Перейдіть на ключовий розділ

  • Досвід просування ІТ -компаній за допомогою брендингу кадрів
  • Найефективніші формати та підходи до залучення нових розробників
  • Результати компанії, досягнуті Tiktok
  • Основні фактори, що призводять до успіху

Дефіцит робочої сили, дійсно, ускладнюється викликом залучення талантів у технологічному секторі: щороку справді стає трохи більш обтяжливим, щоб по -справжньому залучити елітного таланту. Щоб пробитися на переповненому ринку, бренд HR повинен бути достатньо сильним, щоб залучити до мережі кандидатів з високим калібром. В ідеалі люди навіть мріють про приєднання до вашої організації.

Щоб задовольнити цей все важкий попит, ІТ -компанії звернулися до декількох із цих стратегій: створення робочих умов, які співзвучні з тим, що потенційні працівники вважають користь та інші притулки, щоб змусити їх вибирати такі фірми.

Це одна з найкращих форм для заохочення працівників до подання заявки на роботу в компанії через маркетинг соціальних медіа, а саме створення зображення для організації як рекламодавця роботодавців. Але чи буде так просто, щоб ІТ -компанія зробити те саме?

Щоб кинути більше світла на цю тему, ми підійшли до Уліани Королова, експерта з маркетингу та спеціаліста з просування органічного бренду, яка має понад тридцять успішних проектів у галузі техніки під її поясом.

Досвід просування ІТ -компаній за допомогою брендингу кадрів

Вона працювала з різними ІТ -компаніями, ефективність яких залежала від органічної просування, зосередившись на брендингу персоналу та полювання на таланти для відкриття робочих місць. Allstarsit та Leverxgroup, серед інших, є останніми клієнтами в цій галузі. Її відеоролики Tiktok зазвичай щомісяця мають мільйони поглядів з різних країн. Використання Tiktok для просування компаній перетворюється на дійсно сильну органічну маркетингову стратегію, яка не потребує жодної платної реклами. Ця платформа унікально дозволяє дістатися до величезної аудиторії цілеспрямованих глядачів, просто використовуючи якісний відеоконтент.

Найефективніші формати та підходи до залучення нових розробників

Серед основних з них було виробництво вмісту прямо в офісі компанії, щоб бути більш автентичним щодо характеру робочого місця та середовища, в яких працює команда. Ще одним головним аспектом було кидання працівників компанії як «актори», тобто реальні особи, які працюють у компанії, і наголошували на кожному відео.

Відео, які включають команду, значно збільшують довіру до бренду як роботодавця та створюють ще більше відчуття приналежності до членів команди. Ці відео, отже, типові в тому, що їх зйомка та розміщення в соціальних мережах допомагає інформувати працівників про свій внесок у створення іміджу бренду. Більшість працівників з ентузіазмом розглядають процес зйомок та представляють свої ідеї щодо можливого відеоконтенту.

Формати змісту здебільшого пов’язані зі сценаріями реального життя, поширеними серед досвідчених розробників, але також містять деякі навчальні матеріали, спрямовані на професіоналів початкового рівня та середньої кар’єри.

Результати компанії, досягнуті Tiktok

Важко виміряти весь ефект брендингу HR протягом цього першого місяця, враховуючи, що такі проекти потребують часу, щоб отримати результати. Однак, одразу після перших вірусних відеороликів, ми почали бачити приплив додатків від програмістів усіх рівнів, які хочуть отримати можливості роботи з нашими клієнтами. Незабаром Тікток став головним соціальним місцем для обох компаній. Наприклад, Leverx Group вдалося зібрати там громаду з 45 000 підписників.

Основні фактори, що призводять до успіху

Для досягнення цих результатів було влаштувалося ряд основних факторів. По-перше: міцна стратегія просування та добре організований графік контенту, спеціально орієнтований на аудиторію Tiktok. Потім активна участь з боку команди клієнта, гарантуючи, що команда клієнта була прихильна до послідовного розміщення вмісту. Послідовність є ключовою, особливо для запуску нового блогу або встановлення присутності бренду. І останнє, але не менш важливе, аудиторська аудиторія ІТ є однією з найбільш зайняті та активних груп на Tiktok.

Серед заборони Tiktok все ще є найкращі анонімні способи доступу до функцій Tiktok. Перегляньте наш повний список програм та веб -сайтів Tiktok Wieler у 2025 році.

От admin