  • Визначте значення атрибутів:

Якщо у вас є VA, які пропонують вам послуги з керування магазинами продуктів Magento, отримайте оновлення щодо значень атрибутів продукту. Наприклад, ви повинні додати колір, розмір та інші можливі варіації як значення на цьому кроці. Кожна ваша комбінація створить унікальний SKU. Після того, як ви закінчите додавати значення, натисніть «Далі».

Крок 3: Налаштуйте ціну, кількість і зображення

  • Налаштувати зображення продуктів:

Це крок, на якому вам знадобиться допомога VA, які володіють послугами керування магазинами Magento. Дозвольте їм оптимізувати зображення та створювати формати високої чіткості. Тепер ви можете завантажити один набір зображень продукту до всіх комбінованих SKU. Ви також можете застосувати унікальні зображення щодо вибраних атрибутів, таких як колір. Таким чином, коли клієнт вибере будь-який атрибут, відображатимуться різні зображення.

  • Додайте ціни:

Якщо ви стягуєте однакову ціну для всіх варіантів продукту, ви можете застосувати єдину ціну для всіх артикулів і натиснути «Надіслати». Якщо ні, ви завжди можете застосувати унікальні ціни для різних атрибутів продукту за відповідними SKU.

  • Вкажіть кількість:

Так само ви можете застосувати один кількісний коефіцієнт до всіх SKU або додати унікальні кількості до різних атрибутів продукту.

Коли всі конфігурації створені, ви можете натиснути «Далі» у верхньому правому куті!

Крок 4. Завершіть процес

Тепер ви переглядатимете всі варіанти чи комбінації, які ви додали, а також усі деталі. Коли ви все задоволені, натисніть «Зберегти», щоб завершити процес. Після завершення ви можете керувати настроюваними продуктами на панелі керування адміністратора. Перевірте те саме на зовнішній частині свого магазину, щоб побачити, як покупці дивитимуться на ці продукти.

Але вам ще потрібно виконати кілька кроків, щоб завершити процес завантаження продукту. Незалежно від того, чи наймаєте ви віртуального помічника для Amazon FBA, Magento чи Управління магазином BigCommerce жодне завантаження продукту не буде повним без опису, пов’язаних деталей продукту та реалізацій SEO.

Тож нехай VA, які обслуговують послуги з управління вашим магазином товарів, допоможуть вам із такими деталями та запустять продукт і підготують його до прийому замовлень.

Напутні слова

З настроюваними продуктами ваш магазин Magento матиме чудовий коефіцієнт взаємодії з користувачем. Вашим клієнтам не доведеться перемикатися між сторінками, щоб побачити свій улюблений варіант продукту, оскільки вони можуть перевірити їх усі на одній сторінці. Якщо ви ще не додали такі конфігуровані продукти, ви повинні зробити це зараз!

Але чи всі ці кроки вас трохи перевантажили? У процесі додавання конфігурованих продуктів обов’язково є певні кроки, які вимагатимуть професійної підтримки. Тому було б розумно найняти VA, які володіють послугами управління магазином, щоб стежити за всім процесом додавання конфігурованих продуктів.

От admin