Французька компанія Carapate побудувала причіп з слізами, який важить лише 450 кг і може бути буксирною більшістю автомобілів. З площею підлоги розміром лише 3,20 метра на 1,90 метра, вона може спати 2-3 осіб. З іншого боку, 1,70-метрова кімната робить життя в ньому комфортною, полегшує обробку та мінімізує споживання палива під час подорожі.
Міні -караванська структура виготовлена з морської фанери, ізоляційні властивості якої забезпечують оптимальне середовище як в літо, так і в зиму.
Внутрішній простір однаково затишний з трьома матрацами 140/64 см, які також можна перемістити відповідно до потреб. Їх можна використовувати як диван, ліжко і навіть як на відкритому повітрі, завдяки водонепроникному покриттю.
У ньому є три ковзаючі вікна, світіння та повний бічний тент, щоб відкрити на свіжому повітрі. Крім того, є ящики та підвісні сумки для зберігання, щоб організувати внутрішній простір.
Найбільш інноваційною особливістю трейлера Carapate Teardrop є його кухня, яку ви можете використовувати в приміщенні або витягнути, щоб приготувати на відкритому повітрі. Від газової та рухомої раковини до простору стільниці, на кухні є майже все, необхідне для приготування їжі.
Також читайте: Androps ‘Angual
Причіп Teardrop упакований з функціями для комфортного перебування, однак він може бути налаштований, щоб включити 120-ватну сонячну панель з 12-вольтовим гелевим акумулятором для його потреб. Він також може бути розроблений, щоб представити 220-вольт-розетки, USB-порти, світлодіодні смужки, вогнегасник, детектор диму та детектор окису вуглецю.
Якщо ви хочете придбати, причіп Carapate Teardrop доступний від 14 000 до 18 000 євро (від 15 600 до 16 100 доларів).
Ми зв’язалися з Jean-Marie & Fabien of Carapate, і вони були люб’язними, щоб відповісти на наші запити щодо трейлера Teardrop:

Q) Ринок причепів Teardrop затоплений варіантами, що відрізняє Carapate від конкуренції?
А) Для нас важливий вибір запропонувати варіанти. З двох причин; Перший — запропонувати варіанти, щоб дати клієнту широкий вибір відповідно до їх очікувань. По -друге, ми знаємо, що в цій галузі багато людей люблять налаштувати свої транспортні засоби по -своєму. Тому ми хочемо дати їм можливість придбати чи не варіанти. І нарешті, ми пропонуємо транспортний засіб під назвою: «La Carriole», який є естетично дуже близьким до карапуту, але більш мінімалістичним у його функціях та внутрішній фурнітури, що може дати ідеї для скромних бюджетів або більш простих очікувань.
Q) Як ваша дружба допомогла взяти бачення вперед у Carapate?
А) Важко відповісти на це запитання. Робота з другом або членом сім’ї може бути як захоплюючою, але також небезпечною, оскільки ви змішуєте особисту та професіонал. Що стосується нас, ми — близькі друзі, і ми слухаємо один одного протягом усієї пригоди. Якщо хтось відчуває себе переповненим, інша людина переймає і навпаки, і особливо коли ми маємо перемоги, це радість поділитися цим разом, це мотивує нас!
Q) Дайте короткий світогляд відповідних ролей у підприємстві?
А) Це секретний секрет! Але в цілому ми можемо впоратися з тією ж роботою. Ми ділимося завданнями, щоб рухатися вперед якнайкраще. Очевидно, кожен має якості, які ми використовуємо найкращим у проекті Carapate! І ми багато спілкуємось.
Q) Які проблеми проектування міні-каравану, завантаженого сучасними зручностями?
А) Я б сказав, що завдання в цьому проекті була оптимізація, ми працювали в ММ, щоб максимально використати простір. Тоді, як і будь -який проект, це все питання компромісу, ми починаємо з ідеї, потім інтеграції, експерименту та валідації. Знаючи, що всі наші варіанти неодмінно розвиваються.
Q) Як місцеві партнери допомогли втілити Карапат до життя?
А) Завжди цікаво співпрацювати з місцевими партнерами, перш за все для етичних проблем та місцевого виробництва. Тоді простіше проводити зустрічі, обмінятись з нашими партнерами та бути реактивними!
Q) «Максимум можливостей мінімум простору» — що ми можемо очікувати від Carapate у найближчі роки?
А) Це гарне запитання! Зараз ми працюємо над більш легкими та більш аксесуарними версіями Carapate. Ми також думаємо, що прямуємо до районів, що знаходяться поза межами каравану, працюють незавершені…
Q) Яке майбутнє мобільного життя, на вашу думку, на вашу думку?
А) Як ми бачимо зараз мобільне життя в самому розпалі, це справжня припливна хвиля, яка триватиме!
Q) Будь -які інші форми мікроархітектури, які ви вивчите в майбутньому або просто дотримуєтесь міні -караванів?
А) У ящиках у нас є кілька проектів. Коли настає час, ми можемо зосередитись на їх розвитку.
Q) Яка ваша найзаповітніша пам’ять працює як команда?
А) Багато разів залишається незабутнім! Виробництво першого прототипу після двох років роботи, зустрічі громадськості та їх ентузіазму. Маленькі повсякденні моменти. І кожен день приносить несподівані сюрпризи!
Q) Поділіться своїми пригодницькими казками, якщо такі є
А) Ми обоє поділяємо спільну програму, щоб знати, хто проведе демонстрацію Карапату і коли… це трохи бій… і ми розповідаємо наші історії, вихідні під дощем або на сонці свинцю, відкритих міст та зустрічей у дорозі. Ми обмінюємось своїми хорошими планами!
https://www.youtube.com/watch?v=siao1tif-qa


























Слідкуйте за Homecrux у Google News!