Дизайн регулює те, як ми взаємодіємо з нашим світом. Дизайнери приймають для нас критичні рішення щодо того, як ми орієнтуємося в Інтернеті, і навіть як ми тримаємо смартфон. Однією з найважливіших сил, які ми використовуємо в дизайні, є тертя. Проектування навколо тертя може дозволити продукту чи послугу створити кращий досвід для користувача з меншою кількістю витрат. Замість того, щоб переглядати тертя як негативне, дизайнери будь -чого, від програмного забезпечення до мийки для ванної кімнати, повинні сприймати його як головний інструмент для хорошого дизайну. Коли хороший дизайн перегукується в іншому місці досвіду працівника, це сигналізує про те, що компанія піклується про людей на передовій. Недостатньо для того, щоб підприємства просто впроваджували удосконалення UX для покращення досвіду клієнтів. Натомість компанії повинні інвестувати в хороший UX, якщо вони хочуть досягти успіху, створивши кращу команду.

Зміст

Розуміння тертя в дизайні

Що саме є тертям у дизайні? Все, що стоїть між користувачем та його здатністю виконувати завдання, можна вважати точкою тертя. Веб-сайт, на якому важко розібратися, як перейти до потрібного розділу, може бути точкою тертя, як це могла б кнопка, яка була підтягнута внизу веб-сторінки, і не просто знайти, або односторінковий процес оформлення замовлення, який займає занадто багато часу. Точки тертя можуть потенційно засмутити користувача до того моменту, коли він або вона набридає, залишає продукт чи послугу та має поганий UX. Але належним чином застосоване тертя також може бути найкращим другом людини та найкращим партнером бізнесу, що керує бажаною поведінкою та залученням. У своїй статті про дизайнерські рішення, Рисен Наголошує на тому, що тертя заслуговує на серйозну увагу: дивно, як мало успішних компаній, просто подолавши тертя. Тертя — сила, яка виступає проти руху — лежить в основі створення більш ефективного дизайну. Цілком дивовижно, скільки платформ насправді розроблені без будь -якого з урахуванням тертя. Якщо ми позбавляємо свої платформи проти руху та антишвидкісної швидкості, ми б створили набагато успішніший бізнес та кінцевий досвід користувачів (UXS).

Вартість інвестування в UX

Важливо також визнати, що інвестування в UX може принести користь працівникам стільки, скільки більше, ніж приносить користь клієнтам. По-перше, добре розроблена система може допомогти згладити робочі процеси, щоб багато дій могли бути автоматизовані або вдосконалені. Насправді, ефективний UX може зменшити нещасні випадки та помилки — реальну користь як для клієнтів, так і для компаній, які мають значно підвищену середню якість досвіду.

Вони відзначили у статті про інвестування в UX, як показано у статті Рисена про інвестування в UX: «Коли досвід людини з вашим продуктом чи послугою хороший, ви збільшуєте задоволеність клієнтів та лояльність, підвищує рівень конверсії та покращуємо сприйняття бренду. Для працівників ці переваги перетворюються на підвищення задоволеності роботою, зниження стресу та більшу продуктивність праці, інвестиції додають до виграшу для клієнта та досвіду працівників «.

Створення кращого UX з Rysen

Це може сприяти повністю переробленому UX, який побудований на взаємодії з потребами користувачів, що надаються відгуками про потреби користувачів, Rysen може використовувати їх експертизу дизайну UX, щоб переконатися, що він перетворюється на залучення та інтуїтивно зрозумілий досвід користувачів, що відповідає потребам користувача, виходячи за рамки їх очікувань, щоб перевищити їх. Наша практика користувальницької роботи визначає чудовий UX як зосереджений навколо користувача, простих і чітких та постійно вдосконалень », — каже його опис далі Сторінка користувальницького досвіду Rysen. У співпраці з Rysen, підприємства можуть використовувати ці принципи, щоб забезпечити кращий UX та забезпечити залучення клієнтів, в кінцевому рахунку допомагаючи досягти своїх бізнес -цілей.

Висновок

Нарешті, зосередження на тертях призводить до найбільш ефективних та ефективних можливостей дизайну UX. Інвестування в UX корисно як для клієнтів, так і для службовців. Люди, які насолоджуються своєю роботою, більш задоволені, лояльні та продуктивні. Кращий UX, використовуючи кодування Rysen, створює більше липкості — і, звичайно, успіх у бізнесі.

От admin