Нещодавно розроблений Hyundai Genesis 2015 року є першим роком другого покоління седана преміум-класу. Він дебютує цієї весни з додатковим повним приводом вперше, а також охопить доступні HID фари, світлодіодні індикатори та протитуманні фари.
Профіль Genesis є більш виразним, з плавними лініями та змішаними поверхнями, із центральною стійкою, яка допомагає підкреслити спортивний стиль. Задня частина абсолютно нового Genesis має переваги a скульптурна естетика з коштовностямиповністю світлодіодні задні ліхтарі. Загальний внутрішній об’єм становить 123,0 кубічних футів, найкращий у своєму класі.
Принципи дизайну інтер’єру Hyundai – безпека, інтуїтивність і простота – керувалися командою дизайнерів Genesis при переробці всіх основних елементів керування, щоб забезпечити максимальну простоту використання.
Конструкцію керма та зчеплення було покращено, а бортовий комутаційний пристрій було перероблено; Багато перемикачів, які раніше знаходилися на центральній консолі оригінального Genesis, були переміщені та змінені на Genesis.
Позу водія та пасажира оптимізовано завдяки підвищеній щільності накладок на сидіннях, удосконаленим технологіям підтримки сидінь, таким як регульовані електроприводи для сидіння водія та розширення подушки сидіння. Сидіння Genesis пропонують передні сидіння з електроприводом регулювання в 12 напрямках, у тому числі в 4 напрямках регулювання попереку, передні сидіння з підігрівом і доступною вентиляцією, а також доступні задні сидіння з підігрівом. Матеріали сидіння та якість швів покращено завдяки введенню подвійних, а не одинарних швів.
Нові особливості салону Genesis включають доступні ручні задні бічні сонцезахисні шторки для підвищення комфорту пасажирів. Пасажири Genesis також напевно оцінять покращену перспективу навколишнього середовища завдяки новому доступному панорамному люку.
НОВА НАДЖОРСТКА ПЛАТФОРМА З ПОВНИМ ПРИВОДОМ
Hyundai Genesis 2015 року отримав оновлену платформу для розміщення нової доступної системи повного приводу HTRAC, не використовуючи спільних компонентів із попереднім поколінням. На платформі використовується більш досконала високоміцна сталь, яка тепер становить понад 50 відсотків від загального складу платформи. Переваги стратегічного використання високоміцної сталі одразу проявляються у вищій на 16 відсотків жорсткості на кручення та на 40 відсотків більшій жорсткості на вигин порівняно з високо оціненою архітектурою першого покоління.


Підвіска Continuous Damping Control (CDC), доступна на Genesis 5.0, допомагає покращити контроль над рухами кузова та кренами кузова, дозволяючи доповнити спортивне зчеплення з дорогою більш комфортним характером їзди. Незалежні характеристики контролю крену досягаються за допомогою окремих елементів керування налаштуваннями: нормальний режим допомагає забезпечити чудовий комфорт їзди, а спортивний режим допомагає збільшити силу амортизації для покращеної динамічної точності та контролю. Керованість і зчеплення з дорогою також виграють від добре збалансованого співвідношення 52/48 розподілу ваги спереду і ззаду.
Зміст
У НАЯВНОСТІ НОВИЙ HTRAC AWD
Hyundai Genesis 2015 пропонується з a вибір заднього приводу або нові конфігурації повного приводу HTRAC® (AWD). Нова система повного приводу HTRAC AWD була розроблена як багаторежимна система, що забезпечує електронну муфту з розподільним крутним моментом і активним контролем крутного моменту між передньою та задньою осями. Система дуже легка – 165 фунтів.
НАЙПОТУЖНІШИЙ ДВИГУН HYUNDAI V8
Серцем Genesis 5.0 є відзначений нагородами 5,0-літровий двигун Tau V8, який видає 420 кінських сил при 6000 об/хв і 383 фунт-фут крутного моменту при 5000 об/хв. Сімейство двигунів Tau V8 тричі входило до престижного списку десяти найкращих двигунів Ward.
5,0-літровий V8 Tau працює в парі з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Ця трансмісія, розроблена Hyundai, пропонує вдосконалену логіку та швидкість перемикання передач, краще прискорення, відображення спортивного режиму, плавність перемикання передач та ефективність трансмісії. Усі восьмиступінчасті коробки передач мають можливість ручного перемикання передач із пелюстковими перемикачами на кермі, що полегшує перемикання передач під час енергійної їзди.
3,8-ЛІТРОВИЙ ДВИГУН LAMBDA З ПРЯМИМ УПРИСКУВАННЯМ
3,8-літровий двигун Lambda з прямим уприскуванням Genesis також був додатково оптимізований, щоб забезпечити більш плоску криву загального крутного моменту на низьких обертах для покращеної керованості. Ретельно покращено для нового Genesisцей двигун включає в себе триступеневу систему впуску зі змінною частотою, трикутний паливний інжектор для покращеного згоряння, випускний колектор із повітряним зазором для кращого NVH та оновлений блок циліндрів із 2-ступеневим масляним насосом із змінними лопатями для зменшення паразитних втрат. .
Як і його 5,0-літровий брат V8, 3,8-літровий двигун Genesis Lambda використовує безпосереднє впорскування та видає 311 кінських сил при 6000 об/хв і 293 фунт-фут. крутний момент при 5000 об/хв. Він також має високий ступінь стиснення 11,5:1 для більшої теплової ефективності. Двигун Lambda працюватиме на звичайному паливі лише з невеликим зниженням пікової потужності та без негативних впливів на водіння, якщо цього забажає власник.
3,8-літровий двигун також має подвійну безперервну зміну фаз газорозподілу (D-CVVT), змінну індукцію, повністю алюмінієвий блок і головки, сталевий ланцюг ГРМ і свічки запалювання з іридієвими наконечниками. Окрім збільшення потужності та крутного моменту, технологія прямого впорскування забезпечує значне зниження викидів.
Усі 3,8-літрові двигуни поєднуються з тією ж восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач, що й у Genesis 5.0. Ця трансмісія, розроблена Hyundai, пропонує вдосконалену логіку та швидкість перемикання передач, краще прискорення, відображення спортивного режиму, плавність перемикання передач та ефективність трансмісії. Усі восьмиступінчасті коробки передач включають можливість ручного перемикання передач SHIFTRONIC® з ергономічно розташованими пелюстковими перемикачами для енергійної їзди з ручним перемиканням передач.
ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ
Genesis пропонує велику кількість стандартних функцій безпеки, включаючи електронний контроль курсової стійкості (ESC), дев’ять подушок безпеки та передні підголівники із захистом від хлистових травм. Дев’ять подушок безпеки Genesis включають вдосконалені подвійні передні подушки безпеки, подушку безпеки для колін водія, подушки безпеки, встановлені на передніх і задніх задніх сидіннях, а також бічні подушки безпеки, встановлені на даху, для пасажирів на передніх і задніх бокових сидіннях.
Останнє оновлення статті: 23 січня 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи
