Содержание
На сьогоднішній швидкій території управління технологічними продуктами, де безліч митців протистоять один одному для більшої живої та лояльності серед споживачів, потреби клієнтів, безумовно, повинні бути захоплені та навіть передбачені. Нехтування цим дуже життєво важливим зв’язком призведе до пропущених можливостей, тоді як його право сприятиме продукту для прийняття масового ринку. Продукти та послуги із задоволенням клієнтів, як правило, називаються друзями кола через величезну кількість використання, яке вони нараховують.
Сьогодні ми демонструємо одного з успішних менеджерів продуктів у цьому плані, індивід, яка дійсно змогла достатньо посилити цей інструмент. Syed Aamir Aarfi виділяється як революційний мислитель, який подолає розрив між технічним ноу-хау та глибокою прихильністю до потреб клієнтів. AAMIR пояснив як швидкість, так і здатність розуміти та виконувати глибокі розуміння клієнтів у розробці чудових рішень, орієнтованих на користувачів, які резонують, залучають та сприяють стійкому зростанню.
Сьогодні, коли дизайн досвіду користувачів має значення більше, ніж будь-що інше для успіху, через AAMIR можна побачити, як використання такого глибокого розуміння клієнтів може принести рішення, що резонанс, залучення та сприяння довгостроковому зростанню. Маючи понад 10 років під його поясом в технологічній галузі, Аамір успішно пройшов цей комплекс, різноманітний ландшафт, щоб придумати значні рішення в ланцюзі поставок, електронної комерції, подорожей та SaaS.
Таблиця складається з провідних технологічних гігантів, таких як Amazon та Expedia, де він обіймав посаду менеджера з продуктів для Expedia Rewards та підвищених функцій лояльності для глобальних мандрівників, зазначивши міжнародний вплив на лідерство продуктів. Аамір демонстрував своє всебічне розуміння потреб клієнтів у практичних функціях, орієнтованих на користувачів у Makemytrip. Особливо це стосується Gosafe, який вирішив занепокоєння мандрівників щодо Covid-19 з точки зору гігієни та безпеки.
Аналогічно, він осмислив цифровий, безконтактний процес реєстрації, який прагнув відповісти на зростаючий інтерес до мінімального контакту під час пандемії. Однак, крім подорожей, Аамір зробив вагомий внесок у AWS, створивши систему управління ідентичністю для AWS Marketplace, яка полегшила на борту та покращив досвід спільноти партнерів. Послідовна спадщина AAMIR з цими діями демонструє спритність із інформованими даними рішень та командною роботою, що призводить до рішень, орієнтованих на користувачів, таким чином встановлюючи стандарт для лідерства продуктів у технологічному просторі.
Процес збору розуміння клієнтів та перетворення їх у функції продукту
Колекція Insight клієнтів є дуже важливим для лідера технологічних продуктів, і це робиться за допомогою систематичного циклу зворотного зв’язку. Емпатія з клієнтами в дизайні продукції заохочує справді розуміння та представлення потреб клієнта протягом усього життєвого циклу продукту. Існує багато прагматичних способів забезпечити це. Наприклад, якщо лідер технологічних продуктів намагається зустрітися з принаймні одним або двома контактами з клієнтами щотижня, він розкривав би прогалини та можливості для покращення продукту.
Існує також дослідження досвіду користувачів, оскільки це дає відокремлену точку зору на те, що клієнти хочуть за допомогою своєї продукції з сегментів ринку. Тестування зручності використання допомагає спостерігати, як люди використовуватимуть продукт, особисто, чи через такі інструменти, як теплові карти. Це говорить про те, як і що їм найбільше подобається. Канали підтримки клієнтів, які включають електронну пошту, телефонні дзвінки та відгуки про товар, є надзвичайно безцінними ресурсами, оскільки вони часто розкривають проблеми, через які клієнти переживають. Добре розроблені опитування опитування також можуть успішно перехресними проблемами, які можуть резонувати серед великої бази користувачів.
Єдине, про що всі можуть погодитися, — це набирати задоволення клієнтів у вашому закладі ніколи не було легким, але з деякими впорядкованими оперативними стратегіями це стає досяжним.
Нарешті, аналіз даних про використання продукту розкриває ключові аспекти залучення користувачів, як, наприклад, де клієнти, здається, займаються продуктом, перетворюючи або відмовляються. Сильна аналітика є обов’язковою вимогою для менеджера продуктів у успішній ролі.
Підхід AAMIR до вдосконалення функцій продукту на основі відгуків користувачів
Зворотній зв’язок користувача є елементарним у визначенні недоліків продуктів та областей для вдосконалення. Тому його можна зібрати з декількох каналів, таких як дзвінки підтримки, електронні листи та огляди користувачів; Непрямі джерела можуть включати теплові карти, клацання та зовнішні веб -сайти. Організація зворотного зв’язку та рейтинг повинні базуватися на пріоритетності: обсяг, тяжкість, зусилля та вплив. Ці вдосконалення можуть знайти свій шлях до дорожніх карт продуктів або поточних проектів підтримки на основі прибутку від бізнесу на інвестиції проти досвіду клієнтів.