Volkswagen у співпраці з Національною лабораторією Oak Ridge (ORNL) зробив значний крок вперед в еволюції технології електричного транспортного засобу (EV), досягнувши першої в історії бездротової передачі електроенергії 270 кВт. Ця знакова розробка являє собою стрибок у можливостях бездротової зарядки, встановлюючи підґрунтя для швидшої та ефективнішої зарядки EV без необхідності громіздких систем плагінів.
Для водіїв, і для галузі, це просування може стати зміною ігор у тому, як заряджаються електромобілі, що наближає нас до майбутнього, де ЕВС можуть стягувати стягнення швидко і безперешкодно.
Зміст
Прорив бездротової зарядки
Система бездротової зарядки 270 кВт, розроблена Volkswagen та ORNL, використовує високочастотні магнітні поля для перенесення енергії між передавачем та приймачем. Передавач вбудований у землю, а приймач розташований на транспортному засобі.
Цей метод виключає необхідність фізичного контакту між зарядним пристроєм та транспортним засобом, що робить зарядку такою простою, як паркування в потрібному місці. Передача потужності з такою високою швидкістю означає, що електромобільний транспортний засіб теоретично може бути повністю заряджається за 15 хвилин, що нарівніть бездротовою зарядкою з деякими найшвидшими пристроями швидких плагінів, доступних сьогодні.
Цей прорив має суттєві наслідки для майбутнього інфраструктури EV. В даний час одним з найбільших перешкод для більш широкого прийняття EV є незручність тривалої зарядки та необхідності підключення.
Бездротова система, здатна до 270 кВт, звертається до обох цих питань, забезпечуючи швидку, легку зарядку, яка врешті -решт може бути встановлена в повсякденних місцях, таких як будинки, громадські парковки та комерційні гаражі. Цей рівень зручності, ймовірно, буде значною точкою продажу як для споживачів, так і для підприємств.
Досягнення Volkswagen та ORNL будується на попередній роботі в галузі бездротової зарядки, яка, як правило, обмежена значно нижчими рівнями потужності. Традиційні бездротові системи витрачали близько 11 кВт, підходячи для зарядки протягом ночі, але непрактично для водіїв, які хочуть швидко «заповнити».
Просунувши межі до 270 кВт, проект робить вирішальний крок до створення бездротової зарядки життєздатним рішенням для масового прийняття.


Роль нових технологій зарядки у зростанні ЕВ
Розробка технології бездротової зарядки є частиною більш широкого поштовху в автомобільній промисловості для поліпшення інфраструктури навколо електромобілів. За даними ASME, розробляється цілий ряд нових технологій зарядки, які могли б змінити ландшафт EV.
Одне з найбільш захоплюючих нововведень — це динамічна зарядкащо дозволяє транспортним засобам заряджатись під час руху. Це передбачає вбудовування інфраструктури зарядки в самій дорозі, що дозволило EVS підзарядитись під час їх руху.
Якщо це зрозуміє, ця технологія може повністю усунути тривогу в діапазоні, оскільки автомобілі могли постійно поповнювати акумулятори під час подорожі.
Ще одна нова технологія — це двонаправлена зарядкащо дозволяє електромобілям діяти як одиниці зберігання енергії, подаючи живлення до мережі під час пікових періодів попиту. Ця здатність зробила б EVS не тільки транспортними інструментами, але й інтегральними компонентами більш стійкої енергетичної екосистеми.
За допомогою двонаправленої зарядки власники EV могли навіть заробити гроші, продаючи зайву потужність у сітку, ще більше стимулюючи власність EV.
У поєднанні з бездротовою зарядкою ці досягнення готові прискорити перехід до електричної мобільності, зробивши досвід власності більш зручним та економічно вигідним. Вони мають потенціал зменшити напругу в енергетичній мережі, забезпечуючи розумніший, ефективніше використання енергії.
Бездротова зарядка для громадського транспорту
Незважаючи на те, що значна частина уваги приділяється особистим ЕВ, технологія бездротової зарядки також має величезний потенціал для громадського транспорту. Насправді бездротова зарядка автобусів та інших форм громадського транспорту може бути трансформаційним рішенням для міст, які прагнуть електрифікувати свої флоти.
За словами ASME, застосування бездротової зарядки в громадському транспорті дозволило б автобусам зарядитись, коли вони зупиняються на призначених станціях, таких як зупинки автобусів або депо. Ці системи зарядки можуть бути вбудовані в дорогу на автобусних зупинках або вздовж маршруту, тобто автобуси можуть «звернути» акумулятори через регулярні проміжки часу, не потребуючи повернення до централізованої станції зарядки.
Ця система пропонує кілька переваг.
По -перше, це скорочує простої для транспортних засобів громадського транспорту, що дозволяє їм довше залишатися в дорозі.
По-друге, це зменшує загальну вартість власності на агенції державних транзитів, мінімізуючи потребу в дорогій масштабній інфраструктурі зарядки.
Нарешті, він підтримує широко розповсюджену електрифікацію громадського транспорту, що є ключовою метою для багатьох міст, які прагнуть зменшити викиди та покращити якість повітря.
Такі міста, як Лос -Анджелес та Берлін, вже почали експериментувати з бездротовими системами зарядки для громадських автобусів, демонструючи, що технологія не тільки здійсненна, але й практична. Оскільки більше міст підштовхують до цілей викидів чистого нуля, прийняття бездротової зарядки в громадському транспорті може швидко прискорити.


Майбутнє бездротової зарядки EV
Успіх бездротової передачі живлення Volkswagen та 270 кВт ORNL — це лише початок. Оскільки ця технологія продовжує вдосконалюватися і масштабувати, можливості величезні. В майбутньому ми могли бачити станції бездротової зарядки, вбудованих на шосе, що дозволяє автомобілям заряджати під час їзди.
Міські центри можуть впроваджувати зони бездротової зарядки на парковках та вулицях, що дозволяє стягувати з них ЕВС під час виконання доручень або насолоджуючись їжею в ресторані. Системи громадського транспорту можуть інтегрувати бездротову зарядку як стандартну функцію, що дозволяє електричним автобусам постійно працювати без необхідності тривалих перерв на зарядку.
Незважаючи на те, що ще існують перешкоди для подолання, наприклад, забезпечення економічної ефективності впровадження масштабної бездротової зарядної інфраструктури, переваги цієї технології зрозумілі. Він пропонує рівень зручності, який може зробити електромобілі більш привабливими як для споживачів, так і для підприємств.
Бездротова зарядка може допомогти зменшити вплив на навколишнє середовище транспорту, полегшивши та швидше заряджати ЕВС, заохочуючи тим самим більш широке прийняття.
Коли ми дивимось на майбутнє розумнішого, більш стійкого транспорту, бездротова зарядка виділяється як одна з найбільш перспективних подій. З такими компаніями, як Volkswagen та дослідницькі установи, такі як ORNL, що ведуть шлях, шлях до повністю електричного майбутнього стає зрозумілішим.
З постійним розвитком додаткових технологій, таких як динамічна та двонаправлена зарядка, ландшафт EV встановлений для швидкої та глибокої трансформації.
Дорога вперед для електромобілів просто стала набагато захоплюючою — і все більше виглядає так, що це буде бездротовим.
Національна лабораторія Oak Ridge (ORNL) — Центр досліджень та розробок, що фінансується у федеральному рівні, в Оук -Ріджі, штат Теннессі, США. Заснована в 1943 році, лабораторію зараз спонсорується Міністерством енергетики Сполучених Штатів та керує UT — Battelle, LLC.
Volkswagen AG, відомий на міжнародному рівні як група Volkswagen, є німецьким громадським багатонаціональним конгломератним виробником пасажирських та комерційних транспортних засобів, мотоциклів, двигунів та турбомачів. Штаб-квартира зі штаб-квартирою у Вольфсбурзі, Нижня Саксонія, Німеччина, а з кінця 2000-х-це публічно торговий сімейний бізнес, що належить Porsche SE, що, в свою чергу, напів належить, але повністю контролюється австрійсько-німецькою родиною Порше та Піхе.
Стаття Останнє оновлення: 21 вересня 2024 року.
- Про автора
- Останні повідомлення


Майкл Кан — видавець Щотижневий водій, Служить письменником, фотографом та творцем контенту. З приводу огляду на розповіді та пристрасть до пригод, він спеціалізується на розкритті історій та досвіду любителів автомобілів. Робота Майкла натхненна його любов’ю до дорожніх подорожей, що не втілюються в дорогу, глобальних досліджень та переслідування виняткових кулінарних переживань, всі захоплені через об’єктив світового мандрівника та любителів автомобілів.