Содержание
Перейдіть на ключовий розділ
- Вражаюча подорож зростання Audyence: фактори, що сприяють підтримці швидкого успіху
- Трансформація генерації свинцю B2B за допомогою програмної технології
- Як Карл Ван Бурен переконує, що він продовжує надавати цінність цим важливим клієнтам?
- Як співпраця покращує можливості Audyence та результати клієнтів?
- Основні можливості та виклики у майбутньому покоління B2B
Це інтерв’ю з Карлом Ван Буреном, співзасновником та генеральним директором Audyence, ділиться своїми уявленнями. Його програмна платформа переосмислить, як рекламодавці та видавці створюють потенційні клієнти. Маючи понад 10 -річний досвід роботи в галузі продажів, маркетингу та розвитку бізнесу у провідних компаніях, таких як Madison Logic та Spiceworks Ziff Davis, Ван Бурен зрозумів недоліки генерації свинцю в цілому — особливо контент -синдикація.
Це призвело до створення централізованого стану аудіенції, інноваційної платформи, де можна купувати та продавати медіа та інвентаризацію електронної пошти на основі витрат на лідерство для підвищення прозорості та ефективності. Неймовірно, що Audyence в середньому зростає приблизно на 84% кварталу на чверть, навіть із клієнтами світового класу, такими як Veeam, Inovalon та Bitsight.
Організація була створена з новим стандартом якості свинцю, видимості кампанії та рентабельності інвестицій на майбутнє за допомогою програмних технологій, стратегій, орієнтованих на клієнтів та інноваційних партнерств, таких як націлювання на наміри з Bombora.
Вражаюча подорож зростання Audyence: фактори, що сприяють підтримці швидкого успіху
Постійне зростання відбувається від прихильності клієнтів до цінності та інновацій як автентичних пропозицій на ринку. Команда Audyence добре розуміє галузь і готова вирішити чіткі проблеми в масштабній генерації попиту, перетворених на ефективність та прозорість, що стоять перед маркетологами та видавцями B2B.
Вони створили екосистему на ринку, поєднуючи програмну технологію з відмінною підтримкою клієнтів та відповідаючи потребам на ринку, які безпосередньо вирішують ключові проблеми. Ця модель, орієнтована на клієнтів, поряд із сильними партнерствами даних, розміщує компанію, яка добре розташована для адаптації та дозволяє своїм клієнтам мати міцні результати під час змін у ринкових умовах.
Трансформація генерації свинцю B2B за допомогою програмної технології
Існувала свідома розробка цієї стратегії, оскільки неефективність у виробництві свинцю B2B багато в чому була застарілою дуже ефективними рішеннями в інших сферах цифрового маркетингу. Була визнана можливість запровадити автоматизацію, масштабованість та ефективність робочого процесу в можливостях у режимі реального часу до процесу, який був здебільшого вручну, сірі та повільніше.
Ринок відповів дуже сприятливо, багато клієнтів заявляють про вдосконалену рентабельність рентабельності інвестицій, краще активацію свинцю та підвищення видимості кампанії. Незважаючи на те, що багато потрібно навчати про програмний шлях, ранні усиновлювачі відчувають переваги, що викликає деяке більш широке прийняття в галузі.
Як Карл Ван Бурен переконує, що він продовжує надавати цінність цим важливим клієнтам?
Організація наголошує на підході до спільної роботи зі своїми клієнтами, що по суті означає слухати відгук клієнтів, розуміти їх стратегічні цілі та завжди вдосконалювати свої рішення, щоб відповідати постійно змінюванню клієнтів.
Крім того, ресурси розподіляються команді успіху клієнтів, щоб полегшити величезне на борту, регулярні огляди ефективності та рекомендації щодо кращого використання аудіції. Вставляючи свої операції в результати клієнта та використовуючи дані, керовані даними, це гарантує, що кожна взаємодія та кампанія створює реальну цінність клієнтів, що відповідає її ключових показниках ефективності.
Як співпраця покращує можливості Audyence та результати клієнтів?
Інтеграція стратегічних партнерів, таких як Bombora, головний постачальник даних про наміри B2B, дозволяє клієнтам точно визначати рахунки на ринку зараз і, ймовірно, перетворюватися на. Завдяки намірам, фірма забезпечує свинцеве покоління, яке має актуальний і своєчасний характер з наміром покупця. Це збільшує конверсію, що сприяє пріоритетності та вихованнях потенційних клієнтів, що відповідають їх етапі в покупці. Платформа інтелекту з цими партнерствами дозволяє клієнтам зосередитись на тому, що має значення більше.
Потрібно прочитати про покоління свинцю: Як генерувати потенційні клієнти на сторінках, що виходять
Основні можливості та виклики у майбутньому покоління B2B
Добре налаштована можливість-це зростаюча вимога до реального часу, в режимі реального часу, рішення про створення свинцю. З покупцями зараз більш кмітливими з цифровими інструментами, маркетологи повинні знайти спритні рішення, здатні масштабувати та налаштувати належним чином. Наша програмна платформа проходить довгий шлях у задоволенні цього попиту та залучення прозорості, швидкості та контролю до цього процесу.
Однак виклик полягає у створенні обізнаності на ринку та дозволу бізнесу відкинути традиційні методи та охоплювати набагато більш автоматизовані та розумніші способи. Ми готові бути лідерами в цьому переході разом з нашими клієнтами, співпрацюючи з трансформацією створення попиту, виховування та в кінцевому рахунку досягнення вимірюваного успіху.