Toyota Corolla Cross Hybrid 2023 року продається як недорогий невеликий позашляховик із чудовою економією палива. Це привабливий опис для сім’ї, якій потрібен надійний транспорт, надійність, ефективність і висока вартість перепродажу бренду.
Новинка з торішньою моделлю, гібрид приєднується до сімейства Corolla. Його родовід залишається самотнім як найбільш продаваний автомобіль в історії. Cross дебютував у 2022 році, з новим гібридом, звичайно, суттєво збільшивши витрату бензину.
У свій дебютний модельний рік Toyota Corolla Cross Hybrid доступна в комплектаціях S, SE і XSE. Усі версії оснащені 2,0-літровим чотирициліндровим бензиновим двигуном у поєднанні з гібридною системою на 196 кінських сил у комбінованому режимі та безступінчатою трансмісією. Повний привід є стандартним.
Будучи цінним брендом, Toyota вкладає багато в свої автомобілі. Рецензований Cross Hybrid дотримується традицій. Він включає більшу частину стандартної комплектації двох нижчих комплектацій — світлодіодні фари до автоматичного клімат-контролю, восьмидюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, дистанційний доступ без ключа та кнопкове запалювання — і вдосконалює його.
Топовий XSE оснащений: 18-дюймовими колесами, відкидним заднім підлокітником, двозонним клімат-контролем, дзеркалом заднього виду з автоматичним затемненням, зовнішнім освітленням, електрорегулюванням водійського сидіння, підігрівом передніх сидінь, оновленою оббивкою, цифровою панеллю приладів і передньою частиною. задні датчики паркування з автоматичним гальмуванням. Приладова панель гібрида включає 8,0-дюймовий квадратний дисплей інформаційно-розважальної системи з найновішим програмним інтерфейсом Toyota. Apple CarPlay, Android Auto та супутникове радіо SiriusXM є стандартними. Бездротова зарядка смартфона, USB-порти для зарядки на задньому сидінні та стереосистема JBL є опціональними.

Усі гібриди Corolla Cross стандартно постачаються з набором вдосконалених систем допомоги водієві Toyota, відомих як Safety Sense 3.0. Він включає в себе: Адаптивний круїз-контроль, який регулює швидкість, щоб підтримувати постійну дистанцію між транспортним засобом і автомобілем попереду. Попередження про лобове зіткнення з автоматичним гальмуванням попереджає водія про загрозу зіткнення та застосовує гальма в певних ситуаціях. Система пом’якшення виїзду зі смуги руху попереджає водія про виїзд зі смуги руху, коли не використовується покажчик повороту. Він може автоматично керувати, щоб підтримувати положення в смузі руху.
Середньочастотний SE має підігрів зовнішніх дзеркал, тоновані задні вікна, задній склоочисник, додаткові USB-порти, шкіряне кермо, бездротовий зарядний пристрій для телефону, попередження про сліпі зони з попередженням про поперечний рух ззаду. Він попереджає водія іншого автомобіля в сліпій зоні під час зміни смуги руху або під час руху заднім ходом. Лише кілька інших опцій доступні у верхній комплектації: двоколірне фарбування, двері з електроприводом і люк.
Зі значною конкуренцією, Cross був представлений Toyota як перехід від субкомпактного автомобіля C-HR, який зараз знято з виробництва, і RAV4. Важко зрозуміти, як сегмент SUV потребує дрібної сегментації. Ефективність використання палива відрізняє Cross Hybrid від його аналогів та пропозицій інших брендів. Орієнтовна витрата бензину становить 45 миль на галон під час їзди містом і 38 миль на галон на шосе.

Сумарний витрата 42 милі на галлон є сильним і на 40 відсотків більше, ніж у версії, що працює тільки на газу. Але як невеликий позашляховик Cross Hybrid має лише 10,6-галонний бак. Міська дальність – 477 миль, а шосе – 402,8 милі. Найпопулярніші конкуренти включають Kia Niro та стабільного партнера Toyota, Prius. Обидва мають кращий загальний вантажний простір і простір для ніг.
Але покупці компактних SUV навряд чи купуватимуть транспортні засоби з цих причин. Покупці невеликих позашляховиків також не надто стурбовані продуктивністю. Cross Hybrid розганяється від 0 до 60 миль на годину за 8,0 секунд. Але спритне водіння автомобіля та загальне відчуття на дорозі дає йому, здавалося б, більшу продуктивність, ніж тестові цифри.
Toyota Cross Hybrid 2023 року — це практичний, ефективний і недорогий невеликий позашляховик. Він забезпечує те, що обіцяно, приблизно за 36 000 доларів США.
Останнє оновлення статті: 11 січня 2024 р.
- Про автора
- Останні дописи


Спортивний, туристичний і бізнес-журналіст понад 45 років, Джеймс веде колонку оглядів нових автомобілів The Weekly Driver з 2004 року.
Окрім заснування цього сайту у 2004 році, Джеймс пише недільну автомобільну колонку для The San Jose Mercury та East Bay Times у Уолнат-Крік, штат Каліфорнія, а також щомісячні колонки для огляду автомобілів і оздоровлення для Gulfshore Business, журналу на південному заході Флориди.
Автор і дописувач багатьох газет, журналів та онлайн-видань, був співведучим The Weekly Driver Podcast з 2017 по 2024 рік.