Содержание
Перейдіть на ключовий розділ
- Як виникло концепція вдячності?
- Основна проблема вдячна, щоб вирішити в секторі гостинності
- Наскільки вдячні проблеми?
- Вдячні передачі для вирішення останніх змін до законодавства про переробку Великобританії
- Вдячна платформа порівняно з іншими рішеннями
- Плани вдячних щодо майбутнього розвитку
Індустрія гостинності переживає велику зміну для реального і, роблячи це, надходить безготівковим та нещодавно регульованим нормами переломної норми у Великобританії. На передньому плані змін-Мейсон Поттер, співзасновник вдячної, новаторської платформи цифрового чайника та TRONC, яка перебудовує те, як підприємства та їхні персонал обробляють поради та збори за послуги.
Поттер, технолог за фоном, мав бажання поправити недоліки сектору послуг, в основному підвищив прозорість та ефективність у перекипі. Вдячні спрямовані на те, щоб поєднати зростаючу тенденцію безготівкових платежів з незамінною роллю перекидання або TRONC (традиційна назва для персоналу, що перекидається) у загальній структурі оплати праці індустрії гостинності.
Як виникло концепція вдячності?
Ідея виникла, коли він і його батько відвідали ресторан тапас у Лідсі. Там у них був чудовий сервер, але коли прийшов час, щоб вони заплатили, вона не мала на увазі, і їхня можливість підказати їй або сказати, що подяка втрачена. Будучи користувачами Монцо, у них не було важких грошей, і, чесно кажучи, вони почали цікавитись, чи може підказка коли -небудь до неї безпосередньо. А звідти народився вдячний; Ідея безготівкової платформи, яка підкреслює прозорість, сприяє ефективності та дає людям реальний шанс висловити свою подяку.
Основна проблема вдячна, щоб вирішити в секторі гостинності
По мірі того, як світ не має грошових коштів, робітники в цій галузі послуг стикаються з дуже серйозними проблемами. В даний час 90% транзакцій безготівки, а це означає, що грошові поради та пов’язаний з ними грошові доходи майже не пішли. Саме існування вдячності полягає у вирішенні цих викликів як для працівника, так і для роботодавця. Це дає ще один шанс працівникові зміцнити своє фінансове благополуччя за допомогою інноваційних функцій економії грошей, де роботодавець протягом тижнів плаче про процеси в кінці місяців та обробку зборів, щоб заплутати його/її щодо дотримання правил HMRC.
Наскільки вдячні проблеми?
Вдячний — це інновація всієї практики накопичення для більш вдячної умови бізнесу. Він спрямований на те, щоб зробити бізнес ще кращим робочим середовищем для всіх своїх людей: доступними системами TRONC та високо практичними варіантами переміщення QR. Він буде плавно інтегруватися з іншими системами управління гостинністю, забезпечуючи рівномірне розподіл порад, які пов’язані з вимогами працівників.
Вдячні передачі для вирішення останніх змін до законодавства про переробку Великобританії
Законодавство, яке набуло чинності 1 жовтня 2024 року, сильно впливає на галузь. Підприємства шукають рішення, які не тільки відповідають, але й справедливі та прозорі. Таким чином, платформа структурована для того, щоб дотримання було автоматичним, надаючи компаніям свободу працювати над своїми бізнес -операціями. Вдячний тісно співпрацює з клієнтами, щоб переконатися, що перехід був плавним та допомогти їм витримати нове регуляторне середовище.
Вдячна платформа порівняно з іншими рішеннями
Хоча кілька компаній пропонують загальні рішення для своїх клієнтів, вдячні дуже чудові звітності про дані та конкретні функції розподілу переробки, що дозволяють визначити спеціальну та мотивовану робочу силу, члени яких перевищують очікування та повинні бути належним чином нагороджені за це. Це також поширюється на нашу модель доходів, яка побудована навколо суміші підписки на SaaS, плату за транзакції та додаткові початкові збори налаштування. Пропонуючи гнучкі альтернативи ціноутворення, ми прагнемо вписатись у різні розміри бізнесу, від невеликих незалежних операторів, які можуть потребувати більш простих рішень до великих міжнародних компаній з гостинності, що працюють у кількох країнах.
Потрібно прочитати: Розширювана роль Tech в телемедицині, пояснена Yossi Graff
Плани вдячних щодо майбутнього розвитку
Вдячний передбачає потенційне майбутнє як глобальну організацію, яка готова прийняти виклик вдосконалення своєї продукції та послуг. В даний час їх основна мета — Великобританія, але вони також шукають можливостей в інших частинах Європи та США. Це, безумовно, найефективніше рішення для робочої сили сьогодні. Це початок дуже захоплюючої подорожі для вдячної, оскільки вона зараз поширює свої пропозиції на більше секторів у просуванні прозорості та кращому управлінні порадами як галузевої практики в усьому світі.